فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم...



 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست

 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست.«اسكارلت یوهانسون» ایفاگر نقش مرلین مونرو خواهد بود.بنابر اعلام تلگراف، این فیلم زندگینامه ای براساس «كتاب زندگی و دیدگاه های ماف داگ و دوستش مرلین مونرو به قلم «اندرو اوهاگان» ساخته خواهد شد.

 

به گفته ی «اوهاگان جورج كلونی» هم در این فیلم در نقش «فرانك سیناترا» مقابل دوربین خواهد رفت.

 

تهیه و تولید این فیلم به زودی آغاز می شود.

 

اوهاگاهان پیش تر پیشنهاد داده بود «كریستینا هندریكز» بازیگر آثاری چون «مردان دیوانه» ایفاگر نقش مرلین مونرو شود..../ خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
گریم آنجلینا جولی در فیلم پلید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم جدید آنجلینا جولی ناامیدکننده ظاهر شد



 

 فیلم جدید آنجلینا جولی ناامیدکننده ظاهر شد

 

تریلر رومانتیک «گردشگر» با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ در اولین هفته اکران در آمریکا و کانادا پس از فیلم فانتزی «وقایع نگاری نارنیا: سفر داون تریدر» در رده دوم جدول فروش قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، تازه ترین فصل مجموعه سینمایی «نارنیا» از جمعه تا یکشنبه در ۳۵۵۵ سینما با ۵/۲۴ میلیون دلار پرفروشترین فیلم هفته شد.

با وجود این موفقیت، فروش افتتاحیه «داون تریدر» کمتر از دو فیلم قبلی این مجموعه بود. «گردشگر» به کارگردانی فلوریان هنکل فون دونرسمارک هم در ۲۷۵۶ سینما ۱۷ میلیون دلار فروخت.

فروش هفته اول «داون تریدر» بسیار کمتر از «شیر، جادوگر و کمد» بود که سال ۲۰۰۵ در سه روز اول ۶/۶۵ میلیون دلار فروخت، همین طور کمتر از «شاهزاده کاسپین» که سال ۲۰۰۸ با ۵۵ میلیون دلار کار خود را آغاز کرد.

با این حال، «وقایع نگاری نارنیا: سفر داون تریدر» که از سوی فاکس قرن بیستم به بازار آمده در سطح بین المللی در ۱۰۱۴۱ سینما در ۵۶ بازار ۶۷ میلیون دلار فروخت و ضمن اینکه در رده نخست قرار گرفت مجموع فروش خود را در سطح جهانی (با حساب بازار آمریکای شمالی) به ۵/۱۰۵ میلیون دلار رساند. این در حالی است که فیلم با بودجه ای کمتر از ۱۵۰ میلیون دلار ساخته شده است.

«داون تریدر» به کارگردانی مایکل آپتد فیلمساز بریتانیایی ادامه ماجراهای تعدادی از بچه های خانواده پونسی را پی می گیرد. این بار لوسی و ادموند پونسی در کنار یوستیس یکی از اقوام خود به نارنیا باز می گردند و در آنجا همراه شاهزاده کاسپین سوار بر یک کشتی سلطنتی بنام داون تریدر راهی سفری پرماجرا می شوند.

صحنه ای از فیلم «وقایع نگاری نارنیا: سفر داون تریدر»

تعدادی از بازیگران دو فیلم اول شامل جرجی هنلی، اسکندر کینز، بن بارنز نقش های خود را تکرار کرده اند. مجموعه سینمایی «نارنیا» بر مبنای کتاب های کلاسیک سی. اس. لوئیس ساخته شده اند. دو فیلم اول بیش از یک میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند.

«گردشگر» استودیو سونی هم شروعی بسیار آرام داشت. جولی در این فیلم نقش زنی انگلیسی بنام الیس را دارد که در قطاری که راهی ونیز است با یک گردشگر آرام آمریکایی (با بازی دپ) آشنا می شود. پلیس الیس را تعقیب می کند و دو سال است منتظر است او با مردی که دو میلیارد دلار را دزدیده تماس بگیرد. الیس و فرانک نه تنها از دست پلیس بلکه باید از دست تبهکاری که پولش به سرقت رفته فرار کنند.

«گردشگر» اولین فیلم دونرسمارک پس از فیلم بسیار موفق «زندگی دیگران» است که سال ۲۰۰۷ برنده اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد.

انیمیشن سه بعدی «ژولیده پولیده» تولید استودیو دیسنی که هفته پیش در صدر جدول فروش آمریکای شمالی قرار داشت، این هفته با ۳۳ درصد کاهش در ۳۵۶۵ سینما ۵/۱۴ میلیون دلار فروخت و به رده سوم سقوط کرد. مجموع فروش این کارتون پس از سه هفته ۶/۱۱۵ میلیون دلار شده است.

«هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت ۱» برادران وارنر با ۵۰ درصد کاهش در ۳۵۷۷ سینما ۵/۸ میلیون دلار به دست آورد و در رده چهارم قرار گرفت. مجموع فروش فیلم جدید «هری پاتر» پس از چهار هفته ۷/۲۵۷ میلیون دلار شده است.

تریلر «توقف ناپذیر» با بازی دنزل واشنگتن هم در ۲۹۶۷ سینما ۷/۳ میلیون دلار به دست آورد و در رده پنجم قرار گرفت.

تریلر روانشناختی «قوی سیاه» ساخته دارن آرونوفسکی تنها در ۹۰ سینما به فروش بسیار خوب ۳/۳ میلیون دلار دست پیدا کرد و در رتبه ششم قرار گرفت. متوسط فروش این فیلم در هر سینما ۰۲۴/۳۷ دلار بود که در مقایسه با فروش متوسط ۸۹۲/۶ دلاری «داون تریدر» و ۱۶۸/۶ دلاری «گردشگر» رقم بسیار بالایی است.

موزیکال «واریته» با بازی شر، کریستینا آگیلرا و آلن کامینگ، کمدی رومانتیک «عشق و داروهای دیگر» با بازی جیک جیلنهال و آن هاتاوی، کمدی «روز تولد بچه» با بازی رابرت داونی جونیر و زاک گالیفیناکیس و انیمیشن سه بعدی «مگامایند» با صدای ویل فرل فهرست ۱۰ فیلم پرفروش این هفته را کامل کردند.

در حوزه نمایش های محدود درام ورزشی «مشت زن» به کارگردانی دیوید ا. راسل که از آن به عنوان یکی از رقبای اسکار یاد می شود، در چهار سینما ۳۲۰ هزار دلار فروخت. متوسط فروش این فیلم در هر سینما رقم فوق العاده ۸۰ هزار دلار است.

«مشت زن» داستان زندگی میکی وارد، بوکسور ایرلندی ساکن بوستون در آمریکاست که در دهه ۱۹۸۰ به کمک دیکی اکلاند، برادر ناتنی و مربی خود توانست عنوان قهرمانی بوکس سبک وزن جهان را از آن خود کند. نقش میکی را مارک والبرگ بازی می کند و کریستین بیل به نقش دیکی ظاهر شده است.

ایمی آدامز و ملیسا لئو دیگر بازیگران این فیلم هستند. دیوید ا. راسل کارگردان «مشت زن» و والبرگ پیش از این در فیلم های «سه پادشاه» و «من هاکابیز را دوست دارم» همکاری کرده اند.... /خبر آنلاین