فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

"آقای کیمیایی" روی پرده می رود


فیلم مستند "آقای کیمیایی" به کارگردانی امیر قادری روی پرده می رود.

فیلم مستند‌" آقای کیمیایی" به کارگردانی امیر قادری، روز چهارشنبه 15 تیرماه ساعت 18 در پردیس سینمایی آزادی به نمایش در خواهد آمد.

این برنامه در ادامه سلسله برنامه‌های پخش فیلم‌های مستند از سوی انجمن تهیه کنندگان مستند در سینما آزادی است.

"آقای کیمیایی" که حاصل بیش از یک سال همنشینی و همکاری امیرقادری با مسعود کیمیایی است،‌ به سینمای کیمیایی و نظرات و افکارش در فضایی خاص می‌پردازد.

"آقای کیمیایی" روایت شخصی قادری از دنیای فیلمساز است و با تصویری که پیش از این از کیمیایی دیده‌ایم، تفاوت‌‌ دارد. رضا ملکی تهیه کننده این مستند است.



ویدیو مرتبط :
همایش بین المللی کسب و کار - آقای کیمیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"طهران، تهران" در جشنواره میل ولی آمریکا روی پرده می رود



 

 

 

در سی و سومین دوره جشنواره فیلم میل ولی که در ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا برگزار می شود فیلم "طهران، تهران" ساخته داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور به نمایش درمی آید.

"طهران، تهران" که در جشنواره جهانی مونترال حضور داشته و در جشنواره فیلم های ایرانی در مرکز جین سیسکل شیکاگو نیز حضور خواهد داشت و در روزهای ۱۶ تا ۱۷ مهرماه در میل ولی به نمایش درمی آید.

جشنواره میل ولی از ۱۵ تا ۲۵ مهرماه در آمریکا برگزار می شود.... / خبرگزارى مهر