فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آزاده نامداری: آقای مهرجویی از من خواستند در نارنجی پوش بازی كنم/ مجری طرح فیلم: خانم نامداری كجا با آقای مهرجویی جلسه گذاشتند كه ما بی‌خبریم؟



   بیوگرافی آزاده نامداری,عکسهای آزاده نامداری,فیلم نارنجی پوش,اخبار سینما

 

آزاده نامداری: آقای مهرجویی از من خواستند در نارنجی پوش بازی كنم/ مجری طرح فیلم: خانم نامداری كجا با آقای مهرجویی جلسه گذاشتند كه ما بی‌خبریم؟

داستان از این قرار است كه آزاده نامداری در مصاحبه‌ای كه هفته گذشته با «تماشا» داشت در پاسخ به سوالی که مربوط به پیشنهادهای بازیگری او بود، عنوان كرد از داریوش مهرجویی هم در کنار کارگردان های دیگر، پیشنهاد بازی در «نارنجی‌پوش» را داشته كه در نهایت آن پیشنهاد را نپذیرفته. به گزارش به رنگ ارغوان به نقل از تماشا جمله دقیق نامداری در این گفت و گو این بود: «آقای مهرجویی هم در کار «نارنجی پوش» از من خواستند نقش یک مجری تلویزیونی را بازی کنم. رفتیم و صحبت کردیم ولی در نهایت این فیلم را هم بازی نکردم». این مصاحبه‌ كه خوراك خبری خیلی از سایت‌ها شده واكنش رضا درمیشیان، مجری طرح و دستیار داریوش مهرجویی را در پی داشت.

 

او جوابیه‌ای را در این باب در اختیار تماشا گذاشته كه آن را می‌خوانید:

«روال گزینش بازیگر توسط آقای مهرجویی بدین ترتیب است كه ایشان عكس هنرمندانی را كه فكر می كنند به نقش‌های موردنظرشان نزدیك است می‌بینند و در مرحله بعد اگر با توجه به عكس به این نتیجه رسیدند كه آن بازیگر به درد نقش می‌خورد جلسه‌ای حضوری با او می‌گذارند. درباره خانم آزاده نامداری هم ماجرا از این قرار بود كه ما می‌خواستیم برای یكی از نقش‌های فرعی (نقش خبرنگار همراه طنازطباطبایی) از كسی استفاده كنیم كه سابقه فعالیت در واحدمركزی خبر داشته باشد تا با نقش آشنایی داشته باشد.

به عنوان مثال حتی از علیرضا حائری(خبرنگار برنامه هفت) هم استفاده كردیم. در نهایت ما عكس خانم آزاده نامداری را به آقای مهرجویی نشان دادیم كه ایشان در همان مرحله ایشان را رد كردند. به همین خاطر خیلی برای من به عنوان مجری طرح و دستیار داریوش مهرجویی جالب است كه خانم نامداری كجا با آقای مهرجویی جلسه گذاشتند كه ما بی‌خبریم؟ فكر می كنم ایشان نارنجی‌پوش را با پروژه دیگری اشتباه گرفتند یا شاید هم اصلا آقای مهرجویی را نمی‌شناسند. این هتك حرمت‌ها اصلا درست نیست اتفاقی كه چندی است باب شده و هركسی برای مطرح كردن خودش یا بحث فساد در سینما را پیش می كشد یا ادعا می كند كه از یك كارگردان شاخص پیشنهاد بازی داشته و رد کرده است!»/کافه سینما


ویدیو مرتبط :
فیلم جدید مهرجویی - نارنجی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ آزاده نامداری به مجری طرح نارنجی پوش


من هیچ نیازی به دیده شدن با نام دیگران در خود حس نمی کنم. برای آنچه شما دیده شدن می نامید، ظرفی به نام تلویزیون در اختیار دارم که گاهی حتی میل به استفاده از آن را هم در خودم نمی بینم.

تماشا: دو هفته پیش، آزاده نامداری، در گفت و گویی خواندنی، از پیشنهادهای بازی در فیلم های مختلف برای ما گفت. با اصرار ما، بالاخره نام یکی از این فیلم ها را فاش کرد: «نارنجی پوش»؛ نامی که خیلی برای ما عجیب نبود. چون در روزهای پیش تولید این فیلم، نام های زیادی به فهرست بازیگران این فیلم اضافه یا کم شدند.



گفت و گوی آزاده نامداری از طرف رضا درمیشیان، مجری طرح فیلم «نارنجی پوش» با واکنش رو به رو شد. او در متنی که در اختیار تماشا قرار داد، اعلام کرد که اگرچه نامداری در فهرست بازیگران نامزد در این فیلم قرار داشته اما جلسه ای بین آنها برگزار نشده و...؛ آزاده نامداری، در نامه ای، در این باره توضیحاتی داده که روشن کننده است:

«با سلام و احترام

می گویند همیشه از چیزی که بترسی اتفاق می افتد و این حاشیه های کش دار و بی سروته، همه آن چیزی است که روح ما را بی جهت و بی سروصدا می خورد!

قبل از هر چیزی اعتراض می کنم که در حرفه ای گری و جسارت خبرنگاری گیر افتادم و او موفق شد از یک فهرست حتی شاید 10 نفره اسم یکی را از دهانم بیرون بکشد و ماجرا بی آنکه دوست داشته باشم به اینجا رسید. هیچ میلی برای واکنش یا توضیح یا ارایه سند و مدرک یا نشان دادن sms یا بردن نام اشخاص، ارایه فیلمنامه یا گفتن نام لوکیشنی مثلا حوالی قیطریه و... را ندارم، فقط چند نکته ای برایم حائزاهمیت است:

1- آقای درمیشیان! من هیچ نیازی به دیده شدن با نام دیگران در خود حس نمی کنم. برای آنچه شما دیده شدن می نامید، ظرفی به نام تلویزیون در اختیار دارم که گاهی حتی میل به استفاده از آن را هم در خودم نمی بینم.

2- آقای درمیشیان! من شما را به «بغض»تان می شناسم و داریوش مهرجویی را قطعا به اندازه شما که سال ها دستیارش بوده اید، نمی شناسم. اما با آن تصور افسانه ای از هامون و لیلا و پری و سارا، ایشان را بسیار بلند بالاتر از آن می دانم که حتی نامشان را درگیر بحث هایی چنین کودکانه کنند و این چند جمله را هم «هتک حرمت» یا القاب موهومی از این دست نمی دانند. پس مرحمت بفرمایید با هر نیتی که برای خودتان محفوظ است، نام مهرجویی را برای ما که از او اسطوره ای در خاطره هایمان ساخته ایم، به هر دلیل ساده و کودکانه ای خرج نکنید. باشد که ایام بر وفق مراد شما باشد.

3- در ضمن، به طناز طباطبایی از صمیم قلب برای ایفای نقشش تبریک می گویم و از شما تقاضا می کنم به دلایلی به این سادگی به اندازه یکی دو جمله در روزنامه ای در آخر هفته، خودتان را اذیت و وقتتان را تلف نکنید!»

آزاده نامداری