گران ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز


لیست زیر را بخوانید و گران قیمت ترین جواهراتی که ستاره ها روی فرش قرمز آویخته اند را با چشم خودتان مشاهده کنید.

 
 
 

صبح بخیر: مراسم اسکار، گرمی، امی، تونی... اینها همه در ظاهر درباره سینما، تئاتر و موسیقی هستند، ولی همه ما به خوبی می دانیم که هیجان انگیزترین بخش این مراسم و برنامه های پر ریخت و پاش، لباس ها و جواهرات قیمتی و پر زرق و برق ستاره های بزرگ دنیاست که فقط برای نشان دادن خودشان روی فرش قرمز ساعت ها وقت می گذارند و از هیچ خرجی دریغ نمی کنند تا زیباتر و باشکوه تر از بقیه ستاره ها به نظر برسند. از لباس های عجیب و غریب لیدی گاگا گرفته تا لباس های پشت بلند سارا جسیکا پارکر، و ستاره های دیگر هالیوود ... اعتراف می کنیم که ما هم دلمان می خواهد بدانیم که آنها در مراسم بعدی چه می پوشند!

با آنکه لباس ها و پیراهن های ستاره ها کانون توجه فرش قرمز هستند، ولی در واقع این اکسسوارها و جواهرات آنهاست که ظاهر کلی آنها را تکمیل می کند و به درخشش و شکوه کلی آنها می افزاید. علیرغم آنکه لباس های ستاره ها غالباً دست دوز و حاصل کار طراحان مد و فشن معروف دنیاست و هزینه های غیرقابل باوری برای آنها دارد، ولی اکسسوارها، به خصوص جواهرات آنها نیز از ارزش و قیمت بالایی برخوردار هستند. لیست زیر را بخوانید و گران قیمت ترین جواهراتی که ستاره ها روی فرش قرمز آویخته اند را با چشم خودتان مشاهده کنید.

1. ریس ویثراسپون (3.7 میلیون دلار)

ظاهر ساده و شیک ریس ویثراسپون در مراسم گلدن گلوب 2014 شاید در مقایسه با ستاره های دیگر زیاد گران قیمت به چشم نیاید، ولی باید گفت که جواهراتی که ریس در این مراسم با لباسش ست کرده بود، یعنی یک جفت گوشواره الماس 4 قیراطی، انگشتر الماس 10 قیراطی و سه دستبند الماس او مجموعاً 3.7 میلیون دلار ارزش داشتند. ریس این جواهرات را از جواهرفروشی خوشنام و معروف هری وینستون تهیه کرده بود. جواهری Harry Winston از سال 1932 که شعبه ای در نیویورک سیتی باز کرد، انقلابی در صنعت جواهرسازی دنیا بوجود آورد. در واقع وینستون اولین جواهرفروشی بود که جواهرات خود را روی فرش قرمز به نمایش گذاشت. بنابراین تعجبی ندارد که گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز یکی از محصولات این برند معروف باشند.

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

2. شارلیز ترون (4.5 میلیون دلار)

در مراسم اسکار 2013، شارلیز ترون با پیراهن دست دوز سفید و باشکوه دیور خود، الماس های 4.5 میلیون دلاری هری وینستون را ست کرده بود. گوشواره های الماس، سه دستبند الماس و یک انگشتر الماس روی پایه پلاتین، زینت بخش ظاهر زیبای شارلیز بودند. در شب مراسم اسکار، شارلیز در مصاحبه ای زیبایی ظاهرش را مدیون تیم استالینگ خود دانست. او در این باره گفت: «من گاهی وقتا واقعاً حس یه پرنسس رو دارم. فقط می شینم یه جا و نظرمو میگم: "وااای، این خیلی خوشگله!"»

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

3. جنیفر لوپز (5 میلیون دلار)

جنیفر لوپز نیز یکی دیگر از آن ستاره هایی است که در پیراهن سفید و جواهرات الماس فوق العاده به نظر می رسد. در مراسم گلدن گلوب 2011، جنیفر پیراهن زهیر مراد (Zuhair Murad) خود را با دستبند هری وینستون ست کرده بود که 600 قطعه الماس داشت و یک انگشتر الماس 7 قیراطی و یک جفت گوشواره الماس نیز داشت. او در مصاحبه با رایان سیکرست، مجری مراسم، زیاد نگران الماس های 5 میلیون دلاری هری وینستون نبود، ولی در مقابل به شوخی به رایان گفت که چقدر حواسش به پیراهن سفیدش است: «مراد گفته اصلاً به خودت دست نزن!»

