فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آخرین جن گیری در صدر جدول پرفروش ترین ها



 

 

 

«آخرین جن گیری» در صدر جدول پرفروش ترین ها

 

 

فیلم شیطانی «آخرین جن گیری» در صدر فهرست پرفروش ترین های آمریکای شمالی ایستاد، درحالیکه نسخه جدید فیلم «آواتار» با فروش ۷۵۰ میلیون دلاری، نتوانست در جمع ۱۰ فیلم برتر این فهرست جایی داشته باشد.

 

فیلم «آخرین جن گیری» از تولیدات شرکت «لاینزگیت» در جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی بالا رفت اما نسخه جدید فیلم «آواتار» با اینکه فروش کلی اش در داخل آمریکا از مرز ۷۵۰ میلیون دلار گذشت، حتی به فهرست ۱۰ فیلم پرفروش هم نتوانست وارد شود.

 

هالیوود ریپورتر نوشت: فیلم «آخرین جن گیری» که «دانییل استم» آن را کارگردانی کرده و «الی راث» هم تهیه کنندگی آن را برعهده داشته، تمام تازه واردهای پایان هفته گذشته را از دور رقابت برای کسب رتبه اولی، کنار زد و با نمایش در ۲ هزار و هشتصد و هفتاد و چهار سالن سینما، به طور تقریبی ۴/۹ میلیون دلار فروش داشت.

 

فیلم جنایی Takers که اکران گسترده ای داشت، در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم که هی دن کریستنسن و کریس براؤن در آن بازی کرده اند و جان لوسنهاپ آن را کارگردانی کرده، با دراختیار داشتن ۲ هزار و دویست و شش سالن سینما، ۵/۷ میلیون دلار فروش داشت.

 

در این میان، نسخه جدید فیلم «آواتار» که فقط در ۸۱۲ سالن ۳ بعدی اکران شد، نتوانست در فهرست ۱۰ فیلم نخست جدول پرفروش ترین ها جایی برای خود دست و پا کند. ولی فروش ۲/۱ میلیونی این فیلم کافی بود تا آمار کلی فروش آن را که پیش از این هم رؤیایی بوده، به بیش از ۷۵۱ میلیون دلار برساند.

 

فیلم مردانه «به درد نخورها» (سیلوستر استالون) که در طول دو هفته گذشته در صدر گیشه حکمفرمانی می کرده، به رده سوم سقوط کرده است.

 

فیلم «بخورید و دعا کنید و عشق بورزید» (جولیا رابرتس) با فروش ۲/۲ میلیون دلاری اش در رده چهارم قرار گرفت و فیلم کمدی «آدم های دیگر» با فروش ۹/۱ میلیون دلاری رتبه پنجم را به دست آورد..../ خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
‫کتاب خاطرات دوست دختر سابق اولاند در صدر پرفروش ترین ه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین قیمت خودروهای پرفروش (+جدول)



بازار خودرو در هفته جاری نیز همانند هفته های قبل بر ثبات نسبی محصولاتش پافشاری کرد و این در شرایطی است که رکود و بی تحرکی معاملات بر بازار حاکم است.

بازار خودروهای وارداتی نیز از رونق خوبی برخوردار نیستند و افت و خیز قیمتی خاصی را در هفته جاری شاهد نبودند.

کارشناسان اقتصادی معتقد هستند روند کنونی بازار تا پایان سال حفظ خواهد شد.

قیمت خودروهای پر فروش داخلی و وارداتی به شرح جدول زیر است:

اخبار,اخباراقتصادی,قیمت خودروهای پر فروش

 

 اخبار اقتصادی  - مشرق