آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

کِرم نارگیل با نان رولت عالی میشه!


بعضی اوقات کیک اسفنجی ساده درست می کنید، و یا شاید در منزل نان رولت هایی دارید که هوس می کنید انها را بخورید. اما دلتان خامه یا کرمی می خواهد که کیکتان را همراهی کند. کرم نارگیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

مجله زندگی ایده آل - مانی یزدان پرست: بعضی اوقات کیک اسفنجی ساده درست می کنید، و یا شاید در منزل نان رولت هایی دارید که هوس می کنید انها را بخورید. اما دلتان خامه یا کرمی می خواهد که کیکتان را همراهی کند. کرم نارگیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

کرم نارگیل

مواد لازم:

  •    پنیرخامه‌ای:  300گرم
  •     خامه فرم گرفته: 400گرم
  •     شکر: 150گرم
  •     پودرنارگیل: یک پیمانه
  •     ژلاتین: 12ورق
  •     زرده تخم‌مرغ: 6 عدد
  •     شیرنارگیل: یک  پیمانه(250 میلی‌لیتر)

روش تهیه:

1. ابتدا زرده‌های تخم‌مرغ را با شکر مخلوط کرده و با همزن برقی خوب ‌هم می‌زنیم تا پف کنند. سپس شیرنارگیل را به زرده‌ها اضافه می‌کنیم، همه را با هم داخل ظرف مخصوص کرم‌پزی ریخته، روی حرارت قرار می‌دهیم و ‌هم می‌زنیم تا مواد به جوش آید و زرده‌ها بپزند. نارگیل را به مخلوط حاصل اضافه کرده و ظرف را کنار می‌گذاریم تا خنک شود.

2. در این فرصت پنیرخامه‌ای و خامه را با هم مخلوط کرده و با همزن برقی ‌هم می‌زنیم تا یکدست شوند. ورقه‌های ژلاتین را نیز داخل آب سرد قرار می‌دهیم و وقتی که نرم شدند از داخل آب بیرون آورده و داخل ظرفی مناسب روی بخار آب قرار می‌دهیم تا ذوب شوند. همه مواد را توسط درجه کُند همزن برقی ‌هم می‌زنیم تا یکدست شود.

3. مواد را داخل قالب مورد نظر که من در اینجا از میگنو پورشن استفاده کرده و کف قالب را نان رولت قرار داده‌ام ریخته و به مدت8 ساعت داخل یخچال می‌گذاریم تا کاملا خودش را بگیرد، سپس آن را داخل ظرف مورد نظر قرار داده، تزیین می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
نان نارگیل و موز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه نان رولت شکلاتی



نان رولت شکلاتی, طرز تهیه نان رولت شکلاتی


آماده سازی : 150 دقیقه
پخت : 25 دقیقه


مواد لازم جهت تهیه نان رولت شکلاتی برای 4 نفر :

آرد سفید 500 گرم
 شیر ولرم  1/4 لیتر
 شکر  3 قاشق غذا خوری
تخم مرغ  1 عدد
 نمک به میزان لازم
زرده تخم مرغ 1 عدد
شکلات برای داخل نان به میزان لازم
پودر نارگیل برای رویه نان و مقداری شیره ی مربا به میزان لازم
مخمر 25 گرم


زرده تخم مرغ 1 عدد برای مالیدن روی خمیر نان بعد آماده شدن


طرز تهیه نان رولت شکلاتی :
تمامی مواد بالا را (به غیر از شکلات و پودر نارگیل و زرده تخم مرغ) با هم مخلوط کرده و سپس در جایی گرم برای مدت دو ساعت قرار داده تا حسابی حجمش بیشتر شود.

سپس خمیر را به این شکل باز کرده و با چاقو روی آنرا برشهایی صورت می دهیم.
در طرف دیگر آن شکلات را قرار می دهیم شکلات را می توانیم به صورت تکه تکه شده یا رنده شده قرار داد.

سپس آنرا از طرف شکلات می پیچیم و بعد آن را برای نیم ساعت به همین صورت قرار می دهیم تا حجمش بیشتر شود.

بعد روی آن را با زرده مالیده و در فر قرار می دهیم و بعد از پختن و خارج کردن از فر و خنک شدن روی آن را با شیره مربا و پودر نارگیل می پوشانیم.

منبع : beryooni.com