آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

فیلم: پنکیک تایلندی رو چه ماهرانه درست می کنه!


این پنکیک با خمیر بسیار نازکی درست شده و داخلش با مواد متنوعی (بسته به انتخاب شما) مثل موز، نارگیل، شکلات، نوتلا و... پر می‌شه. این عصرونه دلپذیر رو بیشتر در جنوب تایلند می‌تونید پیدا کنید.

دالاهو: اگر یک‌بار «Thai Pancake» رو امتحان کنید، مطمئنم که تبدیل میشه به عصرونه هر روزه‌تون. این پنکیک با خمیر بسیار نازکی درست شده و داخلش با مواد متنوعی (بسته به انتخاب شما) مثل موز، نارگیل، شکلات، نوتلا و... پر می‌شه. این عصرونه دلپذیر رو بیشتر در جنوب تایلند می‌تونید پیدا کنید. یک نکته جالب اینکه به طرز عجیبی تمام کسانی که ما ازشون پنکیک خریدیم، مسلمان بودند!




برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
پنکیک تایلندی - عصرانه ای دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اومد اَبروش رو درست کنه، چشمشم کور کرد!






اومد ابروش درست کنه چشمشم کور کرد




فیلم: بچه بی اعصاب!

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.