آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

برترین سایت‌ های آشپزی دنیا


دنیای آشپزی نه تنها برای ایرانی‌ها، بلکه برای همه کاربران اینترنت در سراسر جهان، دنیای رنگارنگ و جالب و مهیجی هست که سایت‌های بسیاری در این حوزه فعال شده است. این گفتار، 10 پرتال معروف کوکینگ را بررسی معرفی کرده است.


ویدیو مرتبط :
سایت آموزش آشپزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برترین سایت های کاریابی دنیا و ایران


با آنکه سایت های کاریابی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر زیاد نیستند، ولی همان تعداد سایت های کم نیز سایت های بسیار خوبی هستند که فرصت هایی عالی در اختیار جویندگان کار در ایران می گذارند.



صبح بخیر: جستجوی شغل به صورت آنلاین تبدیل به یکی از چیزهای نرمال زندگی و دنیای تکنولوژی شده است. مردم دیگر ترجیح می دهند در اینترنت دنبال کار بگردند. با آنکه سایت های کاریابی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر زیاد نیستند، ولی همان تعداد سایت های کم نیز سایت های بسیار خوبی هستند که فرصت هایی عالی در اختیار جویندگان کار در ایران می گذارند.

برترین سایت های کاریابی در ایران

در اینجا نگاهی به این سایت ها می اندازیم:

1. Learn4Good


این سایت، یکی از سایت های جستجوی شغل در ایران است که برای هر شغلی در هر جای دنیا است و به میلیون ها کاربر کمک می کند تا با کارفرمایان مناسب ارتباط برقرار کنند.

2. 4 International Career & Jobs

این سایت یکی از دایرکتوری های استخدامی بین المللی است که سایت های برتر کاریابی جهانی را انتخاب و به بررسی آنها می پردازد. این سایت بیش از 12 هزار منبع شغلی در 200 کشور دنیا دارد و نقطه شروع رایگان و خوبی برای جستجوی کار در ایران است.

3. World Job Sites


در این سایت لیستی از وبسایت های مربوط به آخرین پیشنهادهای شغلی و استخدام ها در ایران و چند سایت کاریابی خوب دیگر در ایران یافت می شود. این سایت برای فرصت های شغلی و کاری از تمام دنیا مناسب است و به کاربران کمک زیادی می کند.

4. Irpedia


این سایت وبسایت کاملی در رابطه با ایران است و همه جزئیات مربوط به وضعیت کنونی ایران، توریسم آن و فرصت های شغلی و چیزهای دیگر را دارد. این سایت یکی از بهترین سایت های کاریابی در ایران است.

5. Gulf Job Sites


این سایت لیست کاملی از پیشنهادهای شغلی موجود در خلیج فارس را ارائه می دهد. از زمان وجود آن، به هزاران نفر از ایران کمک کرده تا شغل هایی با درآمد بالا بدست آورند و زندگی بهتری داشته باشند.

6. Iran Talent


ایران تلنت یک وبسایت خوب کاریابی در ایران است که برای همه حرفه ها جهت پیدا کردن کار مناسب است. پایگاه داده ای آن شامل 400 هزار ایرانی از صنایع و شغل های دیگر می شود. این سایت یک سیستم تخصصی از کاندیداهایی درست می کند و بین فرصت ها و کاندیداها مطابقت ایجاد می کند.

7. Jobrapido


Jobrapido یک پورتال خوب دیگر است که همه شغل های دنیا را در یک جا جمع کرده است. این سایت همه فرصت های شغلی را تحت یک پلتفرم جمع آوری کرده و به جویندگان کار کمک زیادی می کند.

8. 3wjobs

این وبسایت هم با ارائه آپشن ها و مکان های متنوع به کاریابی کمک می کند. شما می توانید آپشن ها را محدود کنید و خیلی زود شغل مورد نظرتان را پیدا کنید.

9. Middle East Job


این سایت هم آپشن خوب دیگری برای جستجوی شغل در ایران است. پورتال کاملی که کار جویندگان کار و کارفرمایان را تسهیل می کند.

10. Visa Hunter


ویزا هانتر عموماً به مسائل و جزئیات ویزا می پردازد و با حل مشکل ویزا به هزاران نفر کمک کرده است و برای آنها بهترین فرصت های کاریابی را فراهم کرده است.