آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

با تخم‌ مرغ چه کارها که نمی توان کرد


تخم مرغ شکم پر یک صبحانه، عصرانه، دورچین و شام بسیار ساده و خوشمزه و پر کاربرد است. وقتی این تخم مرغ را می خورید متوجه می شوید که با تخم مرغ چه کارهای خوشمزه ای می توان انجام داد.

وب‌سایت پیمونه: تخم مرغ شکم پر یک صبحانه، عصرانه، دورچین و شام بسیار ساده و خوشمزه و پر کاربرد است. وقتی این تخم مرغ را می خورید متوجه می شوید که با تخم مرغ چه کارهای خوشمزه ای می توان انجام داد.

مواد لازم:

  •     تخم مرغ پخته  2 عدد بزرگ
  •     پیازچه ریز شده  2 قاشق مرباخوری
  •     جعفری خرد شده  2 قاشق مرباخوری
  •     خردل یک دوم ق.م
  •     سس مایونز  1 قاشق غذاخوری
  •     سس گوجه فرنگی(کچاپ)  1 قاشق غذاخوری
  •     نمک وفلفل  به میزان لازم
  •     زیتون سیاه  5 عدد

تخم مرغ شکم پر oeufs farcis

طرز تهیه:

   1- تخم مرغ را پس از پختن با دقت از وسط به صورت طولی نصف کرده و زرده را خارج میکنیم.

   2- زرده را با چنگال له کرده و به مایونز، کچاپ، پیاز و جعفری ریز شده، خردل، نمک و فلفل خوب مخلوط کرده تا یک دست شود. میتوانید برای این که در مرحله بعد برای قیف زدن راحت تر باشید مواد را داخل دستگاه غذاساز بریزید.

   3- مواد را پس از یک دست شدن داخل قیف ریخته و همراه ماسوره درشت داخل سفیده ها زده و روی آن را با برگ جعفری و برش زیتون سیاه تزیین کرده و سرو میکنیم.

نکات:

    1– دقت کنید که تخم مرغ باید کامل پخته شده باشد تا زرده سفت سفت باشد.

    2 – تخم مرغ را با دقت بدون اینکه سفیده ترک بخورد از وسط به صورت طولی برش دهید. دقت کنید که پس از خارج کردن زرده کاسه ایجاد شده در سفیده برای مهم است.

   3 – با توجه به مواد لازم می توانید کمی میزان مواد را بر طبق ذائقه خودتون کم یا زیاد نمایید . اما دقت کنید که بافت از بین نرود.


ویدیو مرتبط :
دستگاهی جالب برای پخت متفاوت تخم مرغ (تخم مرغ لول شده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات انتخاباتی متکی: نمی‌توان مردم را در التهاب مرغ و تخم مرغ قرار داد و ادعای مدیریت جهانی کرد



اظهارات انتخاباتی متکی: نمی‌توان مردم را در التهاب مرغ و تخم مرغ قرار داد و ادعای مدیریت جهانی کرد

 وزیر امور خارجه پیشین با بیان اینکه تصمیم کاندیداتوری را به آینده موکول می کنم، گفت: در خصوص حضور در انتخابات پیش رو تصمیماتی را دارم که در آینده به مردم اعلام می‌کنم.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

منوچهر متکی در حسینیه انصارالحسین مشهد اظهار کرد: در بحث انتخابات همه باید مراقبت کنیم تا مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در دام توطئه های دشمن قرار نگیریم و با مشارکت و حضور خود مانع فتنه و فریب عوامل فتنه گر شویم.گزیده سخنان وی به نقل از مهر از این قرار است:

·من به عنوان فردی که در ساختار حکومت جمهوری اسلامی در بدو پیروزی انقلاب مسئولیت های متنوعی داشته و از مجلس اول تا کابینه نهم تا دهم را تجربه کرده، می توانم با این دید بگویم یکی از واقعیت های کشور شکافی است که میان مسئولین و مردم وجود دارد.

·امروز وقت پس دادن آزمون ها و آموخته ها است و باید دید تا چه میزان مدل حکومت حاکمیت دینی را اجرا کردیم. اگر فضای مذهبی و اخلاقی ما ابزاری شود، در اقتصاد انحصار به وجود می آید و در عرصه سیاسی جریان ها به جای ورود شفاف به بولتن نویسی در اتاق شیروانی مشغول می شوند.عملکرد نادرست در اخلاقیات فضای کشور را به سمت خود تحریمی می کشاند و این بدترین و خطرناک ترین تحریم برای یک کشور و جامعه محسوب می شود.

·مردم می دانند بسیاری از مشکلات ناشی از فشارهاست اما این را نیز می دانند که عنصر دیگری در بروز مشکلات معیشتی مردم دخالت دارد و آن ناکارآمدی در حوزه های اجرایی است. 80 درصد اقتصاد در دست دولت است و این امر نشان می دهد که مردم در این اقتصاد نقشی ندارند.

·زمانی که کشور در تحریم به سر می برد فرصتی برای آزمون و خطا نیست. در این شرایط حساس بسیاری از تصمیمات اشتباه برخی از مسئولین فرصت های پیشرفت و رشد کشور را عقب می اندازد. امروز دعوا بر سر اصول و کلیات توسعه به سر آمده و اینکه بگوییم آزادی و عدالت و به شکل فلسفی و هیجانی به اهداف نگاه کنیم راه به جایی نمی بریم.

·عرصه تعامل با دنیا نیازمند مهارت است و نمی شود با این مقوله رویا مسلکانه و شخصی عمل کرد و ما نمی توانیم به واسطه سوء تدبیرها مردم را در التهاب مرغ و تخم مرغ قرار بدهیم و بعد ادعای مدیریت جهانی را مطرح کنیم.

·بازی در دنیا امروز قاعده دارد و همه باید بدانند که فضای سیاست به مانند پارک عمومی نیست که هر کس در آن راه برود و اظهار نظر کند چرا که کافی است به سرانجام کسانی بیندیشیم که با اظهار نظر در عرصه سیاست می گفتند قانون اساسی باید تغییر کند و رئیس جمهور برای بار سوم هم می تواند کاندیدا شود و با بی بی سی هم در ارتباط  ط بودند.

·شایسته نیست در این کشور به دلیل عدم اتخاذ تصمیم درست دچار نوسان نرخ ارز و ریزش ارزش پول ملی باشیم./خبرآنلاین