فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آثاری هنری که به سرانجام نرسید+عکس



بسیاری از نویسندگان و نقاشان، آثار هنری خودشان را روزی به پایان می رسانند و آن را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. اما گاهی اوقات فرشته مرگ آن ها را امان نمی دهد و باعث می شود تا آثارشان نیمه کاره بماند.

 در میان هنرمندانی که عمرشان کفاف تمام کردن آثارشان را نداده است می توان نام افرادی مانند چارلز دیکنز و لئوناردو داوینچی را دید.

رمان چارلز دیکنز

 

آثار هنری,بزرگترین نویسنده های جهان,اخبار هنری

 

یکی از بزرگترین نویسنده های جهان و همچنین یکی از اسطوره های انگلستان "چارلز دیکنز" است. او از خودش کتاب های بسیار زیادی را به جا گذاشته و همچنین همیشه در کار خودش بسیار موفق بوده است. آخرین کتاب او "راز ادوین درود" نام داشت اما او در سن 58 سالگی در گذشت و نتوانست این کتاب را به پایان برساند. البته پس از او چندین نفر این کتاب را تمام کردند اما هیچگاه مشخص نشد که چارلز دیکنز به دنبال چه پایانی در این داستان می گشت.

شعر کوبلا خان

 

آثار هنری,بزرگترین نویسنده های جهان,اخبار هنری

 

"کوبلا خان" نام یکی از اشعاری است که در سال 1797 سروده شده است. شاعر این شعر که به نام "کولریدج" شناخته می شود در خواب شعری را به یاد می آورد و پس از بیدار شدن 50 خط از آن را می نویسد اما درحین نوشتن کسی از او می خواهد که برای مدتی به خارج از خانه برود و پس از بازگشت دیگر چیزی یادش نمی امده است."کوبلا خان" شاید معروف ترین شعر ناتمام دنیا باشد.

کلیسای "سگرادا فامیلیا"

 

آثار هنری,بزرگترین نویسنده های جهان,اخبار هنری

 

این کلیسا که در بارسلونای اسپانیا قرار دارد یکی از طولانی ترین پروژه های ساخت و ساز در تمام دوران است. این بنا از سال 1882 در حال ساخت است و معمار آن نیز فردی به نام "آنتونی گادی" بود. او بیشتر عمر خود را صرف ساخت این بنا کرد و البته در سال 1926 درگذشت و ساختمان نیمه کاره ماند. از آن سال تا به حال ساخت این بنا توسط چندین معمار ادامه داده شده است اما همچنان به پایان نرسیده است.

مجسمه "گران کاوالو"

 

آثار هنری,بزرگترین نویسنده های جهان,اخبار هنری

 

این مجسمه به دستور دوکی در میلان برای یادبود پدرش و توسط لئوناردو داوینچی طراحی شده بود. او بیش از 12 سال وقت برای طراحی این مدل صرف کرد و پس از آن در سال 1492 آماده ساخت این مجسمه شد ولی جنگ میان ایتالیا و فرانسه آغاز شد و دوک نیز هزینه ساخت این اسب را صرف جنگ کرد. بعده ها ارتش فرانسه از پیش فرض این مجسمه داوینچی به عنوان سیبل شلیک استفاده می کردند.... / باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عکس های هنری ی من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های هنری، دیدنی، استثنائی(1)