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

4. جسیکا آلبا (6 میلیون دلار)

جسیکا آلبا در مراسم گلدن گلوب 2013 گردنبند بسیار زیبایی به ارزش 5.8 میلیون دلار به گردن داشت که جواهری هری وینستون آن را به او قرض داده بود. علاوه بر این گردنبند، جسیکا یک انگشتر الماس و پلاتین زیبا و گوشواره های الماس نیز با گردنبندش ست کرده بود. او در مصاحبه با Access Hollywood اعتراف کرد که مجبور شده مأمورین امنیتی با خودش روی فرش قرمز بیاورد تا از گردنبندش محافظت کنند. وقتی مجری از او پرسید که گردنبندش چقدر ارزش دارد، جسیکا فقط لبخند زد و گفت: «خیلییی!»

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

5. سوفیا ورگارا (7 میلیون دلار)

هنرپیشه جذاب سریال "خانواده مدرن" (Modern Family) روی فرش قرمز مراسم امی 2013 جواهراتی به ارزش 7 میلیون دلار با پیراهن مدل ماهی قرمز و باشکوهی از ورا وانگ (Vera Wang) ست کرده بود. سوفیا گوشواره هایی با سنگ های درشت یاقوت قرمز، یاقوت کبود و زمرد، یک انگشتر الماس 21 قیراطی و انگشتر دیگر از الماس و زمرد 40 قیراطی از لورن شوارتز (Lorraine Schwartz) داشت. جولیانا رانسیک، مجری مراسم به سوفیا گفته بود: «فکر کنم سخت ترین کار تو روی فرش قرمز این باشه که با این مدل پیراهن روی فرش قرمز جذابیت خودت رو تحت کنترل داشته باشی.» ورگارا نیز در جواب گفته بود: «باور کن خیلی کار سختیه!» البته از حق نگذریم که نگه داشتن و گم نکردن جواهرات گران قیمتی که ارزش آنها از چند خانه بزرگ بیشتر است، برای ورگارا سخت تر بوده است!

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

6. ایمی آدامز (8 میلیون دلار)

هنرپیشه دیگری که با پیراهن قرمز روی فرش قرمز فوق العاده زیبا به نظر می رسید، ایمی آدامز بود که در مراسم گلدن گلوب 2014 پیراهنی از والنتینو پوشیده و با آن جواهراتی به ارزش 8 میلیون دلار ست کرده بود. او جواهراتی مانند گردنبندی با آویز الماس 30 قیراطی، انگشتر الماس 12 قیراطی و گوشواره های الماس 10 قیراطی از لورن شوارتز قرض گرفته بود. علاوه بر آنکه او یکی از شیک ترین و پر زرق و برق ترین ظاهرهای آن شب را داشت، توانست جایزه منتخب منتقدین گلدن گلوب را برای بازی در فیلم "حقه بازی آمریکایی" (American Hustle) با خود به خانه ببرد.

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

7. آن هاتاوی (10 میلیون دلار)

به نظر می رسد که پیراهن های قرمز و جواهرات باشکوه و گران قیمت با هم ارتباطی تنگاتنگ دارند زیرا آن هاتاوی نیز در مراسم اسکار 2011 این دو را با هم ست کرده بود. هاتاوی جواهراتی به ارزش 10 میلیون دلار از جمله گردنبند الماس 94 قیراطی، انگشتر الماس و گوشواره های الماس 10 قیراطی از تیفانی (Tiffany & Co.) را به نمایش گذاشته بود. همانطور که می دانید ستاره ها هیچ پولی بابت این جواهرات نمی پردازند و حتی شایعه شده که کمپانی تیفانی برای آنکه هاتاوی این جواهرات را در مراسم اسکار بیاویزد، 750 هزار دلار به او پرداخت کرده است. یک شب جواهرات گران قیمت بیاویزید و برای این شب دستمزدی برابر با حقوق سالهای سال کار یک کارمند متوسط را دریافت کنید؟! ... به نظر شغل خوبی می آید!

