آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

فیلم: پلو ماهی کیلکا؛ غذای شمالیِ مشهور


پلو ماهی کیلکا یک نوع غذای شمالی است که طرفداران زیادی دارد. شاید خیلی از افراد ماهی کیلکا دوست نداشته باشند و از شکل ظاهری آن خوششان نیاید، اما بهتر است بدانید که این نوع ماهی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. صبح بخیر: پلو ماهی کیلکا یک نوع غذای شمالی است که طرفداران زیادی دارد. شاید خیلی از افراد ماهی کیلکا دوست نداشته باشند و از شکل ظاهری آن خوششان نیاید، اما بهتر است بدانید که این نوع ماهی ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.

 طرز تهیه پلوماهی کیلکا

برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
دستور پخت ته چین سزی با ماهی (سبز پلو با ماهی)غذای گیلانی و خوشمزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: سفره نوروزی با سبزی پلو ماهی


سبزی پلو با ماهی غذاییست که بیشتر ایرانی ها به عنوان اولین خوراک سال نو انتخاب می کنند و معتقدند باعث می شود تا در طول سال پیش رو سفره پربرکتی داشته باشند.

تی وی پلاس: سبزی پلو با ماهی غذاییست که بیشتر ایرانی ها به عنوان اولین خوراک سال نو انتخاب می کنند و معتقدند باعث می شود تا در طول سال پیش رو سفره پربرکتی داشته باشند.

 ما هم تصمیم گرفتیم طرز تهیه این خوراک لذیذ و دوست داشتنی را به شما تقدیم کنیم. به امید آن که این ویدیو برایتان کاربردی باشد و از دیدن آن لذت ببرید.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.