فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«آتقی»به لطف خداوند و مردم هنردوست از زندان آزاد شد



اخبار,اخبار فرهنگی, جواد گلپایگانی

 

اخبار فرهنگی - محمود دینی:
«آتقی»به لطف خداوند و مردم هنردوست از زندان آزاد شد

محمود دینی، بازیگر نقش «علی» در سریال خاطره انگیز آینه عبرت از آزادی جواد گلپایگانی بازیگر نقش «آتقی» خبر داده است.

محمود دینی با انتشار مطلبی در اینستاگرام در پاسخ به سوالات بی شمار مخاطبانش نوشت: جواد گلپایگانی به لطف خداوند و مردم هنردوست از زندان آزاد شده است.

گفتنی است در یکی از روزهای فروردین ۱۳۸۰، «آتقی» معروف سریال آینه عبرت بعد از یک تصادف، پشت میله‌های زندان رفت. آتقی بعد از گذشت چند دهه از پخش این سریال هنوز محبوب است. گلپایگانی از سال ۸۰ تا 93 پشت میله‌های زندان بود.

محمود دینی درباره فعالیت های این روزها و آینده اش نوشت: در حال حاضر مدیر یک موسسه فرهنگی هنری هستم. بعد از 23 سال اگر خدا بخواهد جلوی دوربین آقای شاه محمدی خواهم رفت.

مجموعه آینه عبرت به تهیه‌کنندگی و بازی محمود دینی و کارگردانی محسن شا‌محمدی در دهه 60 از شبکه یک پخش شد. این سریال در زمان پخش توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.
اخبار فرهنگی - جام جم


ویدیو مرتبط :
لطف خداوند در بخشش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرگس محمدی از زندان آزاد شد



نرگس محمدی از زندان آزاد شد

نرگس محمدی همسر تقی رحمانی است. تقی رحمانی شخصی است که پس از دادن تعهد به دستگاه‌های قضایی و امنیتی به طور موقت از زندان مرخص شده بود اما در اقدامی غیرقانونی و غیراخلاقی از کشور خارج و به محافل ضد انقلابی خارج از کشور پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نرگس محمدی نیز که پس از برنامه ریزی برای خروج غیرقانونی از کشور بازداشت شده و برای اجرای حکم زندانی که از پیش داشت راهی زندان شده بود دقایقی قبل با موافقت مسئولان قضایی از زندان آزاد شد..../باشگاه خبرنگاران