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

8. گلوریا استوارت (20 میلیون دلار)

در مراسم اسکار 1998، گلوریا استوارت افتخار آویختن کپی واقعی گردنبند "قلب اقیانوس" از فیلم "تایتانیک" را به گردنش داشت و سازنده این جواهر بی بدیل همانطور که حدس می زنید کسی نیست جز هری وینستون. این گردنبند که آویز آن با یک یاقوت کبود درشت و الماس هایی به دور آن زینت یافته، قیمت شوکه کننده ای برابر با 20 میلیون دلار دارد. استوارت که در فیلم تایتانیک نقش رز سالمند را بازی می کرد، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل را آن شب با خود به منزل برد. وی سابقه ای طولانی و درخشان در بازیگری دارد و نقش او در فیلم تایتانیک یکی از بهترین و درخشان ترین دستاوردهای او در طول حرفه اش است. گلوریا استوارت در سال 2012 و در سن 100 سالگی دار فانی را وداع گفت.

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز

9. کری آندروود (31 میلیون دلار)

در مراسم گرمی 2013، کری آندروود، ستاره موسیقی کانتری، جواهراتی به ارزش 31 میلیون دلار آویخته بود. فقط گردنبند او که توسط جاناتان آرنت طراحی شده، شامل 381 قیراط الماس می شد. او در مصاحبه ای در این مراسم گفت: «این گردنبند بیشتر از خودم ارزش داره!» آندروود پیراهنی دکلته از روبرتو کاوالی به تن داشت تا گردنبندش بیشتر از خودش جلب توجه کند. او علاوه بر آنکه با این جواهرات میلیون دلاری همه دوربین ها را به سوی خود جلب کرده بود، با اجرای آهنگ هایش بیشتر خودش را نشان داد و حتی جایزه گرمی برای بهترین اجرای تک نفره کانتری را از آن خود نمود. بی شک این شب شبی به یادماندنی برای کری آندروود بوده است!

گران قیمت ترین جواهرات ستاره ها روی فرش قرمز


ویدیو مرتبط :
ستاره های ایرانی روی فرش قرمز ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس پوشیدن ستاره ها در فرش قرمز چقدر آب میخورد؟



لباس پوشیدن ستاره ها در فرش قرمز چقدر آب میخورد؟

لباس پوشاندن به ستاره های درجه یک برای فرش قرمز کار بسیار گرانی است و با حساب اینکه اغلب لباس ها و جواهرات قرض گرفته می شوند، گاهی ستاره هایی که روی فرش قرمز قدم برمی دارند میلیون ها دلار لباس و جواهرات به تن دارند.

 

 کریستینا ارلیچ، استایلیست ستاره ها تابحال به ستاره های متعددی همچون امی ادامز، پنلوپه کروز، اشلی گرین، جولیان هاف و غیره لباس پوشانده است. او می گوید که لباس پوشاندن به ستاره های درجه یک برای فرش قرمز کار بسیار گرانی است و با حساب اینکه اغلب لباس ها و جواهرات قرض گرفته می شوند، گاهی ستاره هایی که روی فرش قرمز قدم برمی دارند میلیون ها دلار لباس و جواهرات به تن دارند.

 مدل لباس بازیگران هالییود,مدل لباس بازیگران,اخبار

 خود لباس بسته به طراح آن می تواند هزاران دلار قیمت داشته باشد. استایلیست ها با مزون های طراحی مختلفی کار می کنند و لباس هایی که یک فصل جلوتر از همه هستند و هنوز به فروشگاه ها عرضه نشده اند را قرض می گیرند. بسیاری از طراحان خودشان پا پیش می گذارند و لباس هایشان را تن ستاره ها می کنند تا برند آنها بیشتر تبلیغ شود و فروششان بیشتر شود.

  مدل لباس بازیگران هالییود,مدل لباس بازیگران,اخبار

 در مورد جواهرات نیز باید گفت که خیلی رایج و مرسوم است که برندهایی همچون هری وینستون و تیفانی، جواهرات بی نظیر خود را که میلیون ها دلار ارزش دارند به استایلیست ها قرض بدهند. گاهی این اکسسوارهای گرانبها فقط با گارد امنیتی تمام وقت ارائه می شوند تا از جواهرات محافظت کنند و اتفاقی برایشان نیفتد.

 مدل لباس بازیگران هالییود,مدل لباس بازیگران,اخبار


ارلیچ می گوید اگر می خواهید برای مراسم بزرگی آماده شوید پولتان را خرج لباسی کنید که بتوانید دوباره آن را بپوشید. سبکی کلاسیک انتخاب کنید که همیشه مد باشد. در مورد جواهرات هم، اگر توانایی خریدش را دارید، چیزی بخرید که نشانه شخصیت شما باشد و تقریباً با هر لباسی بیاید. از انداختن زیورآلات بدلی نترسید، زیرا در این نوع زیورآلات تنوع بیشتری وجود دارد.

منبع:bartarinha.ir