فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«آزمایشگاه» در گروه استقلال اکران می شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بعد از پایان اکران «روزهای زندگی»:

«آزمایشگاه» در گروه استقلال اکران می شود

فیلم سینمایی «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد در گروه استقلال روی پرده می‌رود.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «بانی فیلم» فیلم سینمایی «آزمایشگاه» به کارگردانی حمید امجد در گروه استقلال روی پرده می‌رود.

پخش این فیلم برعهده مؤسسه نسیم صباست و طبق برنامه‌ریزی انجام شده «آزمایشگاه» بعد از پایان «روزهای زندگی» در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود.

قرارداد اکران این فیلم هفته آینده در شورای صنفی نمایش ثبت خواهد شد. «آزمایشگاه» اولین فیلم بلند سینمایی حمید امجد سال قبل با حضور بازیگرانی چون باران کوثری، افشین هاشمی، رامبدجوان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، فرزین محدث، امیرمیرآقا، ساغرعزیزی، هدایت هاشمی و رضا کیانیان فیلمبرداری شد که در بخش فیلم‌های اول جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

فیلم داستان یک جوان خجول شهرستانی است که با رتبه اول از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او برای استخدام به آزمایشگاه یک بیمارستان می‌آید اما از لحظه اول با روابط و رقابت‌های آشکار و پنهان حرفه‌ای و عاطفی روبرو می‌شود.

به گفته محمد احمدی تهیه‌کننده این فیلم «آزمایشگاه» به دلیل ترکیب بازیگران و داستان جذابش قابلیت کشاندن تماشاگر را به سالن‌های سینما دارد/شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
پروژه آزمایشگاه الکترونیک 2 - گروه 5 روز دوشنبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران «برف روی کاجها» در گروه عصر جدید منهای سینماهای حوزه



از اوایل آبان ماه رقم می خورد؛

اکران «برف روی کاجها» در گروه عصر جدید منهای سینماهای حوزه

«برف روی کاجها» اولین ساخته سینمایی پیمان معادی که سال گذشته به عنوان بهترین فیلم جشنواره از نگاه مخاطبان انتخاب شده بود از اوایل آبان ماه در گروه سینمایی عصرجدید اکران خواهد شد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«برف روی کاجها» اولین ساخته سینمایی پیمان معادی که سال گذشته به عنوان بهترین فیلم جشنواره از نگاه مخاطبان انتخاب شده بود از اوایل آبان ماه در گروه سینمایی عصرجدید اکران خواهد شد. گویا سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم طیق توافقی که با گروه سینمایی عصرجدید به عمل آورده آنها را متقاعد کرده که این فیلم از اوایل آبان ماه در این گروه روی پرده برود.

«برف روی کاجها» که داستانی با محوریت خیانت یک مرد به همسرش و عواقب برآمده از آن را روایت می کند آن طور که «بانی فیلم» خبر داده بعد از اکران «همبازی» در گروه عصرجدید اکران خواهد شد. «همبازی» بعد از «ضدگلوله» در همین گروه اکران میشود و بعد از آن هم «برف روی کاجها» روی پرده می رود.

«برف روی کاجها» از مدتها قبل در لیست سیاه حوزه هنری قرار گرفته بود و به احتمال زیاد سینماهای حوزه هنری از نمایش این فیلم در سینماهای خود سرباز خواهند زد./شبکه ایران