فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آلبوم جدید «فریدون آسرایی»



فریدون آسرایی ,  درباره كنسرت ,آسرایی

«فریدون آسرایی» درباره كنسرت 24 شهریور و آلبوم جدیدش گفت:
آلبوم «خاطرات گمشده» فریدون آسرایی سال گذشته در اكثر نظرسنجی‌های رسانه های موسیقی كشور به عنوان بهترین آلبوم سال انتخاب شد تا خواننده خوش صدا و خوش اخلاق بازار پاپ بتواند به موفقیت های آلبوم اولش (غریبه) نزدیك شود.این خواننده كه پس از انتشار و موفقیت آلبومش مورد توجه كنسرت گزاران قرار گرفت و با پیشنهادات فراوانی برای اجرای زنده رو به رو شد، گزیده كاری و اجراهای محدود را برگزید و به ندرت حاضر به اجرای كنسرت شد.

اما طبق اخبار رسیده این خواننده روز 24 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت تا این بار طرفدارهای به صورت زنده پای عاشقانه های فریدون کیف کنند. برنامه ای كه ظاهرا با غافلگیری های زیادی همراه است.

یكی از برنامه گزاران این كنسرت درباره قطعیت این برنامه گفت : « همه چیز قطعی شده و آقای آسرایی حاضر شده اند روی صحنه بروند و گلچینی از بهترین قطعات آلبوم هایشان را اجرا کنند. رهبر اركستر ایشان در این برنامه «امیر علیزاده» است و بلیت فروشی این برنامه هم از روز دوشنبه هفته بعد آغاز خواهد شد. ایشان قرار است گزیده ای از قطعاتی را كه در این سالها برای رادیو و تلویزیون خوانده اند را نیز در این برنامه برای اولین بار اجرا كنند كه قطعا می تواند برای حاضرین جالب توجه باشد. »

شاید فرزاد حسنی هم بیاید
این كنسرت گذار درباره بقیه جزئیات این برنامه هم گفت : « برخی برنامه ریزی هایی را داریم كه به مرور زمان می توانیم در مورد قطعیت آنها صحبت كنیم. از جمله اینكه تصمیم داریم از گروه هنری«فرزانه كابلی » برای اجرای حرکات نمایشی در این برنامه استفاده كنیم. صحبت هایی را هم با فرزاد حسنی انجام داده ایم كه به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشد. همه این موارد زمانی قطعی می شود كه به زمان برنامه نزدیك تر شویم و بتوانیم نتیجه همفكری هایمان را جمع بندی نمائیم. »

آسرایی: اقای صفاریان هم هستند
برای پیگیری خبر با خود آسرایی تماس گرفتیم و این خواننده كه در خارج از تهران به سر می برد در این باره گفت :‌« قراردادی برای این برنامه منعقد شده و طبیعتا در همان تاریخ و زمان اعلام شده انجام خواهد شد. من در حال حاضر تهران نیستم و به محض بازگشت مراحل مختلف اجرایی شدن را پیگیری می كنم و در اختیار رسانه ها قرار می دهم. »

این هنرمند درباره برنامه هایش برای این اجرا نیز گفت : « حضور آقای صفاریان یكی از برنامه هایی است كه قرار است در این كنسرت داشته باشیم و آقای مهرزاد اصفهانی پور هم همینطور. البته همه این صحبت ها در حد پیشنهاد است. هر چند بسیار دوست دارم این اتفاقات و پیشنهاد ها عملی شوند و ما بتوانیم برنامه متفاوت با گذشته را برگزار کنیم. درباره انتشار قطعات آلبوم جدید هم باید بگویم كه ما تا این قطعات را برای اخذ مجوز به ارشاد نفرستادیم نمی توانیم از آنها در این برنامه استفاده کنیم و انشاالله پس از انتشار آلبوم جدید در برنامه های آینده از آنها استفاده خواهیم كرد. »

