فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آرزوی رضا کیانیان در شب اختتامیه جشنواره فیلم فجر



رضا کیانیان، در صفحه شخصی خود از حضور موفق جوانان در جشنواره امسال ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرآنلاین او نوشت: «دیشب، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شب شور انگیزی بود؛ به بار نشستن شکوفه ها. چند روز پیش که مراسمی برای نامزدها در هتل لاله بود، فرهاد توحیدی و من کنار هم نشسته بودیم و درددل می کردیم.

ناگهان هر دو به حالی عاطفی و مشابه دچار شدیم! وقتی گروه گروه جوان روی صحنه می رفتند...گروه گروه نامزدهای جوان را می دیدیم ، اشک در چشم هایم حلقه زد و به فرهاد گفتم: دقیقاً مثل این است که علی ، پسرم روی صحنه است و نامزد دریافت سیمرغ شده باشد ، همان قدر هیجان زده ام. و فرهاد هم همین حال را داشت.و دیشب که گروه جوان ها روی صحنه می رفتند و با سیمرغ باز می گشتند. باز هم اشک شوق در چشمانم حلقه زد و این بار همسرم کنارم بود و او هم همین حال را داشت.

‎ بهرام دهقانی، دوست خوبم روی صحنه اعلام کرد: سینمای ایران نه مرده است و نه ورشکسته! ‎این نیروی بزرگ و پر مایه سر بر آورده اند و ما را به آینده امیدوارتر می کنند. سینما خود را باز آفرینى کرده است. قدوم باز آفرینان سینما مبارک باد.

‎و اما بعد... سال های گذشته خیلی از کارگردان ها از فیلمسازى محروم شده بودند. از جمله کیومرث پور احمد، و او بشدت افسرده شده بود، اما در روزهای فیلمبرداری فیلم #کفشهایم_كو، هر روز بهتر می شد و جهانش آفتابى تر و هر روز بیشتر به دنیای پر انرژى گذشته اش باز می گشت. این روند ادامه یافت تا اینكه یک روز از سر مونتاژ زنگ زد وگفت : دیشب اولین سکانس فیلم بعدی رو نوشتم! خبر عالی بود. او حالش خوب شده بود؛ یکی از دوست داشتنی ترین کارگردان های سینما به سینما باز گشته بود و حالا می خواهم آرزو کنم همه ى کارگردان هایی که در سال هاى گذشته از سینما دور نگه داشته شدند، به سینما بازگردند؛ حالشان خوب شود و دوباره شاهد جشنواره های پر رونق و پر رقابت باشیم.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر - رضا عطاران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی بامزه رامبد جوان و رضا عطاران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر



اخبار فرهنگی - شوخی بامزه رامبد جوان و رضا عطاران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر

رامبد جوان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر پیش از اعلام برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی وانمود کرد پاکت را گم کرده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رامبد جوان ابتدا هومن سیدی را صدا کرد تا پاکت اسامی را از پشت یقه‌اش بیرون بیاورد. دیپلم افتخار به محسن دارسنج برای فیلم «همه چیز برای فروش» رسید.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رامبد جوان برای خواندن اسم کسی که قرار بود سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را بگیرد، باز پاکت را ظاهرا گم کرده بود. او این دفعه داد زد: رضا، تا سر و کله عطاران روی سن ظاهر شود. عطاران کلاهش را که به نشانه احترام از روی سرش برداشت، رامبد جوان شروع کرد به تفتیش بدنی‌اش تا پاکت را پیدا کند. پاکت داخل کلاه عطاران پنهان شده بود و از فاصله دور هم قابل دیدن بود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

پاکت پیدا شد و باز شد تا نام محسن موسوی برای فیلم «رستاخیز» به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی خوانده شود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رضا عطاران خود در این مراسم برای فیلم «طبقه حساس» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , اختتامیه جشنواره فیلم فجر

 

رضا عطاران در این دوره جشنواره در مقام بازیگر بجز «طبقه حساس» فیلم «کلاشینکف» را هم در بخش سودای سیمرغ داشت و فیلم «رد کارپت» به کارگردانی و با بازی او نیز در این بخش رقابت کرد.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین