آشپزی


2 دقیقه پیش

این نوشیدنی بعد از افطار برایتان لازم است

حالا که ماه مبارک رمضان در فصل خیلی گرمی قرار گرفته است، نوشیدنی فوق‌العاده لیموناد ترش نعنایی را برای روزهای گرم تهیه کرده و در افطارتان میل کنید. همشهری آنلاین: حالا ...
2 دقیقه پیش

فیلم: یک ویدئوی خوشمزه از کیک آلبالو

حالا که کم کم دارد فصل آلبالو فرا می رسد، ما هم برای شما یک کیک آلبالویی خوشمزه آموزش می دهیم. شاید با نگاه به ظاهر این کیک احساس کنید که تهیه آن سخت است، اما پس از دیدن این ...

این ماهی ها را همه می خورند!


ماهی دوست ندارید؟ حتما همیشه مثل دفعه پیش ماهی می‌پزید و برای خوشمزه‌شدن آن وقت صرف نمی‌كنید. ماهی را می‌توان با روش‌هایی متنوع و متفاوت طوری پخت كه آنقدر خوشمزه شود كه هیچ‌كس نتواند از خوردن آن امتناع كند.

 صبح بخیر:  ماهی دوست ندارید؟ حتما همیشه مثل دفعه پیش ماهی می‌پزید و برای خوشمزه‌شدن آن وقت صرف نمی‌كنید. ماهی را می‌توان با روش‌هایی متنوع و متفاوت طوری پخت كه آنقدر خوشمزه شود كه هیچ‌كس نتواند از خوردن آن امتناع كند. این 6 دستور ساده را ببینید:



 1- ماهی را نمك و فلفل بزنید و در روغن سرخ كنید. سپس كمی سس گوجه درست كنید، در تابه بریزید و در ظرف را بگذارید تا ماهی با سس گوجه خوب پخته شود. آن را با سیب‌زمینی سرخ كرده سرو كنید.



 2- ماهی را به تكه‌های كوچك تقســیم كنید. 2تخم مرغ را بزنید و كنار بگذارید. یك كاسه را پر از آرد گندم كنید و به آن زردچوبه، نمك و فلفل اضافه كنید. در كاسه دیگری هم آرد سوخاری كنار بگذارید. ماهی‌ها را اول در آرد گندم، بعد تخم‌مرغ و بعد آرد سوخاری بغلتانید و سرخ كنید.



 3- كمی گشنیز، جعفری و ترخون را خرد كنید و ماهی را بعد از نمك و فلفل زدن به آن آغشته كنید. بگذارید 2ساعت بماند و بعد ماهی را در آرد سوخاری بغلتانید و سرخ كنید. این غذا با سبزیجات تازه عالی می‌شود.



 4- ماهی را نمك و فلفل بزنید و در روغن سرخ كنید تا دو طرف آن طلایی شود. كمی آبلیمو، سس مایونز، سبزیجات معطر و خیارشور خرد شده را با هم مخلوط كنید. نام این سس تارتار است و می‌توانید ماهی را با آن سرو كنید.



 5- تكه‌های ماهی را نمك و فلفل بزنید و در آبلیمو بغلتانید. آنها را در یك كیسه پلاســتیكی بگذارید و صبر كنید شب تا صبح بماند، سپس آنها را در روغن سرخ كنید. این غذا را با گوجه‌فرنگی سرخ شده و ریحان سرو كنید.



 6- ماهی بدون تیغ مثل شیر اقیانوسی را به تكه‌های كوچك به اندازه گوشت خورشی تقسیم كنید و نمك و فلفل بزنید. ماهی‌ها را به سیخ بكشید، كمی روغن زیتون روی آنها بمالید و در تابه سرخ كنید. در آخر كمی ریحان و پیازداغ روی آنها بریزید و با نان سرو كنید.


ویدیو مرتبط :
باکتری هایی که برق می خورند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انواع غذا با ماهی



 

 

خوراک ماهی خورش قلیه ماهی سوفله ماهی کباب اوزون برون
خوراک ماهی
قلیه ماهی
سوفله ماهی
کباب اوزون برون
کوفته نروژی
ماهی حلوا بااسفناج و پنیر
ماهی زعفرانی در فر
ماهی سرخ کرده
ماهی شکم پر
ماهی شکم پر
ماهی سوخاری
ماهی سرخ کرده هندی
ماهی سرخ کرده
ماهی آزاد طرد سبزی پلو با ماهی ماهی کنجدی با سس مرکبات ماهی آزاد با کنگر فرنگی
ماهی آزاد طرد سبزی پلو با ماهی
ماهی کنجدی با سس مرکبات
ماهی آزاد با کنگر فرنگی