فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آرزوهای عجیب یک ستاره زیباروی هالیوودی در مورد موهایش +تصاویر



اخبار فرهنگی هنری - آرزوهای عجیب یک ستاره زیباروی هالیوودی در مورد موهایش +تصاویر

" کریستین استوارت " در مصاحبه ای اعلام کرد حضورش در عالم هنر باعث شده است او بسیار محدود باشد. وی عنوان کرد اگر یک هنرمند نبود آرزوهای زیادی برای موهایش داشت و مسلما نقشه های زیادی را در این مورد به اجرا میگذاشت.

او به خبرنگاران گفت : اگر یک ستاره سینمایی نبودم موهایم را بیشتر کوتاه میکردم، بیشتر رنگ میکردم، آرزوی من داشتن موهای کوتاه پسرانه است. نه از آن مدلهای کوتاه فانتزی دخترانه، بلکه یک مدل کاملا پسرانه، شاید شبیه مدل موهای جیمز دین. مطمئن هستم اگر یک روز به پایان عمرم مانده بود تمام سرم را میتراشیدم و تاتوهای گوناگونی روی سرم انجام میدادم و تا مدتها موهایم را بلند نمیکردم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس کریستین استوارت

 

مطمئن نیستم شاید روزی این کار را انجام دهم. کریستین استوارت بعد از اظهارات جالبش در خصوص تمایلات و آرزوهایش میگوید : در مورد آرایش کردن نظر خاصی ندارم و هر روز کارهای مشابهی برای آرایش صورت و چشمانم انجام میدهم. او میگوید  بیشتر مواقع آرایش چشمهایش را هنگام خواب پاک نمیکند و معتقد است وقتی با آرایش چشمها میخوابد روز بعد نتیجه بهتری از آرایش بدست می آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس کریستین استوارت

 

دیگر موردی که این ستاره هالیوودی 23 ساله به آن اشاره میکند علاقه وی به شباهت به پسرهاست. او میگوید از زمان کودکی مثل پسرها لباس می پوشیده و هنوز هم تمایل دارد از لباسهای پسرانه استفاده کند.
اخبار فرهنگی هنری - پرداد


ویدیو مرتبط :
تجاوز به حریم خصوصی یک ستاره هالیوودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره عجیب و مصنوعی ستاره زیباروی هالیوودی روی فرش قرمز +تصاویر



اخبار فرهنگی - چهره عجیب و مصنوعی ستاره زیباروی هالیوودی روی فرش قرمز +تصاویر

بدون شک " نیکول کیدمن " یکی از زیباترین زنان تاریخ هالیوود بوده است

بدون شک " نیکول کیدمن " یکی از زیباترین زنان تاریخ هالیوود بوده است اما متاسفانه از آنجایی که جراحی های زیبایی در میان زنان هالیوود یک سنت محسوب میشود، این هنرپیشه 46 ساله نیز با جراحی های متعدد چهره اش را کاملا دگرگون کرده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکول کیدمن

 

" نیکول کیدمن "  برای نمایش فیلم جدیدش " پرنسس موناکو " در فرانسه به سر میبرد و آنچه بیش از همه مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفته است چهره عجیب و دگرگون این ستاره محبوب سینمایی است. اگرچه این بازیگر استرالیایی هالیوود در این مراسم آرایش ملایمی داشت و هنوز هم میتوان او را جزء زیبارویان هالیوودی به حساب آورد اما دیگر زیبایی های او طبیعی نیست و اثر اعمال جراحی در صورت او هویداست.

 

" نیکول کیدمن " جزء بازیگرانی است که مدام بوتاکس انجام میدهد و گفته میشود اخیرا عمل پروتز لب هم داشته است. وی به قدری بوتاکس تزریق کرده است که سال گذشته دچار فلج عضله های صورت شد و نمیتوانست لبخند بزند و این مسئله باعث وحشت و نگرانی او شده بود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکول کیدمن

 

اخبار فرهنگی - پرداد