فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آقارشید: زنده‌ام و حالم خوب است



مصاحبه جدید با قدرت الله ایزدی,درگذشت قدرت‌الله ایزدی,آقا رشید

آقارشید: زنده‌ام و حالم خوب است

در پی انتشار خبری مبنی بر درگذشت قدرت‌الله ایزدی- بازیگر معروف به «آقا رشید» در برخی سایت‌های اینترنتی این هنرمند در گفت‌وگویی که با ایسنا انجام داد، توضیح داد: زنده‌ام و حالم خوب است و نمی‌دانم این خبرها از کجا منتشر می‌شود.

قدرت‌الله ایزدی در گفت‌وگویی که با ایسنا، داشت همچنین خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نشده که خبر درگذشت من از کجا و از طریق چه منبعی اعلام شده در حالی که خودم هیچ اطلاعی ندارم و حالم خوب است.
قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید از بازیگران کمدی ایرانی است. وی متولد سال 1335 اصفهان است. ایزدی در سال ۱۳۵۸ به عنوان آموزگار در وزارت آموزش و پرورش مشغول شد.

وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیما به دنیای بازیگری وارد شد و در سال ۱۳۷۵ اولین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌ است. از جمله فیلم‌های او به «کارآگاه رشید» و «رشید فراری» و «الم شنگه» می‌توان اشاره کرد.
ایزدی همچنین به عنوان بازیگر در آثاری چون: «کاراگاه رشید»، «بخاطر من»، «ارثیه پدری»، «دنیای آینده»، «اتل متل توتوله» و... ایفای نقش داشته است./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
حالم خوب نیست...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملا اختر منصور: زنده‌ام و حالم خوب است


روزنامه پاکستانی اعلام کرد که رهبر طالبان افغانستان با انتشار پیام صوتی به رسانه‌ها از زنده بودن خود خبر داده است.

خبرگزاری میزان: طالبان افغانستان با انتشار پیام صوتی ملااختر منصور زنده بودن رهبر این گروه را تایید کردند.
 
بر اساس این گزارش، ملا اختر منصور رهبر طالبان افغانستان با انتشار پیام صوتی اعلام کرد که زنده است.
 
برخی از افراد طالبان افغانستان ادعا کرده‌اند که رهبر آنها در پیام صوتی از زنده بودن خود اطمینان داده است.
 
ملا عبدالصمد ثانی یکی از اعضای طالبان گفت: این حمله پهپادی انجام شده است اما ملا اختر منصور در آنجا نبوده است.
 
رهبر طالبان در پیام صوتی کوتاه گفته است که من زنده هستم و حالم خوب است.
 
همچنین عمران خلیل عضوی از تیم مطبوعاتی طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: شایعات رسانه‌ها مبنی بر مرگ ملااختر منصور دروغ است.
 
این در حالی است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا صبح امروز در ویتنام مرگ ملا منصور را نقطه عطفی برای صلح در افغانستان اعلام کرد.