فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی یک مستند درباره خودش می سازد؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

آنجلینا جولی یک مستند درباره خودش می سازد؟

ظاهرا" آنجلینا جولی قصد دارد یک فیلم مستند درباره زندگی خودش بسازد.

در این فیلم مستند ، زندگی این ستاره هالیوود ، از زمانی که یک نوجوان لاغر اندام بود تا زمانی که به یک ستاره بین المللی مبدل شد ،به تصویر کشیده می شود. آنجلینا جولی تصمیم دارد خودش فیلمنامه این مستند را بنویسد و خودش هم آن را تهیه و کارگردانی کند.

یک منبع خبری به نشنال اینکوایر گفت:" او امیدوار است که مردم با دیدن این فیلم متوجه شوند که او نیز یک انسان معمولی است و گاهی اشتباه می کند."

" ساخت این مستند پیشنهاد براد بود . از نظر او ، زندگی خود آنجلینا جالبترین سوژه برای ساخت یک فیلم مستند است."

" مردم فکر می کنند که آنجی خیلی راحت به این جا رسیده و موفق شده است اما این واقعیت ندارد. او برای رسیدن به این مکان ،با کمبود اعتماد به نفس و مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده است."

" وقتی که او فقط ۵ سال داشت پدر و مادرش از هم جدا شدند و غم و اندوه باعث شد که او به مواد مخدر روی بیاورد."/آفتاب


ویدیو مرتبط :
آرایش آنجلینا جولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی در كامبوج فیلم می‌سازد


آنجلینا جولی یك اقتباس از كتاب اولین روز مرگ پدرم: خاطرات دختر كامبوج به تصویر خواهد كشید، یك اثر دلخراش و غم انگیز از مولف كامبوجیایی و همچنین فعال حقوق بشر، لانگ اونگ درباره حكومت نابود شده خمرهای سرخ. مهر خانه: آنجلینا جولی یك اقتباس از كتاب اولین روز مرگ پدرم: خاطرات دختر كامبوج به تصویر خواهد كشید، یك اثر دلخراش و غم انگیز از مولف كامبوجیایی و همچنین فعال حقوق بشر، لانگ اونگ درباره حكومت نابود شده خمرهای سرخ.


جولی تصمیم دارد این فیلم را برای شركت نتفلیكس كارگردانی و تهیه كند و فیلمنامه آن را هم به همراه اونگ اقتباس خواهد كرد. كارگردان تحسین شده كامبوجیایی ریتی پان، كارگردان برنده اسكار بهترین فیلم خارجی برای تصاویر گم شده، در تهیه این فیلم با جولی همراه خواهد بود.

جولی گفت: "من با كتاب لانگ متاثر شدم و حالا می فهمم چرا بچه های جنگ تا آخر عمر خود تحت تاثیر آن دوران اولیه زندگی خود می مانند، به خاطر همان خاطرات غم انگیز، وحالا من می توانم یك تصویر ذهنی نزدیك از وطن پسرم داشته باشم."

اضافه براین، مادوكس، پسر كامبوجیایی جولی نیز در تهیه این فیلم به او كمك خواهد كرد.