آلبوم جدید
آسرایی درباره جزئیات آلبوم جدید خود نیز گفت : « در آلبوم جدید باز هم قرار شد كه با آقای صفاریان كار كنیم. هر چند من حدود یك سال است كه خودم به تنهایی روی این آلبوم كار می كنم و كار تقریبا آماده بود ولی دیگر حضور اقای صفاریان باعث شد برخی تصمیمات جدید بگیریم. كار ایشان به قدری خوب است كه پس از قطعیت حضورشان به این نتیجه رسیدیم كه برخی كارها را باید دور بریزیم و از نو سراغ ساخت آنها برویم. البته همیشه همین طور بوده. بهروز صفاریان كه می آید، همه چیز به هم می ریزد! پیش بینی ما برای اسفند و بهمن است ولی با توجه به اینكه آقای صفاریان در كارشان هیچوقت درگیر پروسه زمان نمی شوند، من بعید می دانم آلبوم بعدی به امسال برسد. ولی همه سعی مان این است كه خاطرات آلبوم «غریبه» را برای همه تداعی نمائیم و با توجه به صحبت و تصمیم گیری هایی كه شده، به نظرم این اتفاق چندان هم دور از ذهن نیست. »..../موسیقی ما


ویدیو مرتبط :
آلبوم جدید فریدون آسرایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلبوم جدید فریدون آسرایی در راه است



اخبار,اخبار فرهنگی,فریدون آسرایی

اخبار فرهنگی و هنری - آلبوم جدید فریدون آسرایی در راه است

خواننده موسیقی پاپ کشورمان از انتشار تازه ترین آلبوم خود با عنوان «عشق یعنی...» در اوایل دی ماه سال جاری خبر داد.

فریدون آسرایی در تشریح تازه ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی که بهروز صفاریان و همکارانش طی هفته های اخیر در استودیو انجام دادند تدوین تازه ترین آلبومم را با عنوان « عشق یعنی...» به اتمام رسانده ایم و طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته از چند روز دیگر کارهای تبلیغاتی آلبوم آغاز می شود و این برای من اتفاق بسیار خوشحال کننده ای است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان نیز قرار بگیرد.


 وی درباره این آلبوم گفت: بهروز صفاریان تقریبا در نیمی از قطعات آلبوم به عنوان تنظیم کننده حضور داشته است ضمن اینکه مهران خالصی، امید محرم زاده و فرشاد حسامی به عنوان تنظیم کننده قطعات دیگر در تهیه آلبوم کنار ما بودند در بخش ملودی و آهنگ نیز بهنام کریمی و تعدادی دیگر از هنرمندان با من همکاری کرده اند. در انتخاب ترانه ها این بار سراغ ترانه سرایان جوانی رفتم که واقعا استعداد خوبی در این عرصه دادند و تصور می کنم مخاطبان با کارهای این عزیزان ارتباط خوبی برقرار می کنند.


 خواننده قطعه پرطرفدار «گل هیاهو» ادامه داد: چند روز پیش که برای شنیدن اثر نهایی به استودیو رفته بودم به نظر می آمد که تهیه کننده و دوستانی که حضور داشتند از اثر راضی بودند. به هر حال وقتی هنرمندانی چون بهروز صفاریان در کنار باشند به طور حتم آن اثر می تواند کار زیبایی باشد. البته این آلبوم نتیجه بیش از سه سال و شش ماه تلاش من و همکارانم است که امیدوارم بعد از انتشار در بازار موسیقی مورد رضایت مخاطبان نیز قرار بگیرد.


آسرایی با اشاره به تاریخ انتشار آلبوم توضیح داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید آلبوم «عشق یعنی...» اوایل دی ماه امسال وارد بازار موسیقی خواهد شد. این در حالی است که به طور حتم برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت خواهیم داشت که بعد از انتشار آلبوم جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.
آلبوم های «سرگذشت»، «اولین سلام»، «غریبه»، «از تو دورم» و «خاطرات گمشده» آثاری هستند که فریدون آسرایی تاکنون آنها را در بازار موسیقی منتشر کرده است.
اخبار فرهنگی و هنری - مهر