فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آشفتگی در روزهای پایانی عمر مایكل جكسون + تصاویر



آشفتگی در روزهای پایانی عمر مایكل جكسون + تصاویر

از این تصاویركه به تازگی توسط پلیس لس آنجلس منتشر شده در سال 2011 و هنگام دادگاه پزشك او «كونراد مورای» خبری نبود و خانواده جكسون به دنبال دعوی جدیدی علیه او این تصاویر را منتشر كرده اند .

کسهای دیدنی روزهای پایانی عمر مایكل جكسون,تصاویرمنتشرشده ازمایکل جکسون

سینما خبر :این تصاویر تكان دهنده جزئیات بیشتر از روزهای پایانی زندگی «مایكل جكسون» است كه حاكی از وابستگی او به داروهای تجویزی توسط پزشكی است كه گفته می شود قاتل است.

از این تصاویركه به تازگی توسط پلیس لس آنجلس منتشر شده در سال 2011 و  هنگام دادگاه پزشك او «كونراد مورای» خبری نبود و خانواده جكسون به دنبال دعوی جدیدی علیه او این تصاویر را منتشر كرده اند .

انواع داروهای آرامبخش ، پروپوفول و بتازودیازپاین(«پورپوفول» از داروهای مسكن و آرامبخش قوی است كه به جای داروی بیهوشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد)، كپسول اكسیژن ،‌ كیسه كمك های اولیه ، نسخه پزشك كه حاكی از هزینه 48 هزار دلاری است در این تصاویر دیده می شود.

عکسهای دیدنی روزهای پایانی عمر مایكل جكسون,تصاویرمنتشرشده ازمایکل جکسون

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سینماخبر

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
رقص مایكل جكسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر مایكل جكسون مدعی شد: پسرم به اعمال جراحی بر روی خود اعتیاد داشت



 

 

مایکل جکسون

 

مادر «مایكل جكسون» خواننده معروف آمریكا در مصاحبه ای مدعی شد كه پسرش به انجام اعمال جراحیبر روی خود اعتیاد داشته است.


«كاترین جكسون» مادر «مایكل جكسون» در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام كرد كه پسرش به شدت به انجام اعمال جراحی بر روی خود به ویژه صورت و بینی علاقه داشته است، به طوری كه نسبت به این اعمال اعتیاد پیدا كرده بود.

 

وی در این مصاحبه كه در تلویزیون دولتی آمریكا پخش شده، یادآور شد: من همیشه از جراحانی كه بر روی پسرم اعمال جراحی را انجام می دادند، درخواست می كردم پیش از اقدامات خاص، مرا در جریان بگذارند؛ چرا كه این جراحی ها به شدت هم بر روحیه و هم بر قیافه «مایكل» اثراتی بر جای گذاشته بود.بینی پسرم در آخرین عملش شبیه به خلال دندان شده بود!

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، « مایكل جكسون» كه سلطان پاپ لقب داشت، در ژوئن سال گذشته میلادی و در سن ۵۰ سالگی به دلیل مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داد.البته هنوز در مرگ وی شك و شبه وجود دارد./خبرگزاری ایسنا