فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آدل برای جیمز باند می خواند!



آدل برای جیمز باند می خواند!

آهنگ فیلم جدید جیمز باند با نام " سقوط آسمان" توسط آدل خوانده می شود.

ماه ها بود که شایعه شده بود آهنگ فیلم آینده جیمز باند با نام "سقوط آسمان" توسط این خوانند برنده جایزه گرمی اجرا و ضبط خواهد شد ، ظاهرا" این شایعات صحت داشتند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بنا به گزارش" توتال فیلم" ، آدل قبلا" قسمتهایی و یا شاید هم تمام این آهنگ را ضبط کرده است و این آهنگ که "بگذار آسمان سقوط کند" نام دارد قرار است در اواخر ماه اکتبر منتشر شود. این خواننده ۲۴ ساله که در حال حاضر باردار است اخیرا" در اطراف استودیوی ضبط ام جی ام دیده شده است. علاوه بر این ، آدل در ماه آوریل فاش کرد که در اواخر سال ۲۰۱۲ یک آهنگ تک منتشر خواهد کرد . بعد از انتشار آلبوم "۲۱ "در ماه ژانویه ۲۰۱۱ ، این اولین آهنگ جدیدی است که توسط این خواننده جوان منتشر می شود.

طرفداران جیمز باند قبل از اکران فیلم قبلی جیمز باند با نام "ذره ای آرامش" نیز امیدوار بودند که آدل برای این فیلم آهنگ بخواند و شایعه شده بود که آدل جایگزین امی وینهاوس می شود و آهنگ این فیلم را می خواند اما در نهایت آهنگ فیلم "ذره ای آرامش" توسط جک وایت و آلیشا کیز خوانده شد. از آن موقع تا بحال آدل پیشرفت خیلی زیادی کرده و از یک خواننده محبوب انگلیسی به موفق ترین خواننده قرن ۲۱ مبدل شده است.

اوایل سال جاری آدل اعلام کرد قبل از انتشار آلبوم بعدی اش ، مدتی استراحت می کند و کمی بعد مشخص شد که او باردار است و در انتظار تولد اولین فرزندش است. او به رادیو ان آر جی گفت:" اگر ترانه هایم را خودم نمی نوشتم ، همین هفته بعد یک آلبوم جدید منتشر می کردم . اما باید مدتی استراحت کنم و کمی زندگی کنم."

فیلم جدید جیمز باند با نام " سقوط آسمان" به کارگردانی سانم مندس در تاریخ ۲۶ اکتبر در سینماهای جهان اکران خواهد شد./پرتال آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
جیمز باند جدید(٠٠٠٧ نوه ی جیمز باند)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند


سام اسمیت خواننده انگلیسی که در سال گذشته و به ویژه بعد از گرفتن چند جایزه گرَمی شهرتی به هم زده است، در شبکه اجتماعی از خواندن موسیقی تیتراژ فیلم جیمز باندی «اسپکتر» خبر داد.

خبرگزاری آنا: سام اسمیت خواننده و ترانه‌سرای 23 ساله نوظهور انگلیسی به احتمال زیاد خواننده ترانه فیلم «اسپکتر»، بیست‌و‌چهارمین فیلم ازمجموعه سینمایی پنجاه ساله جیمز باند خواهد بود.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند + عکس

ترانه فیلم قبلی جیمز باند، «اسکای فال» را نیز یک خواننده جوان و محبوب انگلیسی خوانده بود. ادل برای خواندن این ترانه برنده جایزه اسکار و همچنین جایزه «بریت اواردز» شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، سام اسمیت در اینستاگرام و توییتر خود تصویری از انگشتری با نقش گروه تروریستی «اسپکتر» -گروهی تخیلی در داستان‌های جیمز باند که عنوان فیلم اخیر از نام آن گرفته شده است- منتشر کرد تا به‌صورت ضمنی خبر بدهد که خواننده ترانه تیتراژ این فیلم است.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند + عکس

اینستاگرام سام اسمیت

علامت روی این انگشتر، اختاپوسی است که گروه خیالی «اسپکتر» برای نشان دادن تسلط خود و در همه ارکان دست داشتن، برای خود برگزیده‌اند.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند + عکس

توییتر سام اسمیت

سام مندز کارگردان «اسپکتر» (و همچنین فیلم‌ قبلی جیمز باند، «کازینو رویال» و فیلم بعدی که فعلاً «باند 25» نام دارد) در ماه ژوئیه (تیر) اعلام کرده بود که ترانه فیلم ضبط شده است و یک موسیقی «معرکه و خیال‌انگیز» است. وی همچنین گفته بود که علاقه‌مندان لازم نیست «مدتی طولانی صبر کنند» تا بفهمند چه چهره (یا چهره‌هایی) برای خواندن این ترانه پشت میکروفن رفته‌اند.

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند + عکس

سام اسمیت برای جیمز باند آواز می‌خواند + عکس

نماهایی از فیلم «اسپکتر»

سام اسمیت متولد 1992 در لندن، خواننده پاپ، سول و آر اند بی است و از سال 2007 آواز خوانده است. وی در مراسم گرَمی 2015 با شش نامزدی دارای بیشترین تعداد نامزدی(همراه با بیانسه ناولز) و با بردن چهار جایزه برنده بیشترین تعداد جوایز (همراه با بِک) بود و از جمله جایزه «بهترین آلبوم سال» را به خود اختصاص داد.