فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آپارتمان میلیون دلاری، هدیه تولد هری استایلز!



اخبار,اخبار فرهنگی,هری استایلز

در حالی که چند روز بیشتر به تولد «هری استایلز» خواننده گروه «وان دایرکشن» باقی نمانده است او بهترین و شاید گران ترین کادوی تولد ممکن را برای خودش خریده است.

در حالی که چند روز بیشتر به تولد «هری استایلز» خواننده گروه «وان دایرکشن» باقی نمانده است او بهترین و شاید گران ترین کادوی تولد ممکن را برای خودش خریده است.

 

گفته شده است که این خواننده جذاب گروه وان دایرکشن 28.5 میلیون دلار بابت این پنت هاوس در یکی از محبوب ترین و گران ترین مجموعه های آپارتمانی انگلستان به نام «بترسی پاور استیشن» پرداخت کرده است.

این آپارتمان فوق العاده مطمئنا بهترین مکان برای وقت گذراندن با هم گروهی هایش و نامزد احتمالی آینده اش، «کندال جنر»، می تواند باشد.

 

این پنت هاوس بینظیر حتی یک باغچه زمستانی اختصاصی نیز دارد. هری که تنها 21 سال دارد متولد 1 فوریه 1994 است. بد نیست با هم به عکس هایی از این آپارتمان رویایی نگاهی بیندازیم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,خانه هری استایلز

 

اخبار,اخبار فرهنگی,خانه هری استایلز

 

اخبار,اخبار فرهنگی,خانه هری استایلز

 

اخبار,اخبار فرهنگی,خانه هری استایلز

 

اخبار فرهنگی - برترین ها


ویدیو مرتبط :
کیک هری استایلز ( هری گرلا بکوبن لایکو )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالگرد ۶ میلیون دلاری که داماد هندی در گرانترین عروسی از پدر زنش هدیه گرفت + عکس



 

 

پرخرج ترین مراسم عروسی در هند

 

پرخرج ترین مراسم عروسی در هند با هزینه ۱۴ میلیون پوندی برگزار شد.دیلی میل گزارش داد در ازدواج سیاسی بین عروس و داماد دو سیاستمدار، ۱۸ هزار هندی و غیر هندی مهمان بودند.این عروسی در کاخی ملهم از کاخهای معروف راجستانی با هزینه ۱۴ میلیون پوند برگزار شد که در آن داماد از پدر زنش که سیاستمدار کهنه کار هندی است بالگردی از نوع بل ۴۲۹ را به ارزش ۴ میلیون پوند یا ۶ میلیون دلار هدیه گرفت.

 

 پرخرج ترین مراسم عروسی در هند

 

البته پدر داماد با اشاره به بالگرد گفت هدیه ساده ای را پسرش دریافت کرده است!

 

لالیت تانوار و یوگیتا جاناپوریا زوج خوشبختی هستند که این مراسم به افتخار آنها برگزار شد و به گفته کارشناسان گرانترین عروسی برگزار شده در تاریخ اخیر هند محسوب می شود. به برگزار کننده مراسم خرده گرفته شده که همزمان با سیاستهای اعلام شده دولت برای عدم ولخرجی بین سیاستمداران، چگونه این مراسم پر خرج انجام شده است.

 

سال گذشته در هند سلسله اقدامات قانونی علیه مفسدان اقتصادی و سیاسی صورت گرفت تا دولت بتواند فشار ناشی از افکار عمومی علیه خود را بکاهد.

 

 پرخرج ترین مراسم عروسی در هند

 

در این مراسم به هر مهمان حداقل ۳۰ پوند پول نقد هدیه داده شده است.مهمانان زن یک عدد شال گرانبها و سکه نقره و مهمانان مرد نیز یک دست کت شلوار هراه سکه نقره بعنوان هدیه گرفته اند. آرایشگر مخصوص منهای دستمزدش ۲ هزار پوند نیز بعنوان انعام دریافت کرده است.

 

بیش از هزار نفر در این مراسم بعنوان خدمتکار انجام وظیفه کرده و منویی از بهترین غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی، تایلندی برای مهمانان سرو شده است.

 

منشی مخصوص آقای تنوار می گوید برای شمارش هزینه واقعی باید صبر کرده و منتظر قبوض مختلفی بود که هزینه شده است. هندی ها به ۱۳۶ هزار پوند یک کرور می گویند و به گفته منشی مخصوص هزاران کرور در این مراسم خرج شده است.

 

برگزاری این مراسم پیش از مراسم ازدواج پزنس ویلیام و کیت میدلتون از خانواده سلطنتی انگلیس رخ داده و انگلیسی ها که سالانه ۲۸۰ میلیون پوند به هند کمک مالی می کنند را بشدت به فکر برده است!

 

علی رغم فساد اقتصادی در بین سیاسیون هندی، پیش بینی شده رشد اقتصادی در هند امسال بیشتر از چین خواهد شد./خبر آنلاین