فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آزیتا حاجیان و همسرکنونی اش



اخبار , اخبار فرهنگی,آزیتا حاجیان , آزیتا حاجیان و همسر جدیدش

 

آزیتا حاجیان پس از جدایی از محمدرضا شریفی نیا، 2 سال قبل با هم دانشگاهی خود آقای محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی اس با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است.

آزیتا حاجیان (هدی حاجیان) دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر است. وی همسر سابق محمدرضا شریفی نیا (بازیگر و برنامه ریز) بود و همچنین مادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا (بازیگران) است. او فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۴ با نمایش خورشید خانم آفتاب کن آغاز کرد.

اخبار , اخبار فرهنگی,آزیتا حاجیان , آزیتا حاجیان و همسر جدیدش


آزیتا حاجیان پس از جدایی از محمدرضا شریفی نیا، 2 سال قبل با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. همسر وی در سال 1356 هم دانشگاهی او در دانشگده هنرهای دراماتیک بوده، ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند.

ایشان با یکی از دوستان خوب آزیتا حاجیان که هم دانشگاهی بودند ازدواج کرد و به خارج از کشور مهاجرت کرد، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند.

اخبار فرهنگی - رادیو چین


ویدیو مرتبط :
آزیتا حاجیان در کنار فعالان محیط زیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«تا ثریا» در منزل آزیتا حاجیان



 

 

 

«تا ثریا» در منزل آزیتا حاجیان

   

تصویربرداری سریال «تا ثریا» در لوکیشن منزل آزیتا حاجیان، شخصیت اصلی سریال پیگیری می شود.

مجموعه "تا ثریا" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری اواسط تیرماه در تهران کلید خورد و تاکنون حدود ۳۵ درصد آن تصویربرداری شده است.

همچنین سیامک مهمان دوست همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین این پروژه است و بزودی چند بازیگر چهره نیز به گروه بازیگران آن اضافه خواهند شد.

با پایان تصویربرداری در لوکیشن خانه سرهنگ و بیمارستان مرکز توانبخشی گروه تولید این روزها در منزلی حوالی نیاوران تهران ضبط تصاویر را پی می گیرند.

این خانه در داستان، محل سکونت آزیتا حاجیان، زنی به نام ثریا و خانواده اش معرفی می شود. لیندا کیانی و الناز حبیبی در نقش دختران ثریا ظاهر خواهند شد و هومن سیدی و حسین مهری در نقش دامادهای این خانواده ایفای نقش خواهند کرد.

"تا ثریا" ماجرای زندگی زنی را روایت می کنیم که زندگی سالمی داشته و دو دختر خود را با سختی بزرگ کرده اما طی یک اتفاق درگیر مال حرام می شود و این اتفاق زندگی او را تحت الشعاع قرار می دهد.

نویسنده فیلمنامه این سریال ۳۰ قسمتی سعید فرهادی است که پیش از این سریال "عید امسال" بر اساس فیلمنامه ای از او توسط سعید آقاخانی کارگردانی شده بود.

همایون ارشادی، مهران احمدی، میرطاهر مظلومی، مجیدسعیدی، ارسلان قاسمی، علی صالحی، مهوش وقاری، نسرین نصرتی، صفا آقاجانی، امیر حمیدزاده و... دیگر بازیگران سریال "تا ثریا" هستند.

این سریال که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما تولید می شود قرار است نیمه دوم سال جاری روانه آنتن این شبکه شود..../تحلیل:شبکه ایران