آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

تزئین كیك با خمیر فوندانت


ابتدا كیك اسفنجی مورد نظر را یكدست خامه كشیده و آستر خامه‌ای آن را به‌طور كامل صاف می‌كنیم. دقت می‌كنیم همه اطراف كیك صاف و تراز باشد.




ویدیو مرتبط :
تزئین کیک با خمیر فوندانت 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتوای تازه مفتی سعودی: تزئین كیك و غذا با آیات قرآنی حرام است



 

 فتوای تازه مفتی سعودی: تزئین كیك و غذا با آیات قرآنی حرام است

 

تهران - 'شیخ عبدالعزیز آل الشیخ' مفتی كل عربستان سعودی در جدیدترین فتوای خود اعلام كرد كه استفاده از طرح قرآن و یا آیات قرآنی برای تزئین كیك و سایر غذاها، توهین به كتاب آسمانی به شمار می آید و حرام است.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، آل الشیخ روز چهارشنبه در گفت و گویی با روزنامه سعودی الاقتصادیه گفت: طراحی و چاپ قرآن و آیات قرآنی بر روی هر چیز خوراكی جایز نیست.

به گفته مفتی سعودی تكریم قرآن كریم با نوشتن آن بر روی كیك و غذا و خوردن آن حاصل نمی شود، بلكه با حفظ كردن، شنیدن، خواندن و عمل به آیات الهی به دست می آید.

بر اساس این گزارش، اخیرا در عربستان سعودی برخی مدارس و یا جلسات حفظ قرآن و نیز برخی از شهروندان این كشور در مناسبت های مختلفی از جمله موفقیت در حفظ كامل قرآن و یا سایر موارد كیك هایی به شكل كتاب قرآن و یا تزئین شده با آیات قرآنی سفارش می دهند.

به گفته صاحبان شیرینی فروشی ها، معمولا در پایان جلسات حفظ قرآن كریم در برخی مدارس سفارش ها برای تزئین كیك با آیات قرآنی افزایش می یابد.... /ایرنا