آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

کیک گیلاس و وافل، جنگل سیاه


در کاسه بزرگی پودر کیک، شیر، شکر، پودر کاکائو، روغن نباتی و تخم مرغ را هم بزنید تا یکنواخت شود. وافل ساز را گرم کنید، دو صفحه وافل ساز را چرب کنیددرب آن را ببندید و بگذارید بپزد سپس با دقت وافل را در آورید و...




صبح بخیر:

مواد لازم برای وافل:

  •  2 فنجان پودر کیک
  • یک و نیم فنجان شیر
  • نیم فنجان شکر ریز دانه
  • ربع فنجان پودر کاکائو
  • 2 قاشق روغن نباتی
  • 1 عدد تخم مرغ
  • گیلاس به تعداد لازم
  • برگ نعناع تازه برای تزئین


مواد لازم برای خامه کیک

  • 1 فنجان خامه سنگین
  • 2 قاشق شکر ریز دانه


مواد لازم برای شکلات روی کیک

  • نیم فنجان خامه سنگین
  • 170 گرم چیپس شکلاتی نیمه شیرین

طرز تهیه:

1. وافل ساز را گرم کنید. در کاسه بزرگی پودر کیک، شیر، شکر، پودر کاکائو، روغن نباتی و تخم مرغ را هم بزنید تا یکنواخت شود.

2. دو صفحه وافل ساز را چرب کنید. با دقت نیم فنجان از مخلوط را در مرکز وافل ساز بگذارید و آن را یکنواخت کنید. درب آن را ببندید و بگذارید بپزد. سپس با دقت وافل را در آورید و این کار را برای بقیه مخلوط هم انجام دهید.

3. سپس وافل ها را بگذارید بمانند تا سرد شوند.

4. در کاسه بزرگی یا در کاسه میکسر، خامه سنگین و شکر را 5 دقیقه بزنید تا یکنواخت شود. این خامه سفید را کنار بگذارید و حالا قابلمه کوچکی را روی حرارت متوسط بگذارید تا داغ شود، خامه سنگین را در آن بجوشانید و در کاسه چیپس شکلات ها را بریزید و خامه را رویش بریزید و مخلوط کنید تا یکنواخت شود.

5. حالا دو عدد وافل را روی بشقابی بگذارید. نیمی از خامه سفید را رویش بریزید و یک لایه گیلاس بچینید. دو عدد وافل روی گیلاس ها بگذارید و رویش خامه سفید بریزید و یک لایه دیگر گیلاس بچینید. دوباره رویش وافل بگذارید.

6. شکلاتی که آماده کرده بودید را روی وافل بریزید و با گیلاس و برگ نعناع تزئین کنید.

کیک گیلاس و وافل جنگل سیاه آماده است. نوش جان!


ویدیو مرتبط :
کیک جنگل سیاه توسط نادیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام و زندان، عاقبت جنایت سیاه در باغ گیلاس



اعدام و زندان، عاقبت جنایت سیاه در باغ گیلاس

حوادث امروز - سه متجاوز حادثه «باغ گیلاس» که پس از آزار و اذیت هولناک دختر جوان، او را به قتل رسانده بودند با حکم قضات شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران به اعدام و ۱۰ سال زندان محکوم شدند.

عصر روز ۲۱ فروردین ماه سال ۸۷ سه پسر جوان بدن بی‌حال دختری را به بیمارستان آوردند اما وخامت حال دختر جوان باعث شد که تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشود و فوت کند. با حضور ماموران در بیمارستان هر سه پسر بازداشت شدند. وحید، مجید و سعید در گفته‌هایشان به پلیس ادعا کردند که دختر را نمی‌شناسند و او را در کنار خیابان پیدا کرده و از سر دلسوزی به بیمارستان آورده‌اند.

با فرستادن جسد دختر فوت شده که ساناز نام داشت به پزشكی قانونی مشخص شد که او ۲۴ ساعت قبل از مرگ به طرز وحشیانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آثار درگیری و ضرب و شتم نیز روی بدنش مشاهده می‌شود. سه پسری که دختر جوان را بیمارستان آورده بودند دستگیر شدند. آن‌ها تا مدت‌ها ادعای قبلی‌شان را تکرار می‌کردند تا اینکه عاقبت «سعید» یکی از سه پسر دستگیر شده اعتراف کرد.

او در اعترافاتش گفت: «یکی از دوستانم به نام امیر توانسته بود ساناز ۲۲ ساله را به بهانه ازدواج فریب بدهد و کاری کند که او به امید ازدواج از خانه‌شان فرار کند و به شهریار بیاید. یک روز قبل از آنکه ساناز را به بیمارستان بیاوریم او از تبریز به تهران آمده بود. از آنجایی که امیر جایی برای پنهان کردن او نداشت او را به باغ گیلاسی که ما در شهریار داشتیم آورد. من، مجید و وحید در باغ بودیم. امیر او را تنها در باغ‌ر‌ها کرد و خودش رفت. نیمه‌های شب درحالی که با مصرف قرص‌های روانگردان و مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده بودیم به سوی دختر بی‌پناه حمله ور شدیم. ساناز در مقابل ما مقاومت می‌کرد به همین خاطر به او ۱۲ قرص ترامادول خوراندیم همین باعث شد نتواند کاری انجام بدهد. بعد هم او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. صبح روز بعد که از خواب بیدار شدیم، او بیهوش شده بود. از ترس او را به کارخانه‌ای متروکه بردیم. حدود ساعت سه بعد‌از ظهر زمانی که به کارخانه رفتیم متوجه شدیم او به سختی نفس می‌کشد. به همین خاطر بلافاصله وی را به بیمارستان رساندیم.»

به دستور بازپرس دادسرای شهریار برای سه پسر جوان به اتهام مشارکت در قتل عمد قرار مجرمیت صادر شد که با تایید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. دادگاه رسیدگی به این پرونده هفته گذشته در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران به دلیل ارتباط موضوع تجاوز و قتل به صورت غیر علنی برگزار شد. با توجه به رضایت خانواده مقتول قاضی اصغر عبداللهی و ۴ قاضی مستشار این پرونده را تنها از جنبه عمومی جرم و برای رسیدگی به جرم تجاوز به عنف بررسی کردند.

با توجه به گزارش پزشکی قانونی آن‌ها قبل از عمل تجاوز چندین قرص ترامادول به قربانی خورانده و بعد او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند که باعث مرگ قربانی بر اثر مسمومیت دارویی شده بود. هر سه آن‌ها روز دادگاه اتهامات وارده را رد کردند.

قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهمان و وکلای دفاع آن‌ها هر سه متهم پرونده را برای تجاوز به عنف به اعدام محکوم و با توجه به رضایت خانواده مقتول، برای قتل نفس برای هر سه آن‌ها حکم ۱۰ سال حبس صادر کردند./تابناک