آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

یک عصر پاییزی با هات چاكلت دارچین


بهترین موقع خوردن هات‌چاكلت هنگام عصر است و البته با یك تكه كیك ترجیحا شكلاتی!



مجله آشپزی ایده آل: 

هات چاكلت دارچین

مواد لازم:
  •  پودركاكائو: 2 قاشق چای‌خوری
  •  پودر شكلات: 5 قاشق چای‌خوری
  •  پودر دارچین: یك‌چهارم قاشق چای‌خوری
  •  شیر: یك فنجان

روش تهیه:

پودرهای گفته شده را به علاوه شیر داخل شیرجوش كوچكی ریخته روی حرارت گاز با دمای معمولی قرار دهید و در حین داغ شدن با یك قاشق آن را به صورت متناوب هم بزنید تا پودرها تكه‌تكه نباشند و مایع به صورت یكدست باشد. قبل از قل زدن حرارت را خاموش كنید.

فوت آشپزی: 

قبل از اینكه پودر را داخل شیرجوش بریزید، می‌توانید آن را داخل یك كاسه كوچك ریخته و با مقداری آب‌جوش هم بزنید تا مایع یكدستی به دست آید.


ویدیو مرتبط :
هات چاكلت نوتلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویربرداری "عصر پاییزی" در پایان راه/ جوان خجالتی عاشق می‌شود+عکس



تصویربرداری "عصر پاییزی" در پایان راه/ جوان خجالتی عاشق می‌شود

75 درصد از تصویربرداری سریال "عصر پاییزی" به پایان رسید و گروه در سکانس‌های خارجی کار را ادامه می‌دهند.

ناصر نصیری مدیر تولید "عصر پاییزی" در تکمیل این خبر به خبرنگار مهر گفت: تصویربرداری سریال همچنان ادامه دارد. روز گذشته کورش تهامی و امیرحسین صدیق مقابل دوربین رفتند. سکانس‌های خارجی در خیابان و خانه‌ای قدیمی گرفته می‌شود و این مکان‌ها لوکیشن‌های امروز و دو هفته آینده گروه تصویربرداری "عصر پاییزی" است که کار در آنها ادامه پیدا می‌کند.

 

عصر پاییزی,سریال عصر پاییزی


وی درباره حضور بازیگران جدید و ساخت موسیقی سریال افزود: در حال حاضر بازیگر جدیدی به گروه اضافه نشده است. مذاکراتی نیز برای ساخت موسیقی انجام داده‌ایم اما هنوز قراردادی بسته نشده است.

 

عصر پاییزی,سریال عصر پاییزی


داستان "عصر پاییزی" که توسط علی میرمیرانی، آزاده محسنی و سمانه نامدار در 50 قسمت نوشته شده از این قرار است که در یک عمارت نیمه قدیمی و کمی عجیب مردی در 65 سالگی تجدید فراش می‌کند و این ازدواج باعث بروز سلسله حوادثی می‌شود که ساکنان عمارت را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خانواده‌ای گسترده که از بستگان نوعروس 69 ساله هستند با مادر همسر سابق داماد پیر وارد چالش و درگیری می‌شوند که موقعیت‌های شاد فراوانی خلق می‌کنند.

در این میان پسر خانواده که مهندسی خلاق اما خجالتی است به تدریج درگیر ماجرایی عاشقانه شده و به فردی کار آفرین تبدیل می‌شود. تنیدگی این دو ماجرا فراز و فرود داستانی جالب و جذابی را فراهم می‌کند.

 

عصر پاییزی,سریال عصر پاییزی



علیرضا خمسه در نقش دایی جمشید، کورش تهامی در نقش رفیع، امیرحسین صدیق در نقش محسن، علی سلیمانی در نقش کیوان اکبری آزاد، نسرین مقانلو در نقش مهشید، علی عمرانی در نقش عطا، سپیده خداوردی در نقش لیلا، سعید پیردوست در نقش مدیر کارخانه، مهتاج نجومی در نقش مامان پری، بهنوش بختیاری در نقش منیژه، سینا رازانی، رویا میر علمی در نقش مهربان و رضا احادی در نقش مسعود بازیگران این سریال هستند که قرار است بازیگران دیگری نیز به آنها بپیوندند.

 

عصر پاییزی,سریال عصر پاییزی


فرهاد معافی تصویربردار، کریم کاشانی صدابردار، آرش اسحاقی صداگذاری، حسین غضنفری تدوین و آرش فرد گریم "عصر پاییزی" به تهیه‌کنندگی جمال شیرمحمدی و کارگردانی اصغر نعیمی را بر عهده دارند./مهر