آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

صبحانه درست و حسابی!


فقط یك صبحانه حسابی و شیك می‌تواند خواب را از چشم‌های شما بپراند. بهترین پیشنهاد برای صبح و غافلگیر كردن اهل خانه همین رولت نان و پنیر است.


مجله سیب سبز: فقط یك صبحانه حسابی و شیك می‌تواند خواب را از چشم‌های شما بپراند. بهترین پیشنهاد برای صبح و غافلگیر كردن اهل خانه همین رولت نان و پنیر است.

رولت نان، پنیر  سبزی وگردو

مواد لازم برای دو نفر

  • 1 عدد نان پیتا
  • 3 ق‌س پنیر خامه‌ای
  • 2 ق‌س سبزی تازه خردشده (جعفری، شوید، نعنا)
  • 1 ساقه پیازچه
  • 1 ق‌س گردوی خردشده
  • 1 ق‌س كشمش
  • مغز گردو و پنیر برای تزئین

طرز تهیه:

1. روی سطحی صاف کاغذ آلومینیوم پهن كنید. نان پیتا را روی كاغذ آلومینیوم بگذارید و روی آن پنیر خامه‌ای بمالید، طوری كه همه‌ سطح نان را بپوشاند و سپس سبزی خردشده را روی آن بریزید.

2. پیازچه را ریز خرد كنید. و همراه گردوی خردشده روی پنیر و سبزی بریزید. كشمش شسته‌شده را هم روی سطح مواد پخش كنید.در صورت نیاز می‌توانید آن را هم خرد کنید.

3. حالا با كمك فویل و از كناره نان پیتا شروع كنید به رول كردن نان و پنیر و سبزی. فویل را خوب دور نان بپیچید و به مدت نیم‌ساعت در یخچال بگذارید. بعد از این مدت فویل را از یخچال خارج كنید و با كمك یك چاقوی تیز با فاصله رولت را به شكل لقمه یا ساندویچ‌های كوچك ببرید.

4. فویل را از دور ساندویچ‌های كوچك جدا كنید و روی ساندویچ‌ها را با یك تكه پنیر و مغزگردو و به كمك یك خلال دندان تزئین كنید. این لقمه‌های فانتزی را با چای سرو كنید.


ویدیو مرتبط :
دومین انیمیشن درست و حسابی من!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صبحانه‌ای كه 2 ربات درست كردند


یك ربات آمریكایی به نام جیمز، با سفر به آلمان با یك ربات به نام رزی دیدار كرد و پس از این‌كه با هم به خرید رفتند صبحانه سنتی منطقه باواریا را آماده كردند.






یك ربات آمریكایی به نام جیمز، با سفر به آلمان با یك ربات به نام رزی دیدار كرد و پس از این‌كه با هم به خرید رفتند صبحانه سنتی منطقه باواریا را آماده كردند. این 2 ربات باهم به سوپرماركت نزدیك خانه رفتند و مواد‌غذایی مورد نیاز برای تهیه صبحانه را خریدند و با كمك هم پن‌كیك و سوسیس درست كردند. فیلمی كه از همكاری این 2 ربات تهیه شده است، نشان می‌دهد كه جیمز یك عدد نان باگت را خرد كرد و رزی سوسیس‌ها را در یك قابلمه پر از آب جوش ریخت و بعد سوسیس‌های آب‌پز را با ظرافت از قابلمه بیرون آورد. مدیر این پروژه جالب به خبرنگاران گفت: «این نمایشی از توانایی‌های درك، استفاده از دست و استدلال ربات‌های پیشرفته خدمتگزار است.» هر 2 روبات از مدل‌های 3‌بعدی برای درك اجسام مختلف استفاده می‌كنند و با این مدل‌ها می‌توانند كاسه روی میز یا بسته‌های مواد‌غذایی را تشخیص دهند.