آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

با کدو برگر، برگری متفاوت را امتحان کنید


کدوها را رنده و آب آن را بگیرید. آرد سوخاری را هم اضافه و آرد سفید را تا جایی بریزید که کمی قوام یابد و با دست کمی ورز دهید.

آشپزآنلاین:

وعده غذایی: شام عصرانه

زمان پخت : 45 دقیقه

نوع غذا: لقمه ها

مناسب برای 2 نفر

کدو برگر

مواد لازم

برنج پخته‌شده :
دو قاشق غذاخوری

تخم‌مرغ و کدو : از هر کدام دو عدد

جعفری و شوید خردشده : از هر کدام یک قاشق غذاخوری

نمک و فلفل : به میزان لازم

آرد سوخاری : سه قاشق سوپخوری

آرد سفید و نان گرد : به میزان لازم

گوجه‌فرنگی کاهو، سس گوجه‌فرنگی : به میزان لازم

دستور پخت

-کدوها را رنده و آب آن را بگیرید.

-شوید، جعفری، برنج، تخم‌مرغ، نمک و فلفل را به کدو اضافه و هم بزنید.

-آرد سوخاری را هم اضافه و آرد سفید را تا جایی بریزید که کمی قوام یابد و با دست کمی ورز دهید.

-به اندازه‌ نان گرد کنید و در روغن سرخ کنید.

-به نان سس گوجه‌فرنگی بزنید و یک ورق از کدو و به ترتیب گوجه‌فرنگی و کاهو بگذارید.


ویدیو مرتبط :
‫برگر فوق خوشمزه ای که حتما باید یک بار امتحان کنید * همبرگر اسفناج و پنیر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیورآلات دست ساز و متفاوت را امتحان کنید


تلفیق پارچه حریر و سنگ ایده اصلی شكل‌گیری طراحی‌های برند «مریم»بود. تركیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد، صدف و... .

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: تلفیق پارچه حریر و سنگ ایده اصلی شكل‌گیری طراحی‌های برند «مریم»بود. مریم سهل‌البیع، كارشناس كامپیوتر برای خلق این برند دنبال ایده ‌تازه‌ای بود و به همین دلیل سراغ تركیب حریر و سنگ رفت؛ تركیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد، صدف و... .  او متولد 1355 است و یك ‌سالی می‌شود كه به دلیل علاقه‌اش، به درست‌كردن زیورآلات دست‌ساز روی آورده است.

مریم می‌گوید: «در كار زیورآلات قبل از هر چیز دقت و خلاقیت مهم است. كارهای دست‌ساز حس و حال سازنده را درون خود دارد. ابزار اصلی كار من فلزهای مختلف، سنگ‌های متنوع و مهره‌های رنگارنگ هستند؛ البته بسته به سفارشات نوع فلزهایی كه استفاده می‌شود، متفاوت است.» آنچه می‌بینید كارهای دست‌ساز این خانم هنرمند است كه در كنار تدریس این هنر را دنبال می‌كند.

چشم نظر!

به لطافت حریر، به سختی سنگ

این ست رشته‌ای از سنگ لاجورد و توپاز است. اگر به نظرچشم اعتقاد دارید، این كار می‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. این سنگ‌های طبیعی شادی‌آور هستند و باعث تمركز می‌شوند.



همنشینی حریر و سنگ

به لطافت حریر، به سختی سنگ

این ست زیبا از توپ‌های ترمالین تهیه شده و جزء كارهای مریم است و مناسب خانم‌‌هایی است كه سادگی و تفاوت را می‌پسندند. این كار با سنگ‌های سفید و نقره‌ای و گردنبند حریرمناسب  ست‌های اسپرت و
رسمی است.



آویزی از حریر

به لطافت حریر، به سختی سنگ

تركیب مهره‌های مشكی و طلایی همیشه جلوه خاصی دارد و استفاده از حریر هم این جلوه را دو برابر كرده است. نامتقارن بودن این ست هم باعث می‌شود در یك ست، لباس جلوه‌ای دوچندان پیدا كند.



به ظرافت مروارید

به لطافت حریر، به سختی سنگ

مروارید روی پایه نقره‌ای از آن تركیب‌های پركاربرد است چون می‌توانید آن را با اغلب لباس‌های‌تان و با رنگ‌های مختلف ست كنید. داشتن چنین تركیبی در كمد هر خانمی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.



 فیروزه به سبك امروز!

به لطافت حریر، به سختی سنگ

مدتی است كه دستبندها و گردنبندهای سنگی تبدیل به بخشی از جریان مد شده‌اند. در این میان نمونه‌های فیروزه هم محبوبیت خودشان را دارند. تراش هندسی سنگ فیروزه در این تركیب به دلیل دارا بودن  جلوه‌ای مدرن  آن را  از طرح‌های سنتی دور كرده است.



همنشینی سفید و سیاه

به لطافت حریر، به سختی سنگ

نشستن رنگ سفید و مشكی در كنار هم همیشه می‌تواند شیك و جذاب باشد. سنگ‌های ملانیت كارشده در این مدل به جذابیت آن می‌افزاید. این مدل برای تمام سنین مناسب بوده و بهتر است در ‌مهمانی‌های رسمی با یك لباس مشكی از آن استفاده كنید.



نمادی از سرخپوست‌ها

به لطافت حریر، به سختی سنگ

این گردنبند طوقی با نماد سرخپوستی مطمئنا باب دل همه دختر خانم‌های جوان است كه دوست دارند با زیورآلاتی جذاب، ست متفاوتی برای خودشان بسازند.