آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

یخ در بهشت


این دسر در سال ١٧٦٨ میلادی در شهری به نام اصفهان توسط شخصی ناشناس کشف شد که اکنون در دنیا خواهان بسیار زیادی دارد که آن را به نام فراپر یا فراپ ([[Frappe]]) میشناسند.

سایت خوراک: این دسر در سال ١٧٦٨ میلادی در شهری به نام اصفهان توسط شخصی ناشناس کشف شد که اکنون در دنیا خواهان بسیار زیادی دارد که آن را به نام فراپر یا فراپ ([[Frappe]]) میشناسند .

یخ‌ در بهشت از انواع دسرهای ایرانی است که در تهیه آن از آردبرنج استفاده می‌شود. شکر، شیر، هل و گلاب، مغز پسته کوبیده و زعفران ساییده مواد لازم برای تهیه آن است. البته این یخ در بهشتی که ما به شما آموزش میدهیم با مواد لازم خیلی راحت تر و خیلی سریع تر آماده می شود.

مواد لازم :


  • آب                    1 پیمانه
  • اسانس میوه       2 قاشق غذاخوری

یخ در بهشت

طرز تهیه:


1. آب را با شربت مورد نظرتان مخلوط کنید و درظرف مناسب بریزید و در فریزر قرار دهید.

2. هر 20 دقیقه ظرف را از فریزر خارج کنید و با همزن آن را خیلی خوب مخلوط کنید، این کار را 3 بار تکرار کنید تا یخ در بهشت شما آماده شود.


ویدیو مرتبط :
یخ در بهشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یخ در بهشت نعنایی



 

 

یخ در بهشت نعنایی

 

مواد لازم :

 

شکر

یک فنجان

آب

یک فنجان

آب لیموترش

یک فنجان

آب سرد

چهار فنجان

نعنا خشک

یک قاشق چای‌خوری

 

طرز تهیه :

 

آب و شکر را بخوبی با هم مخلوط کنید. سپس آب ‌لیمو ترش را به آن اضافه کنید، این مخلوط را با چهار فنجان آب مخلوط کرده و آن را برای چند دقیقه درون فریزر قرار دهید.در مخلوط پس از بیرون آوردن از فریزر تکه‌های تازه لیموترش را با نعنا خشک در آن قرار دهید و آن را در حالی‌که حالت یخ‌زدگی دارد، سرو کنید .