فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

˝پایان دوم˝ در شبکه نمایش خانگی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با بازی آنا نعمتی و دانیال عبادی

˝پایان دوم˝ در شبکه نمایش خانگی

فیلم ˝پایان دوم˝ به کارگردانی یعقوب غفاری وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش هنر آنلاین ،این فیلم سینمایی توسط شرکت ریز موج وارد شبکه نمایش خانگی شده است این شرکت قبل از پخش این عنوان، فیلم هایی همچون سوت پایان به کارگردانی نیکی کریمی و آفریقا به کارگردانی هومن سیدی را در این شبکه توزیع کرده بود.

پایان دوم نخستین فیلم یعقوب غفاری در مقام کارگردانی با نقش‌آفرینی آنا نعمتی، دانیال عبادی، زیبا بروفه، مجید یاسر، مهدی فقیه است.

این فیلم به تهیه کنندگی محسن علی‌اکبری ساخته شده و محصول موسسه تصویرگران هفت آسمان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

"پایان دوم " در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه فیلم های اول حضور داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : عشق ها و رابطه ها و محبت هایی که شاید شک و تردید در آن باشد که خود باعث داستانی عاشقانه خواهد شد./هنرآنلاین


ویدیو مرتبط :
آنونس سریال شهرزاد شبکه نمایش خانگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«قهوه تلخ»؛ عنوان اولین پایان نامه کارشناسی ارشد در شبکه نمایش خانگی!



 

شبکه نمایش خانگی , قهوه تلخ , سریال قهوه تلخ

جلسه دفاع از اولین پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع شبکه نمایش خانگی کشور و محوریت سریال «قهوه تلخ» روز گذشته در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه ایران جلسه دفاع از اولین پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع شبکه نمایش خانگی کشور و محوریت سریال «قهوه تلخ» روز گذشته در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

بر پایه این گزارش پایان نامه مذکور با عنوان بررسی تاثیر سریال طنز قهوه تلخ در آسیب های فرهنگی، به تحقیق در خصوص تاثیرگذاری محصولات شبکه سینمای خانگی کشور در آسیب های فرهنگی مخاطبان شبکه و با محوریت سریال قهوه تلخ به عنوان یکی از شاخص ترین و پر تیراژ ترین محصولات این شبکه که حجم وسیعی از نظرات موافق و مخالف را در سطح جامعه و رسانه های مختلف گروهی به خود اختصاص داد پرداخته بود.

مصطفی محمودی در جلسه دفاع از پایان نامه یاد شده عنوان داشت: «این پایان نامه حاصل یک سال فعالیت مستمر پژوهشی و تحقیقی است که خوشبختانه به عنوان اولین پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی موضوع شبکه سینمای خانگی کشور را دستمایه قرار داده است.»

به گفته وی در این تحقیق تعداد پانصد نفر از شهروندان تهرانی در رده های سنی 15 تا 35 سال در پنج نقطه جغرافیایی شهر تهران با روش نمونه گیری تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفته و به پاسخگویی درباره سوالات مطرح شده پرداخته و درباره پیام های گوناگون مستتر در این سریال اظهار نظر کرده اند. ابراز مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه بود که از نظر روایی، صوری و محتوایی تأیید شد.

شبکه نمایش خانگی , قهوه تلخ , سریال قهوه تلخ

مصطفی محمودی؛ ارائه کننده پایان نامه «قهه تلخ»

به گفته مصطفی محمودی در پایان تحقیق و پژوهش مشخص شد که بیش از 70 درصد از شهروندان تهرانی معتقدند که سریال قهوه تلخ در نگاه تاثیر گذار به آسیب های فرهنگی موفق بوده وبه ترتیب پیام هایی با محتوای آموزشی، طنز،انتقادی و واقع گرایی داشته است. از دیدگاه مخاطبین گفتن صداقت، افزایش تلاش برای رفاه خانواده، انعطاف پذیری در مورد نظرات دیگران، رعایت حقوق دیگران، کمک به دیگران ، شرکت در فعالیت های خیریه، برخورد بیش از پیش با خونسردی ، ترجیح به بودن در کنار خانواده، کاهش بدگویی از دیگران کاهش تمسخر تمسخر، استهزا و رفتار نامناسب از جمله رفتارهایی بود که پس ازمشاهده سریال قهوه تلخ در آنها تقویت شده بود.

این پژوهشگر با اشاره به نتایج تاثیر گذار و مثبت این مجموعه، انجام پژوهش های جدی، مستمر و علمی توسط موسسات ویدئو رسانه در بخش خصوصی و همچنین راه اندازی و احیای مجدد مرکز مطالعات و تحقیقات سینمایی در سازمان سینمایی کشور و حمایت از پروژه های دانشجویی مرتبط با حوزه سینما و شبکه نمایش خانگی توسط سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی، موسسه رسانه های تصویری را خواستار شد.

گفتنی است در پایان جلسه دفاعیه، اساتید حاضر مرکب از استاد دکتر علی اکبر فرهنگی (استاد راهنما ی پروژه) دکتر سید وحید عقیلی و دکتر طهمورث شیری (اساتید مشاور پروژه) و دکتر محمد سلطانی فر(استاد داور پروژه) به اتفاق آرا پایان نامه مذکور را با درجه ممتاز و بالاترین نمره مورد تایید قرار دادند. در این جلسه همچنین حجت الاسلام محمد علی زم (رییس انجمن صنفی ویدئو رسانه کشور)، دکتر حمیدرضا نوروزی (رییس اتحادیه موسسات ویدئو رسانه کشور)، نصراله قادری (مدیر انتشارات نمایش مرکز هنرهای نمایشی) و جمعی از دانشجویان و اساتید رشته علوم ارتباطات اجتماعی و تعدادی از دست اندرکاران رسانه های گروهی حضور داشتند./شبکه ایران