فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آقای کارگردان به دلیل انتشار تصاویر مستهجن! +عکس



 مقامات ناحیه روتچستر (Rochester) نیویورک چهارشنبه 7 مرداد اعلام کردند که جیس الکساندر (Jace Alexander) کارگردان آمریکایی سریال «نظم و قانون» به خاطر جرم‌ های مرتبط با انتشار تصاویر مستهجن و هرزه‌ نگاری از کودکان بازداشت شد.

 مقامات ناحیه روتچستر (Rochester) نیویورک چهارشنبه 7 مرداد اعلام کردند که جیس الکساندر (Jace Alexander) کارگردان آمریکایی سریال «نظم و قانون» به خاطر جرم‌ های مرتبط با انتشار تصاویر مستهجن و هرزه‌ نگاری از کودکان بازداشت شد. الکساندر به ترویج و نگهداری تصاویر مستهجن از کودکان متهم است.

اخبار,اخبار فرهنگی,جیس الکساندر

 بر اساس خبرهای منتشر شده از مقامات قضایی و گزارشات بدست آمده، 24 جولای و پس از این که فعالیت‌های غیرقانونی از آدرس آی پی متعلق به این کارگردان رهگیری شد، تحقیقات درباره او شروع شده است. پس از آن که اجازه بازرسی از منزل الکساندر صادر شد، پلیس خانه او را جستجو کرد و در کامپیوتر شخصی و هارد اکسترنال او، فایل‌ هایی از کودکانی کمتر از 16 سال پیدا کرد که برای هرزه‌نگاری از آنها استفاده شده بود و وی از آنها سو استفاده غیراخلاقی می کرد.

قرار است که دادگاه رسیدگی به اتهامات این کارگردان 19 نوامبر 2015 برگزار شود. اگر او در دادگاه محکوم شود، احتمالا هفت سال زندان در انتظار اوست.

الکساندر از سال 1994 تا 2005 در مجموعه «نظم و قانون» مشغول به کار بود.

​​اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
اعتیاد به دیدن تصاویر مستهجن و پورنو و درمان آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار عکس بازیگران ایرانی با تصاویر مستهجن


كارآگاهان در رصد اینترنتی به سایت با عنوان « فساد در سینمای ایران» روبرو شدند كه كارآگاهان پلیس فتا در بررسی این سایت دریافتند كه گردانندگان این سایت اقدام به انتشار عكس‌های خصوصی بازیگران ایرانی می‌كنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز از دستگیری گردانندگان سایت «فساد در سینمای ایران» در ساوجبلاغ خبرداد.

سرهنگ محمد مهدی كاكوان با بیان اینكه ماموران فتا برای ارتقای ضریب امنیت در فضای مجازی اقدام به رصد اینترنتی سایت‌ها كردند، گفت: كارآگاهان در رصد اینترنتی به سایت با عنوان « فساد در سینمای ایران» روبرو شدند كه كارآگاهان پلیس فتا در بررسی این سایت دریافتند كه گردانندگان این سایت اقدام به انتشار عكس‌های خصوصی بازیگران ایرانی می‌كنند كه با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور كار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینكه ماموران در بررسی‌ها آدرس گرداننده این سایت در ساوجبلاغ شناسایی شد، گفت: كارآگاهان در قراری صوری با گرداننده این سایت، وی را دستگیر كردند.

كاكوان افزود: كارآگاهان با اخذ نیابت قضایی وارد مخفی‌گاه این فرد شدند كه در بررسی كیس این فرد مشخص شد كه او تصویر بازیگران داخلی را با تصاویر مستهجن خارجی تركیب كرده و در سایت خود تحت عنوان «فساد در سینمای ایران» بارگذاری می‌كرده است.

وی با بیان اینكه متهم در بازجویی ضمن قبول بزه انتسابی هویت دیگر خود را نیز معرفی كرد و گفت: همدست دیگر او نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر و آنان در اعترافات خود عنوان كردند كه هر كدام مبلغ 120 هزار تومان از فردی ناشناس دریافت می‌كردند تا نسبت به این عمل اقدام كنند.

كاكوان با بیان اینكه ماموران در تحقیقات دریافتند كه فردی كه به متهمان پول می‌داده تا آنان این سایت را اداره كنند با نام جعلی اقدام به باز كردن حساب كرده است و تحقیقات برای دستگیری این فرد ادامه دارد.