آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

سمبل پراون، سریع آماده میشه


این خوراك بسیار ساده و سریع آماده می‌شود و با كته یا همان كیك برنج بسیار خوش‌طعم است. ابتدا پیاز را خلالی خرد می‌كنیم، به همراه ادویه‌ها و كمی روغن زیتون آنقدر تفت می‌دهیم تا سبك شود.


مجله زندگی ایده آل:

سمبل پراون

مواد لازم

  •   باقلا: 200 گرم
  •   میگو: 500 گرم
  •   تمبرهندی: نصف بسته
  •  آب: 2 لیوان
  •  پیاز متوسط: یك عدد
  •  كاری: یك قاشق چای‌خوری
  •   زردچوبه: نصف قاشق چای‌خوری
  •   فلفل قرمز: نصف قاشق چای‌خوری

روش تهیه:

1. این خوراك بسیار ساده و سریع آماده می‌شود و با كته یا همان كیك برنج بسیار خوش‌طعم است. ابتدا پیاز را خلالی خرد می‌كنیم، به همراه ادویه‌ها و كمی روغن زیتون آنقدر تفت می‌دهیم تا سبك شود. میگوها را به پیاز اضافه می‌كنیم و درحد نیم‌پز شدن تفت می‌دهیم. دقت کنید در این مرحله پیازها طلایی نشوند. تمبرهندی را با 2 لیوان آب آنقدر می‌جوشانیم تا هسته‌هایش كاملا جدا شده و سس حاصل را از صافی رد می‌كنیم. باقلا و سس آماده شده را به مواد میگو اضافه می‌كنیم و آنقدر می‌جوشانیم تا آب خوراك كاملا كشیده شده و غلیظ شود.

2. به میزان دلخواه نمك به غذا  اضافه كرده و آن را سرو می‌كنیم.


ویدیو مرتبط :
روژ خفاش بر علیه تیلز مایلز پراون ( از سونیک ایکس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده کل سپاه: سپاه آماده واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آل‌ سعود است



اخبار,اخبار سیاسی,سرلشکر جعفری

سرلشکر جعفری از آمادگی سپاه برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر معظم انقلاب و پاسخگو کردن آل سعود در قبال فاجعه ی منا خبر داد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه ی جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ی حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت ها و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت ها و جهالت های ابولهب گونه ی آل سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه ای در عراق و ایجاد تفرقه های قومی و تروریسم پروری در همه جا به ستوه آمده و قریباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.

اخبار سیاسی - ایسنا