آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

ساندویچ های بیسکویت و میوه رنگین کمانی


این ساندویچ های کوچک و رنگی خوراکی های خوبی برای ناهار بچه ها در مدرسه هستند.

 
 
 
 


صبح بخیر: وقتی میوه های تازه و رنگارنگ را با بیسکویت های شکری خوشمزه کنار هم بیاورید، و به آنها پنیر خامه ای خوشمزه هم اضافه کنید، بچه های شما دیگر بهانه ای برای نخوردن این بسته های ویتامینه نخواهند داشت. این ساندویچ های کوچک و رنگی خوراکی های خوبی برای ناهار بچه ها در مدرسه هستند.



مواد لازم:

•    یک رول (500 گرم) بیسکویت های شکری منجمد

•    2 بسته (هر بسته 200 گرم) پنیر خامه ای

•    دو سوم فنجان شکر

•    نیم قاشق چایخوری وانیل

•    2 قاشق چایخوری پوست لیموی رنده شده

•    3 فنجان میوه های مختلف، خرد شده (توت فرنگی، انبه، آناناس، کیوی، بلوبری یا انگور)



دستور تهیه:


- فر را بگذارید در دمای 350 درجه فارنهایت گرم شود.

- میوه ها را شسته و خرد کنید و در بشقابی آماده بگذارید بماند.



- خمیر بیسکویت را از طول به چهار قسمت برش بزنید و سپس هر یک چهارم را به 16 قطعه مساوی ببرید. بنابراین در کل 64 تکه خواهید داشت. بهتر است خمیر سرد باشد تا راحت تر بریده شود، اگر سرد نیست، می توانید آن را 10 دقیقه در یخچال بگذارید.



- هر کدام از این تکه ها را به شکل گلوله ای درآورید و پهن کنید. آنها را روی کاغذ روغنی روی سینی فر بچینید. حدود 7 تا 10 دقیقه در فر بگذارید بپزند و کمی طلایی شوند. سپس از فر دربیاورید و بگذارید سرد شوند.

- در این حین، در کاسه کوچکی، پنیر خامه ای، شکر و وانیل را با سرعت متوسط میکسر مخلوط کنید تا نرم و لطیف شود. سپس پوست لیموی رنده شده را به آن اضافه کنید.



- یک ساعت قبل از سرو کردن، خامه را روی سطح بیسکویت های سرد بمالید. سپس برش ای میوه ها را روی خامه بیسکویت های فشار دهید و یک بیسکویت خامه مالیده دیگر روی این میوه ها بگذارید و فشار دهید.



- برای آنکه بیسکویت های بهتری داشته باشید، خمیر را تا وقتی که سرد است برش بزنید. خامه را با پنیر خامه ای کم چرب نیز می توانید درست کنید. همه مواد را می توانید از دو روز قبل آماده کنید و ساندویچ ها را در یخچال بگذارید بماند. یک ساعت قبل از سرو کردن از یخچال درآورده و بگذارید در هوای اتاق یخ آنها باز شود.





ویدیو مرتبط :
نوشیدنی رنگین کمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساندویچ رنگین کمانی! +عکس


این روز ها ساندویچ جالبی در هنگ کنگ مورد علاقه مردم قرار گرفته است. این ساندویچ پنیر کبابی است که از 4 نوع پنیر مختلف برای پر کردن آن استفاده شده و با استفاده از مواد خوراکی رنگارنگ تزیین شده.

وبسایت تاپ ناپ: این روز ها ساندویچ جالبی در هنگ کنگ مورد علاقه مردم قرار گرفته است. این ساندویچ پنیر کبابی است که از 4 نوع پنیر مختلف برای پر کردن آن استفاده شده و با استفاده از مواد خوراکی رنگارنگ تزیین شده. زمانی که به این غذا گاز میزنید یا آن را نصف میکنید پنیر ها با مواد رنگی مخلوط شده و رنگ جالبیبه خود میگیرند و به همین دلیل به این غذا ساندویچ رنگین کمان هم می گویند.

ساندویچ رنگین کمانی

ساندویچ رنگین کمانی

ساندویچ رنگین کمانی

ساندویچ رنگین کمانی