آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

فیلم: سیب زمینی تنوری پیتزایی


سیب زمینی پنیر یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی است که تا به حال ندیده ام کسی آن را دوست نداشته باشد، حالا کمی خلاقیت به خرج داده ایم و یک سری مواد دیگر به آن اضافه کرده ایم. این سیب زمینی پیتزایی خوشمزه را حتما امتحان کنید.

برترین ها: سیب زمینی پنیر یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی است که تا به حال ندیده ام کسی آن را دوست نداشته باشد، حالا کمی خلاقیت به خرج داده ایم و یک سری مواد دیگر به آن اضافه کرده ایم. این سیب زمینی پیتزایی خوشمزه را حتما امتحان کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: سیب زمینی تنوری پیتزایی


ویدیو مرتبط :
‫سیب زمینی تنوری فرانسوی ترد و خوشمزه . خیلی سالم و بدون روغن، بجای سیب زمینی سرخ کرده .‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیب زمینی تنوری



نحوه پخت سیب زمینی تنوری , بهترین روش پخت سیب زمینی
مواد لازم :

 سیب زمینی
 روغن زیتون
 نمک و فلفل سیاه و قرمز
 آویشن یا پیازچه
 سیر چند حبه


طرز تهیه :
آیا تا به حال سیب زمینی تنوری در ماهیتابه رژیمی درست کردید . بد نیست این روش را امتحان کنید و به عنوان یک شام سبک با خانواده نوش جان کنید .
سیب زمینی را خوب شسته و با دستمال خشک کنید .به روشی که در تصویر میبینید برشهایی در آن ایجاد کنید طوری که سیب زمینی یکپارچگی خود را از دست ندهد .بعد با برس  به سطج و لا بلای سیب زمینی روغن زینون بزنید و سیر خرد شده و آویشن و سایر موادی را روی سیب زمینی بریزید اگر سیرها را در بین لایه ها فرو کنید با فاصله ای که در بین لایه ها ایجاد میکند از چسبیدن لایه های سیب زمینی به یکدیگر جلو گیری کرده و به  سریعتر پختن سیب زمینی نیز کمک میکند . سیب زمینی هارا در ماهی تابه رژیمی بچینید و درب آنرا بسته و روی شعله کم بگذارید. ظرف30 الی 40 دقیقه سیب زمینی پخته و سیر کاملاً نرم شده و آماده است.

نحوه پخت سیب زمینی تنوری , بهترین روش پخت سیب زمینی
با اضافه کردن سس کچاپ سیب زمینی را مزه دار کنید.
امشب بپزید و نوش جان کنید.

منبع : ashpazierangin.blogfa.com