آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

این چیزكیك خیلی سریع آماده می شود


برای آماده كردن این اردور از قالب منو پورشن استفاده می‌كنیم؛ به این صورت كه تمامی مواد دسته اول را داخل كاسه‌ای گود ریخته و چنگ می‌زنیم تا خمیر یكدستی حاصل شود.
مجله زندگی ایده آل:

بلو چیز كیك

 مواد لازم دسته اول:

  •   پنیر بلو چیز رنده شده:50 گرم
  •  آرد سوخاری: 150 گرم
  •   كره سرد: 50 گرم
  •  پنیر لبنه: 75 گرم
  •   پودر سیر: یك قاشق چای‌خوری
  •  ادویه مخصوص سالاد: یك قاشق چای‌خوری

مواد لازم دسته دوم:

  •   پنیر بلو چیز رنده شده: 200 گرم
  •  آرد سوخاری یک قاشق غذاخوری
  •  سس خردل: یك قاشق غذاخوری
  •  فلفل: به میزان دلخواه

روش تهیه:

1. برای آماده كردن این اردور از قالب منو پورشن استفاده می‌كنیم؛ به این صورت كه تمامی مواد دسته اول را داخل كاسه‌ای گود ریخته و چنگ می‌زنیم تا خمیر یكدستی حاصل شود. خمیر را به قطر نیم سانتی‌متر روی سطح كار پهن می‌كنیم و با كاتر مخصوص قالب منو پورشن قالب می‌زنیم.

2. خمیرهای شكل‌دار را كف قالب‌ها می‌گذاریم، تمامی مواد دسته دوم (رویه) را با قاشق مخلوط كرده و روی خمیر‌ها تقسیم می‌كنیم.

3. بهتر است قطر مواد پنیری روی هر خمیر بیش از هفت میلی‌متر نباشد.  روی قالب را پوشانده و به مدت نیم ساعت در یخچال می‌گذاریم، سپس چیز كیك‌ها را از یخچال خارج كرده و روی آنها را با بلو چیز رنده شده، گوجه و سبزی تزیین می‌كنیم.


ویدیو مرتبط :
موشک کشنده و سریع ایران آماده شد!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین به اسرائیل: نیازی نیست که خیلی سریع به ایران حمله کنید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پوتین به اسرائیل: نیازی نیست که خیلی سریع به ایران حمله کنید/بدون فکر کردن کردن کاری نکنید/ببینید بر سر امریکا در عراق و افغانستان چه آمد

پس از آنکه شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل از پوتین خواست که علیه ایران صحبت کند، رئیس جمهور روسیه این سخنان را به زبان آورد.

یدیعوت احارونت نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص چشم انداز حمله نظامی به ایران ابراز تردید کرد و از اسرائیل خواست که از تجربه های منفی امریکا در افغانستان و عراق درس بگیرد.

به گزارش انتخاب، پس از آنکه شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل از پوتین خواست که علیه ایران صحبت کند، رئیس جمهور روسیه این سخنان را به زبان آورد.

رئیس جمهور روسیه افزود: نگاه کنید برای امریکایی ها در افغانستان و عراق چه انفاقی افتاد. من به اوباما هم همین را گفتم.

پویتن ضمن هشدار در مورد حمله ی عجولانه به ایران گفت: هیچ نیازی نیست که کارها را خیلی سریع انجام دهید. آدم نباید بدون فکر کردن کاری کند.

پوتین تصریح کرد: عراق پس از تمام اتفاقاتی که در این کشور افتاده است ، هم اکنون طرفدار ایران است. پیش از اقدام باید کاملا فکر کنید تا پس از آن پشیمان نشوید.

وی گفت: ادم نباید نا بهنگام اقدام کند./انتخاب