آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات


یک شیرینی ویژه برای آنها که عاشق شکلات و پسته هستند داریم. این شیرینی بسیار راحت آماده می شود و از مواد اولیه خیلی خوشمزه ای تشکیل شده است.

مجله آشپزی مثبت - نازنین مهندسی: یک شیرینی ویژه برای آنها که عاشق شکلات و پسته هستند داریم. این شیرینی بسیار راحت آماده می شود و از مواد اولیه خیلی خوشمزه ای تشکیل شده است.

شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات

مواد لازم

  • 50 گرم شکلات سفید
  • 100 گرم کنسرو شیرعسلی
  • 50 گرم پودر قند
  • 130 گرم پودر پسته
  • 1.4 ق چ پودر هل
  • 150 گرم شکلات تلخ

طرز تهیه:

1. شکلات سفید را خرد کنید و همراه با شیرعسلی روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از ذوب شدن شکلات را از روی حرارت بردارید. پودر قند را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس پسته و پودرهل را به مخلوط بالا اضافه کنید تا خمیر یکدستی حاصل شود.

2.  خمیر را داخل کیسه بگذارید و حدود 20 دقیقه در فریزر یا 2 الی 3 ساعت در یخچال بگذارید تا کاملاً سرد شود. سپس قالب بزنید. شیرینی‌های قالب زده را در شکلات تلخ ذوب شده بزنید و در یخچال بگذارید.


ویدیو مرتبط :
دستگاه تولید شیرینی در نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طرز تهیه شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات



تهیه شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات, درست کردن شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات

شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات راحت آماده می شود و مواد اولیه خوشمزه ای دارد


یک شیرینی ویژه برای آنها که عاشق شکلات و پسته هستند داریم. این شیرینی بسیار راحت آماده می شود و از مواد اولیه خیلی خوشمزه ای تشکیل شده است.


مواد لازم برای شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات:

 شکلات سفید  50 گرم
 کنسرو شیرعسلی  100 گرم
 پودر قند 50 گرم
 پودر پسته 130 گرم
پودر هل 1/4 قاشق چایخوری
شکلات تلخ 150 گرم


طرز تهیه شیرینی پسته‌ای با روکش شکلات :
شکلات سفید را خرد کنید و همراه با شیرعسلی روی حرارت ملایم قرار دهید. پس از ذوب شدن شکلات را از روی حرارت بردارید. پودر قند را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سپس پسته و پودرهل را به مخلوط بالا اضافه کنید تا خمیر یک دستی حاصل شود.

خمیر را داخل کیسه بگذارید و حدود 20 دقیقه در فریزر یا 2 الی 3 ساعت در یخچال بگذارید تا کاملاً سرد شود. سپس قالب بزنید. شیرینی‌های قالب زده را در شکلات تلخ ذوب شده بزنید و در یخچال بگذارید.

 

منبع : مجله آشپزی مثبت / bartarinha.ir