آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

کمپوت سیب را در مایکروویو درست کنید


با استفاده از مایکروفر، می توانید کمپوت های خوش طعمی تهیه کرده و به عنوان میان وعده میل کنید. در این مطلب طرز تهیه دو نوع کمپوت با مایکروفر را آموزش داده ایم. با ما همراه شوید.

وب‌سایت آکاایران: با استفاده از مایکروفر، می توانید کمپوت های خوش طعمی تهیه کرده و به عنوان میان وعده میل کنید. در این مطلب طرز تهیه دو نوع کمپوت با مایکروفر را آموزش داده ایم. با ما همراه شوید.

طرز تهیه کمپوت سیب در ماکروفر:

تهیه کمپوت با مایکروفر، تهیه کمپوت سیب با مایکروفر

مواد لازم:

  • سیب  500 گرم
  • شکر  100 گرم
  • وانیل  1 قاشق مرباخوری
  • آب  0.4 لیتر

طرز تهیه:

سیب ها را پوست گرفته و بنا به سلیقه خود آنها را خرد کرده و داخل یک ظرف گود مناسب بریزید و آب را به آن اضافه کرده و درب آن را گذاشته و به مدت 5-4 دقیقه با قدرت 100% داخل مایکروفر قرار دهید. سپس شکر را به آن اضافه کرده مقداری آن را هم بزنید . درب ظرف را گذاشته و مجددا به مدت 6-5 دقیقه با قدرت 100% داخل مایکروفر قرار دهید( در این فاصله نیز آن را یکبار هم بزنید ).

طرز تهیه کمپوت آلبالو در ماکروفر:


تهیه کمپوت با مایکروفر، تهیه کمپوت سیب با مایکروفر

مواد لازم:

  • آلبالو  ۵۰۰ گرم
  • شکر  ۱۳۰ گرم
  • وانیل  ۱ قاشق مرباخوری
  • آب  ۰٫۴ لیتر

طرز تهیه:

آلبالوها را داخل ظرف مناسب گود ریخته درب آن را گذاشته و به مدت ۴-۳ دقیقه با قدرت ۱۰۰% داخل مایکروفر قرار دهید. سپس ظرف را بیرون آورده و شکر ، وانیل و آب را به آن اضافه کرده و مجددا به مدت ۶-۵ دقیقه با قدرت ۱۰۰% بدون درب داخل مایکروفر قرار دهید. ( در این فاصله یکبار آن را خوب هم بزنید ).

توجه:

می توانید ابتدا هسته آلبالو ها را در آورید و بعد مراحل پخت را انجام دهید .


ویدیو مرتبط :
کرم در کمپوت سیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه کمپوت سیب



پخت کمپوت سیب,درست کردن کمپوت سیب


مواد لازم :

سیب  ۹۵۰ گرم
شکر  ۸ قاشق سوپخوری
 آب ۲.۵ فنجان
 پوست لیمو ترش  ۲۵ گرم


طرز تهیه کمپوت سیب :
آب را بجوش آورده، شکر و پوست لیمو ترش را در آن ریخته چند دقیقه که گذشت سیب را در آن بریزید. هر قطعه سیب که نرم شد، آن را بیرون آورده در ظرف بلوری بریزید. بعد آخر کار شربت را بجوشانید تا به اندازه دو لیوان برسد. شربت را در پایان کار روی سیب‌ها بریزید.

منبع : persianpersia.com