فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آبروداری پردردسر یک خانواده تهرانی


کارگردان فیلم سینمایی «برف» معتقد است، این روزها آنچه نقطه قوت یک فیلم محسوب می‌شود، ساختار و زبان سینمایی آن است نه مضمون و محتوا.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از «خانواده آقای تهرانی»+عکس



سریال انیمیشنی «تهرانی ها» به کارگردانی میرتوحید رضوی و با طنزپردازی شهرام شکیبا در موسسه تصویر شهر تولید و آماده نمایش شد.
به گزارش شبکه ایران خانواده آقای تهرانی یا "تهرانی ها" عنوان سریالی انیمیشن در گونه طنز اجتماعی و فرهنگی است که در 13 قسمت در اپیزودهای کوتاه، زندگی خانواده های قشر متوسط ایرانی، آدم های ساده با باورهای معمولی، را به تصویر می کشد. این خانواده در تهران زندگی می کنند و داستان های آنها اکثراً جنبه های اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران با قومیت های مختلف را بیان می کنند. طنزی که در این انیمیشن به کار رفته است به طیف وسیعی از مسائل فرهنگی و اجتماعی که در تهران می گذرد اشاره خواهد داشت، مسائلی همچون: شهری و شهروندی، سینما، تلویزیون، موسیقی، ادبیات و... به دلیل همین طیف گسترده، این سریال خواهد توانست مخاطبانی از اقشار و سنین مختلف را به خود جذب کند.

انیمیشن خانواده تهرانی , عکس های  انیمیشن خانواده تهرانی

بنابراین گزارش، این مجموعه متشکل از کاراکترهای اصلی (خانواده آقای تهرانی) و کاراکترهای فرعی که طیف وسیعی از گروه ها و مشاغل مختلفی چون: بازیگران، ورزشکاران، کارگران، معلمان، نویسندگان و... را شامل می شود، می باشد.

انیمیشن خانواده تهرانی , عکس های  انیمیشن خانواده تهرانی

از نکات قابل توجه در این سریال استفاده از نویسندگان خلاق به سرپرستی محسن میرزاخانی و گویندگان مستعد به سرپرستی محمدرضا علیمردانی می باشد که سعی شده است به طور مرتب طنزها و شوخی های متنوعی به زمینه تصویری داستان اضافه و خلاق ترین و گویاترین لحن ها جوری اجرا شود که خود باعث ایجاد صداهای ماندگار و اصیل در مجموعه می شود.

انیمیشن خانواده تهرانی , عکس های  انیمیشن خانواده تهرانی

دیگر عواملی که در این سریال این گروه را همراهی می کنند عبارتند از:

کارگردان، طراحی کاراکترها، مدلسازی فضا و لی آوت سه بعدی: میرتوحید رضوی/ کاراکتر ریگ: میرامید رضوی و حامد پورکرمان/ طراحی فضا: مهدی موحد و احمد میر/ استوری بورد: میرتوحید رضوی و مانی وطن دوست/ آهنگسازی: بهنام صبوحی و پیمان ایزدی/ مشاور آهنگسازی: رضا طاهری/ صداگذاری، کامپوزیت و تدوین: میر امید رضوی/ گروه انیمیت: لیلا شعبانی نژاد و ناصر نجفیان/ نورپردازی: یاشار جعفر خانپور/ دستیار سرپرست گویندگان: نازنین حقیری/ صدابردار: حامد رضایی، میثم ریاحی/ اموراداری و مالی: میرهاشم رضوی/ روابط عمومی: سیده سمیه رضوی/ تهیه کننده: موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری تهران .... /   خبرگزاری : شبکه ایران