آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

معجون‌های لاغری 2013


لاغری آرزوی خیلی‌هاست. خوردن آب كرفس برای کاهش وزن این روزها در بین خانم‌ها خیلی باب شده است. اما خواص کرفس تنها منحصر به این نیست. گذشته از این که با کرفس تازه خیلی کارها می‌توانید بکنید...


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه معجون لاغری در خانه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌كند



 

 

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌كند

 

 

عصبی شدن بی‌دلیل، مشكلات قلبی، مشكلات گوارشی و كاهش جذب ویتامین‌های غذا از عوارض مصرف قرص‌های لاغری است.

 


داروهای لاغری، تاثیرات منفی و مخربی بر جسم و روان افراد دارد كه می‌توان به عصبی شدن بی‌دلیل، مشكلات قلبی، مشكلات گوارشی و كاهش جذب ویتامین‌های غذا اشاره كرد.

 


تاثیر این داروها بر لاغری كم و محدود است و به طور معمول در مجموع تاثیر ۴ یا ۵ كیلوگرمی در لاغری دارد و عادات غلط غذایی را در افراد تغییر نمی‌دهد.

 


قرص لاغری با مكانیسم كاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی‌ها موجب كاهش وزن می‌شود، بنابراین تاثیر این داروها محدود به زمان استفاده از آنهاست و با كنار گذاشتن این قرص‌ها، اثراتشان نیز از بین می‌رود.

 

 

۶۰ درصد از آمریكایی‌ها و ۴۰ درصد از اروپاییان دچار اضافه‌ وزن هستند. در هیچ كجای دنیا كاهش وزن سریع ، راحت و بدون دردسر حاصل نمی‌شود؛ زیرا اضافه‌وزن در درون انسان شكل گرفته و باید انگیزه كم‌كردن وزن نیز از درون افراد شكل گیرد.

 


بالن و حلقه‌های معده نیز تجهیزاتی هستند كه مانع گرسنگی و تمایل به غذا نمی‌شوند و فقط سدی در برابر خوردن در افراد ایجاد می‌كنند.

 


استفاده از بالن معده موجب برگشت اسید معده (ترش كردن) می‌شود كه مشكلات كوتاه‌مدت و خطرات درازمدتی را متوجه فرد می‌كند.