فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی برای حضور در فیلم رسوایی 3 ابراز تمایل کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فیلم «رسوایی ۲» ساخته ده نمکی با حاشیه هایی از جمله دلخوری برخی از اهالی رسانه، ترک کردن سالن در دقایق ابتدایی فیلم و همچنین واکنش کارگردان نسبت به سخنان منتشر شده در فضای مجازی مواجه شد.

مسعود ده‌نمکی در جواب منتقدین و آنها که به نشانه اعتراض از کیفیت پایین فیلم هنگام نمایش رسوایی ۲ سالن را ترک کردند گفت:
«... از اینکه عصبانی هستید خوشحالم. اگر عصبانی نمی شدید به خودم و کارم شک می کردم!... صبح اکران نزدیک هست و روسیاهی باز به زغال می ماند؛ حتی اگر همه ی عالم نخواهند و تو تنها باشی»
در راستای حمایت از این سخنان گران سنگ و پر گوهر و همچنین فیلم بیدارگر رسوایی ۲، تعدادی از افراد عکس العمل نشان دادند:
۱.مایکل مور (منتقد خارجی) : سینمای هالیوود مدتی است دچار رسوایی اخلاقی شده و کم مانده انحطاط دانمان پاره شود. این فیلم نقطه عطفی در ژانر اخلاق گرایی کمدی بود و جای تاسف است که ما در آمریکا ده نمکی نداریم.
۲.ص.ق (منتقد داخلی و غدد) : رسوایی ۲ با تمام فیلم های جشنواره تفاوت داشت. امسال در مابقی فیلم ها بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه، تماشاگران از هم می پرسیدند پس کی تمام می شود؟!ا ما در فیلم رسوایی ۲ مردم بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه از هم می پرسیدند پس کی فیلم شروع می شود؟!
۳. آنجلینا جولیا:
I love playing in khaas movies especially dehnamaki. I have alaghe to peresent in rosvai۳ . I like motehaveling my akhlagh with speaking by akbar abdi.
۴.یک عارف شوریده: شخصی چهارنعل می تاخت. ناگهان با سر زمین خورد. شاهدان به وی خندیدند. بلند شد و خود را تکان داد و گفت: هه هه و زهر مار! می خواستم همین جا پیاده شوم.

*مهرآباد، صفحه طنز خبرگزاری مهر است که روزانه با سوژه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، خدای ناکرده سیاسی و غیره، به ویژه و غیره شوخی می کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایران آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حضور آنجلینا جولی در محاکمه ای در دادگاه لاهه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم...



 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست

 

آنجلینا جولی هم به جمع بازیگران فیلم «زندگی مرلین مونرو» پیوست.«اسكارلت یوهانسون» ایفاگر نقش مرلین مونرو خواهد بود.بنابر اعلام تلگراف، این فیلم زندگینامه ای براساس «كتاب زندگی و دیدگاه های ماف داگ و دوستش مرلین مونرو به قلم «اندرو اوهاگان» ساخته خواهد شد.

 

به گفته ی «اوهاگان جورج كلونی» هم در این فیلم در نقش «فرانك سیناترا» مقابل دوربین خواهد رفت.

 

تهیه و تولید این فیلم به زودی آغاز می شود.

 

اوهاگاهان پیش تر پیشنهاد داده بود «كریستینا هندریكز» بازیگر آثاری چون «مردان دیوانه» ایفاگر نقش مرلین مونرو شود..../ خبرگزارى ایسنا