فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آخرین آمار فروش فیلمهای روی پرده در روزهای پایانی ۹۳ + جدول فروش



اخبار , اخبار فرهنگی,آخرین آمار فروش فیلمهای روی پرده,آمار فروش فیلمهای روی پرده

نزدیک به یک هفته به پایان اکران فیلم ها در سال ۹۳ باقی مانده است و در حال حاضر ۱۰ فیلم سینمایی در گیشه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

تنها یک هفته به آغاز یکی از پرفروش ترین فصل های سینمای ایران در گیشه مانده است و فیلم هایی که در حال حاضر در سینماها اکران هستند، تنها ۷ روز برای حضور در سینماها زمان دارند.
 
گیشه سینمای ایران در حال حاضر میزبان ۱۰ فیلم سینمایی است که از این میان و در آخرین فصل فروش فیلم ها در گیشه ۹۳، «مجرد ۴۰ ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی از فروش بالایی برخوردار هستند.
 
طی یک هفته گذشته دو فیلم «رستم و سهراب» به کارگردانی کیانوش دالوند و «چهارباندی» به کارگردانی محمد باقر خسروی از چرخه اکران خارج شدند.


شما می توانید در این گزارش از آخرین آمار فروش فیلم ها در سینماهای تهران و شهرستان به تومان مطلع شوید:

اخبار , اخبار فرهنگی,آخرین آمار فروش فیلمهای روی پرده,آمار فروش فیلمهای روی پرده


از بین فیلم های در حال اکران، فیلم هایی چون «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیرحسین ثقفی، «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی، «تمشک» به کارگردانی سامان سالور، «جمشید و خورشید» به کارگردانی بهروز یغماییان، «چند مترمکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی، «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی، «مجرد ۴۰ ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و «گرداله و عمه غوله» به کارگردانی نادره ترکمانی علاوه بر تهران در شهرستان ها نیز در حال نمایش است.

اخبار فرهنگی - مهر


ویدیو مرتبط :
نخبگان ثروت آفرین فروش l آقای سرایی ( عمده فروش پرده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین آمار فروش فیلمهای روی پرده


خش کنندگان فیلم های روی پرده آخرین آمار فروش را اعلام کردند و فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در دو روز اول اکران خود، ۳۵ میلیون تومان فروخته است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی صباغ‌زاده از موسسه پخش «نیمروز فیلم» با اعلام اینکه «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح الله حجازی بعد از گذشت ۲ روز از اکران، ۳۵ میلیون تومان فروخته است ادامه داد: این فیلم در روز اول اکران خود تنها در سینمای آزادی ، ۱۰ میلیون تومان فروش داشته است و با توجه به اینکه تنها دو روز از اکران آن می‌گذرد، روز گذشته نیز ۲۵ میلیون تومان فروش داشت.

به گفته پخش کننده این فیلم، « زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در حال حاضر در ۲۰ سینمای تهران که در روزهای آینده به ۲۴ سینما هم می‌رسد و همچنین در ۲۰ سینمای شهرستان به نمایش درآمده است.

«پنج ستاره» فیلم مهشید افشار‌زاده که اکرانش به سرگروهی سینما آفریقا ادامه دارد ، بعد از گذشت ۲۲ روز از اکرانش تا شب گذشته (پنج شنبه) ۳۰۱ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته است. این فیلم در بخش نگاه نو سی دومین جشنواره فیلم فجر حاضر بود و نخستین ساخته مهشید افشار‌زاده در مقام کارگردان است.

حبیب اسماعیلی با اعلام خبر فروش ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی فیلم «طبقه حساس»  گفت : تا شب گذشته این فیلم در تهران سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در ۵۰ سینما فروش داشته است.

همچنین فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی با اعلام حبیب اساعیلی پخش‌کننده آن۵۶۰ میلیون تومان فروش داشته است که سهم فروش در ۱۵ سینما‌ی تهران، ۴۲۰ میلیون تومان و در ۲۵ سینمای شهرستان‌۱۴۰ میلیون تومان بوده است.

 «اشباح» آخرین ساخته داریوش مهرجویی فیلم دیگری است که این روز‌ها در سینماهای تهران در حال اکران است اما دفتر پخش کننده این فیلم برای اعلام آمار فروش پاسخگو نیست.