فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آهنگسازان آلبوم امین حیایی مشخص شدند+عکس



آهنگسازان آلبوم امین حیایی مشخص شدند+عکس

سیروان خسروی و برادرش زانیار، پدرام کشتکار و مهدی یراحی از جمله آهنگسازانی هستند که امین حیایی با آنها برای مشارکت در تولید آلبومش صحبت کرده است.

به گزارش شبکه ایران در حالی که چند روز قبل شنیده شده بود که امین حیایی قصد دارد جدی تر از گذشته به موسیقی بپردازد تازه ترین شنیده ها حکایت از آن دارند که وی در حال مذاکره با تعدادی از آهنگسازان مطرح موسیقی پاپ است تا کار ساخت آهنگها و تنظیم قطعات اولین آلبوم مستقل خود را به آنها بسپارد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سیروان خسروی

سیروان خسروی و برادرش زانیار، پدرام کشتکار و مهدی یراحی از جمله آهنگسازانی هستند که امین حیایی با آنها برای مشارکت در تولید آلبوم صحبت کرده و آن طور که «تماشا» خبر داده در این زمینه کامبیز شاهین مقدم که از بستگان امین حیایی است و سالها تجربه فعالیت در استودیوی پاپ را هم داشته به حیایی مشاوره خواهد داد. افشین یدالهی و روزبه بمانی هم از جمله ترانه سرایانی هستند که برای سرایش ترانه های آلبوم حیایی کاندید هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زانیار خسروی

اگر همه چیز مطاق برنامه پیش برود اولین آلبوم مستقل امین حیایی تا خردادماه 1392 به بازار عرضه شده و در صورت موفقیت آلبوم، حیایی برنامه های ویژه ای را هم برای اجرای زنده پیش خواهد برد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهدی یراحی

بد نیست بدانید امین حیایی علاوه بر اینکه در فیلمهایی مانند «شام عروسی»، «سلام بر عشق» و «سرود تولد» آوازخوانی کرده بود، در گروههایی مانند «هفت»(همان گروهی که شهاب حسینی هم در آن حضور داشت) و «کویر» هم تجربه خوانندگی را پشت سر گذاشته بود./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل امین حیایی وگلزارنسبت به آهنگ های مختلف(HD)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امین حیایی یک خواننده زیر زمینی + عکس



 

 

امین حیایی,عکس امین حیایی

 

امین حیایی بازیگر سینمای ایران امسال با فیلم سینمایی «خود زنی» در سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. او در این فیلم یکی از نقش‌های مکمل را ایفاء می‌کند.

به گزارش ایران ویج ، حیایی در این فیلم در نقش مردی میانسال به نام «عزیز» ظاهر شده که استودیویی زیر زمینی دارد و به کار ساخت کلیپ برای موسیقی‌های زیر زمینی اشتغال دارد. او در مقطعی از داستان با کیانوش شخصیت اصلی فیلم در زندان آشنا می‌شود و این آشنایی تا بیرون از زندان هم تداوم پیدا می‌کند.

«خود زنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و «اردشیر ایران نژاد» تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته‌است.

این فیلم که در سی امین جشنواره فیلم فجر در بخش «آینه سینمای ایران» نمایش داده خواهد شد.

در فیلم خود زنی امیر دلاوری در نقش کیانوش ظاهر شده است. نقش همسر کیانوش هم توسط لعیا زنگنه ایفاء می شود. آتیلا پسیانی،محمد رضا شریفی نیا،نیما شاهرخ‌شاهی، تینا آخوندتبار، نادر سلیمانی، سینا رازانی، امیریل ارجمند، امیر غفارمنش، حسام حمیدی و … دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

خود زنی طی ۷۴ روز در پاییز و زمستان امسال مقابل دوربین رفته و تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم به ترتیب از سوی «حسن ایوبی»، «ستار اورکی» و «جهانگیر میرشکاری» انجام شده‌است.

برخی از عواملی که در ساخت این فیلم حضور داشته‌اند، عبارت‌اند از: مدیر فیلمبرداری: محمد تقی پاکسیما، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: کامبیز دارابی، طراح صحنه و لباس: طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، مدیر تولید: طاهر امانی، مدیرصدا: حسن زاهدی، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، مدیر جلوه های ویژه: حمید رسولیان، مدیر تدارکات: علی رضایی