فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آخرین خبرها از «سرنوشت» حمید عسگری



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آخرین خبرها از «سرنوشت» حمید عسگری

حمید عسگری گفت: آلبوم« سرنوشت» را با ۱۲ قطعه جدید در فصل پاییز منتشر خواهم كرد.

این خواننده پاپ در باره آلبوم جدیدش گفت: آهنگسازی و ترانه سرایی این آلبوم توسط بنده انجام شده است و نیما وارسته و شهاب اکبری تنظیم قطعات را بر عهده دارند.

او ادامه داد: سعی کردم شیوه جدیدی را در آلبوم جدیدم داشته باشم. همچنین این آلبوم برای اولین بار با ۱۲ قطعه جدید منتشر می شود و پس از انتشار «سه گانه کما» این اتفاق برای من می افتد و دلیل آن علاقه بنده به عدد ۹ در آلبوم های گذشته ام بود. اما «سرنوشت» با قطعات بیشتری به بازار موسیقی می آید.

عسگری اعلام كرد: در حال حاضر مراحل پایانی ضبط این آلبوم را سپری می کنم و به زودی آلبوم «سرنوشت » را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گرفتن مجوز تحویل می دهم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آخرین خبرها از وین ۶

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبرها از سرنوشت هواپیمای مفقود شده مالزی



اخبار,اخبار بین الملل ,هواپیمای مالزی

 

اخبار بین الملل - زیردریایی بدون سرنشین در جستجوی هواپیمای مالزی

رییس مرکز هماهنگی عملیات جستجوی پرواز ام.اچ 370 در استرالیا اعلام کرد پس از دریافت نشدن سیگنال های جدید از جعبه سیاه بوئینگ 777 مالزی در جنوب اقیانوس هند یک فروند زیردریایی بدون سرنشین به اعماق آب های این منطقه فرستاده شد.

به گزارش ایرنا، مارشال آنگوس هوستون وزیر سابق دفاع استرالیا و رییس این مرکز هماهنگی عصر روز دوشنبه به خبرنگاران در شهر پرت گفت که عصر روز یکشنبه نیز در نزدیکی منطقه جستجوی هواپیمای خطوط هوایی مالزی در اقیانوس هند یک لکه بزرگ نفت پیدا شده است.

وی در این مصاحبه که از شبکه خبری ای.بی.سی استرالیا پخش می شد، گفت که نمونه نفت جمع آوری شده برای تجزیه و تحلیل به استرالیا ارسال شده است و ممکن است این فرآیند چند روز زمان ببرد.

به گفته وی، این لکه نفت به نظر نمی رسد از یک کشتی منطقه باشد اما در مورد آن نمی توان سریع نتیجه گیری کرد.

هوستون همچنین در مورد زیردریایی که به اعماق اقیانوس فرستاده شده است، گفت: زیردریایی بدون سرنشین بلوفین 21 عصر امروز توسط کشتی سپر اقیانوس به آب انداخته شد.

این زیردریایی که حدود پنج متر طول و 750 کیلوگرم وزن دارد می تواند نقشه سه بعدی از کف اقیانوس و اشیاء باقی مانده در بستر دریا تهیه می کند.

این زیردریایی 16 ساعت در اعماق چهار هزار و 500 متری اقیانوس به جمع آوری اطلاعات می پردازد.

این زیردریایی در منطقه ای به اعماق اقیانوس هند رفت که عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما ادامه داشت و در چهار نوبت دو کشتی چینی و استرالیایی سیگنال هایی را که احتمال می رود مربوط به جعبه سیاه هواپیما باشد، دریافت کردند.

کارشناسان احتمال می دهند عمر باطری جعبه سیاه هواپیمای مالزی که معمولا 30 روز فعال است تمام شده است و دیگر قادر به ارسال علایم ردیابی نیست.

رییس مرکز هماهنگی عملیات جستجوی پرواز ام.اچ 370 در استرالیا گفت که طی شش روز گذشته علامت صوتی از جعبه سیاه دریافت نشده است و به این دلیل جستجو در زیر آب آغاز شده است.

هواپیمای پرواز ام.اچ 370 مالزی 17 اسفندماه با 239 سرنشین از کوالالامپور عازم پکن بود که به طور مرموزی در این مسیر ناپدید شد.

قرار است بیش از 10 فروند هواپیمای نظامی و غیرنظامی و چندین کشتی جستجوگر به عملیات خود در منطقه ادامه دهند و اکنون منطقه جستجو محدودتر از قبل شده است.
اخبار بین الملل - ایرنا