فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده! (+عکس)



اخبار,اخبار فرهنگی,گیتاریست

این برنامه که شنبه شب در استادیوم اجرا می‌شد، بلافاصله قطع شد. در فیلم دیده می شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.

مایکل کلیفورد گیتاریست گروه «پنج ثانیه از تابستان» که یک گروه استرالیایی است، به دلیل برخورد با لوازم آتش بازی، آتش گرفت و روانه بیمارستان شد. گروه استرالیایی «5 Seconds of Summer» مجبور شدند بلافاصله برنامه را که در ویمبلی لندن برگزار می‌شد قطع کنند تا موی سر گیتاریست‌شان را خاموش کنند.


ویدیوی این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته نشان می‌دهد که سر گیتاریست وقت نوازندگی ناگهان شعله ور شد. او وقتی گیتار می‌زد متوجه نشد که زیادی به بخش آتشی که روی صحنه ایجاد شده بود تا در شب جلوه‌ای از آتش بازی داشته باشد، نزدیک شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,گیتاریست

 

این برنامه که شنبه شب در استادیوم اجرا می‌شد، بلافاصله قطع شد. در فیلم دیده می شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند. اشتون یاروین از این گروه گفت: جمعیت بلافاصله پس از نمایش متفرق شدند. مایکل صدمه دید و ما نتوانستیم به برنامه ادامه بدهیم. او گفت: فقط باید از شما تشکر کنیم که به کنسرت ما آمدید. او خوب است. از شما خیلی متشکریم.
کلیفورد هم اندکی بعد برای طرفداران‌شان توییت کرد و از آنهایی که به کنسرت آمده بودند تشکر و برای پایان غیرمنتظره کنسرت عذرخواهی کرد.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش گرفتن سر گیتاریست در کنسرت! +عکس


سانحه‌ای در استادیوم ومبلی لندن، موجب سوختگی صورت مایکل کلیفورد - گیتاریست و خواننده استرالیایی - شد.

خبرگزاری آنا: سانحه‌ای در استادیوم ومبلی لندن، موجب سوختگی صورت مایکل کلیفورد - گیتاریست و خواننده استرالیایی - شد.

مایکل کلیفورد، گیتاریست و خواننده استرالیایی گروه 5Seconds of Summer (یا 5SOS به معنی« 5 ثانیه از تابستان») در سانحه‌ای که شنبه شب در لندن اتفاق افتاد، به علت سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شد.

گروه یاد شده هنگام این حادثه در استادیوم ومبلی لندن مشغول اجرای زنده برای طرفداران خود بودند که مایکل کلیفورد به علت برخورد با جلوه‌های نمایشی آتشبازی پایروتکنیک در صحنه از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد.

پس از این حادثه اجرای کنسرت متوقف شد و یکی از اعضای گروه به نام اشتون ایروین به جمعیت گرد آمده در استادیوم گفت: «مایکل صدمه دیده است، به همین علت ما نمی‌توانیم الان نمایش را ادامه دهیم. فقط می‌خواهم از شما برای حضور در اینجا تشکر کنم. حال او خوب است. شما که امشب در اینجا هستید، بهترین جمعیتی هستید که دلمان می‌خواست داشته باشیم.»

آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده! (+عکس)

به نوشته مجله بیلبورد، مایکل کلیفورد، نوازنده و خواننده 19 ساله متولد سیدنی پس از حادثه با انتشار تصویری از چهره نیم‌سوخته باندپیچی شده‌اش در صفحه توییتر خود نوشته است: «متأسفم که نتوانستم برنامه را تمام کنم، ولی خوبیش این است که لااقل قیافه دو چهره (شخصیتی در داستان‌های مصور دی‌سی کامیکز که به عنوان دشمن بتمن معرفی شده است) را پیدا کرده‌ام. از تک تک شما که نگرانم هستید، متشکرم.»

آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده! (+عکس)

گروه موسیقی پاپ پانک / پاپ راک استرالیایی 5Seconds of Summer از سال 2011 فعالیت خود را شروع کرده و لوک همینگز، مایکل کلیفورد، کالوم هود و اشتون ایروین اعضای آن هستند. این گروه تاکنون آلبوم‌های LiveSOS, 5 Seconds Of Summer, Somewhere New, Unplugged, Don't Stop, She Looks So Perfect و Amnesia را منتشر کرده است.

آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده! (+عکس)