فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آنجلینا جولی با جدیدترین اثر خود به جشنواره برلین می رود



 

زیباترین عکس طوفانی سال ۲۰۱۱ / عکس

 

فیلم های سینمایی «در سرزمین خون و عسل» به کارگردانی آنجلینا جولی و «ماشین جین منسفیلد» به کارگردانی بیلی باب تورتن در شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین نمایش داده می شوند.

مسئولان برگزارکننده شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین، روز گذشته اعلام کردند که «در سرزمین خون و عسل» (In The Land of Blood and Honey) به کارگردانی آنجلینا جولی و فیلم سینمایی «ماشین جین منسفیلد» (Jayne Mansfield`s Car) به کارگردانی بیلی باب تورتن در این جشنواره آلمانی به نمایش در می آیند.

فیلم سینمایی «ماشین جین منسفیلد» که بازیگرانی مانند رابرت دوال، جان هارت و کوین بیکان در آن ایفای نقش کرده اند برای اولین بار در جهان و در بخش مسابقه شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین حضور دارد و فیلم سینمایی «در سرزمین خون عسل» که نخستین تجربه کارگردانی آنجلینا جولی است نیز در بخش خارج از مسابقه این جشنواره آلمانی نمایش داده می شوند.

داستان «ماشین جین منسفیلد» در دهه ۱۹۶۰ میلادی رخ می دهد و «در سرزمین خون عسل» نیز ماجرای یک مرد جوان صرب و دختری مسلمان اهل بوسنی را به تصویر می کشد که در بحبوحه جنگ خونین عاشق هم می شوند.

همچنین مسئولان برگزارکننده شصت و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین اسامی تعداد دیگری از فیلم های بخش مسابقه این جشنواره آلمانی را نیز اعلام کردند.

«باربارا» (Barbara) به کارگردانی کریستین پتزولد، «گنید» (Gnade) به کارگردانی ماتیاس گلازنر و «خانه برای تعطیلات آخر هفته» (Home for the Weekend) به کارگردانی هانس کریستین شمید از جمله آثار آلمانی هستند که در این دوره از جشنواره فیلم برلین برای نخستین بار در جهان به نمایش در می آیند.

همچنین فیلم های سینمایی «آجورد هایی» (Aujourd`hui) به کارگردانی آلاین گامیس از سنگال، «سزار باید بمیرد» (Caecar Must Die) به کارگردانی پائولو و ویتوریو تاویانی از ایتالیا، «خواهر» (Sister) به کارگردانی اورسولا مایر از سوئیس، «متئورا» (Meteora) به کارگردانی اسپیروس استاتولوپولوس از یونان، «تابو» (Tabu) به کارگردانی میگل گومز از پرتغال و «فقط باد» (Just The Wind) به کارگردانی بندک فلیگوف از مجارستان دیگر فیلم های بخش مسابقه شصت و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین هستند.

مایک لی؛ کارگردان بریتانیایی، ریاست هیات داوران جشنواره فیلم برلین را برعهده دارد و اصغر فرهادی؛ فیلمساز ایرانی/ آنتون کوربین؛ کارگردان هلندی/ فرانسوا اوزون؛ کارگردان فرانسوی/ بوعالم سانسال؛ نویسنده الجزایری/ شارلوت گنزبورگ؛ بازیگر بریتانیایی/ جیک جیلنهال؛ بازیگر آمریکایی و باربارا سوکووا بازیگر آلمان نیز اعضای هیات داوران بخش بین الملل این جشنواره آلمانی را تشکیل می دهند.

همچنین پیش از این مسئولان شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین اعلام کرده بودند که با اهدای جایزه خرس طلایی یک عمر دستاورد هنری به مریل استریپ، از این بازیگر ۶۳ ساله قدردانی می کنند.

بنابر اظهارات پیشین مسئولان برگزارکننده این جشنواره آلمانی فیلم سینمایی «بدرود ملکه من» (Farewell My Queen) به کارگردانی بونوا ژاکو از فرانسه در مراسم افتتاحیه شضت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین نمایش داده می شود.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در سال گذشته توانست جایزه خرس طلایی بهترین فیلم شصت و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین را دریافت کرد.

شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین بین روزهای ۹ تا ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی (۲۰ تا ۳۰ بهمن) زمستان سال جاری و در شهر برلین آلمان برگزار می شود..../ خبرگزاری سینمای ایران


ویدیو مرتبط :
آرایش آنجلینا جولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی در مراسم اکران "شکست ناپذیر" جدیدترین اثر او و نگرانی های بازیگرش!!



اخبار,اخبارفرهنگی,جدیدترین اثر آنجلینا جولی

اخبارفرهنگی - آنجلینا جولی در مراسم اکران "شکست ناپذیر" جدیدترین اثر او و نگرانی های بازیگرش!!

تصاویری از حضور آنجلینا جولی در مراسم افتتاح فیلمش در نیویورک را که دیشب گرفته شده، مشاهده می نمایید.

تصاویری از حضور آنجلینا جولی در مراسم افتتاح فیلمش در نیویورک را که دیشب گرفته شده، مشاهده می نمایید.

دیروز در مراسم اکران فیلم شکست ناپذیر، تازه ترین اثر آنجلینا جولی که با واکنش خوب منتقدان هم رو به رو شده است، آنجلینا جولی کارگردان فیلم به همراه میاوی، بازیگر ژاپنی فیلمش و برخی از عوامل فیلم در مراسم فرش فرمز ظاهر شدند و با وجود هوای بارانی، به صحبت با خبرنگاران و طرفدارانشان پرداختند.

اخبار,اخبارفرهنگی,جدیدترین اثر آنجلینا جولی

اخبار,اخبارفرهنگی,جدیدترین اثر آنجلینا جولی

آنجلینا جولی با لباسی مشکی و چتر به دست وارد مراسم شد و به گرمی با همه طرفدرانش صحبت کرده و با آنها سلفی گرفت.

اخبار,اخبارفرهنگی,جدیدترین اثر آنجلینا جولی

اما خبری که از دیروز تمام رسانه های هالیوودی را به خود جلب کرده است، اظهار نظر میاوی، بازیگر ژاپنی فیلم شکست ناپذیر بوده است که در خلال مصاحبه اش گفته آنجلینا جولی، در زمان فیلمبرداری خیلی کم غذا می خورده است و لاغریش دارد نگران کننده می شود.

اخبار,اخبارفرهنگی,جدیدترین اثر آنجلینا جولی

اخبار,اخبارفرهنگی,جدیدترین اثر آنجلینا جولی

با توجه به لاغری جولی در چند ماه گذشته و انتشار تصاویری که یک پاپاراتزی از دعوای خانوادگی او و براد پیت منتشر کرده، به نظر می رسد جولی اوقات سختی را می گذارند.

اخبارفرهنگی - کافه سینما