چهره ها این روزها این کارها را می کنند


او این روزها مشغول استراحت است تا خودش را برای فصل جدید لیگ برتر و البته برنامه جنجالی اش، «90» آماده کند. البته این به آن معنا نیست که دست از سر فوتبال برداشته.


مجله زندگی ایده آل:

3بعد از 90، عادل فردوسی‌پور با« 120»

او این روزها مشغول استراحت است تا خودش را برای فصل جدید لیگ برتر و البته برنامه جنجالی اش، «90» آماده کند. البته این به آن معنا نیست که دست از سر فوتبال برداشته؛ نه! او با تیم «رسانه ورزش» مسابقه فوتبال بازی می‌کند و بیشتر وقتش را در زمین چمن می‌گذراند. البته او این روزها همراه با تیمش مشغول پیش تولید برنامه «فوتبال 120» است که از اواسط مردادماه در شبکه ورزش روی آنتن می‌رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، به احتمال زیاد، با مجری دیگری غیر از او روی آنتن خواهد رفت و به فوتبال‌های خارجی و اتفاقات و حواشی‌اش می‌پردازد. اولین قسمت «فوتبال 120» 24 فروردین روی آنتن رفت اما حالا با توقفی کوتاه، در حال برنامه‌ریزی است. مرور فوتبال‌های خارجی را از شبکه ورزش و ساعت 22:30 می‌توانید در آینده ببینید؛ دستپخت تازه آقای فردوسی‌پور.



نکته خودمانی: خیلی‌ها منتظر بودند در ویژه برنامه شبکه سه برای بازی «ایران/کره» عادل را هم ببینند اما او نه‌تنها بازی را گزارش نکرد بلکه حتی در میان مهمانان در استودیو هم نبود. همان شب حرف‌هایی شنیده شد که او به دلیل حمایت از رئیس‌جمهور منتخب قبل از انتخابات که تیتر یکی از روزنامه‌های ورزشی شد، از این برنامه کنار گذاشته شده اما اینطور نبود. چون او شب بعد از این بازی، دیدار بزریل- مکزیک را در جریان جام کنفدراسیون‌ها گزارش کرد.

مهران مدیری و «ساعت خوش» تازه

ویلای درندشت ازگل، حالا دیگر خالی شده و از مهران مدیری و رفقایش که در این ویلا، سریال «ویلای من» را می‌ساختند، خبری نیست. مدیری این روزها در عین حال که استراحتی مبسوط می‌کند، در پی دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد است تا بتواند دوباره درشبکه نمایش خانگی حاضر شود. طبق شنیده‌ها سرمایه‌گذاری برای این مجموعه باز هم با گلرنگ است.



نکته خودمانی: این بار قرار نیست یک مجموعه داستانی بلند را ببینیم. در اصل مهران‌خان مدیری این بار سبک و سیاق «قهوه تلخ» و «ویلای من» را فراموش کرده و به روزهای قدیمی‌تر خود بازگشته و می‌خواهد مجموعه‌ای آیتم آیتم با نگاهی طنز بسازد. «ساعت خوش» و «پرواز 57» و... را یادتان می‌آید؟ این بار مدیری دوباره با همان سر و شکل ظاهر خواهد شد تا «خنده بازار» را به سایه بفرستد.

پارسا پیروزفر و یک فیلم هالیوودی بگذارید

چند وقتی بود خبری از آقا پارسای پیروزفر نبود. به گفته اطرافیانش، او مدتی به ایالات‌متحده رفته بود تا استراحتی کند. البته او در این کشور اقامت دارد و خیلی وقت‌ها آنجاست. حالا او به ایران بازگشته تا بتواند تئاتری را روی صحنه ببرد. او خرداد 90، اولین تئاترش را به نام «گلن گری گلن راس» کارگردانی و خودش در آن بازی کرده بود. حالا گویا تئاتر حسابی به آقای بازیگر مزه داده و دوباره او را به ایران کشانده تا دلی از عزا درآورد. او این روزها سرگرم تمرین نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» است. نمایشی با دو بازیگر که قرار است یک نقش را خودش بازی کند و نقش دیگر را رضا بهبودی، از چهره‌های شناخته شده تئاتر؛ جالب اینکه این نمایشنامه را مری جونز نوشته و خود پارساخان ترجمه کره است تا هنرهایش را بیش از پیش به رخ بکشد. این تئاتر قرار است شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود. در این پروژه آرش فصیح هم به عنوان دستیار، برنامه‌ریز و مدیر تولید به پارسا کمک می‌کند. داستان این نمایشنامه درباره پشت صحنه یک فیلم هالیوودی است که در ایرلند فیلمبرداری می‌شود. نویسنده این اثر یعنی مری جونز هم ایرلندی است و این نمایشنامه‌اش در بسیاری از شهرهای اروپا و آمریکای شمالی اجرا شده است و جایزه‌های زیادی مثل جایزه اولیویر برای بهترین کمدی سال 2001 و جایزه ایوینینگ را دریافت کرده است.



نکته خودمانی: اگر دوست دارید قبل از اجرای این نمایشنامه روی صحنه آن را مطالعه کنید، می‌توانید ترجمه حمید احیا از این نمایش را به نام «پاره سنگ در جیب‌هایش» و از مجموعه انتشارات نیلا را بخرید و بخوانید.

کتایون ریاحی در برج دامون ساحلی چه می‌کند؟

مدت‌هاست در سینما خبری از خانم زلیخا نیست. کتایون ریاحی، البته با اینکه دوری از سینما و تلویزیون و دنیای بازیگری را برگزیده اما فراموش نکرده که چهره‌ای محبوب است و از همین محبوبیت می‌تواند استفاده کند. او این روزها در جزیره کیش ساکن است و در پی فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای که انجام می‌دهد، بنیاد نیکوکاری «کمک» را که اسفندماه 91 در این جزیره افتتاح کرد، مدیریت می‌کند تا از این طریق به امور کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و همچنین سالمندان رسیدگی کند. او که ساکن برج‌های «دامون ساحلی» است، در کنار همسرش، مسعود بهبهانی، که پروژه‌های عمرانی بزرگی را در جزیره کیش مدیریت می‌کند، زندگی می‌کند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که خواهر و برادرش هم در کنار او ساکن کیش شده‌اند. همسرش، تازه مدتی است که از سفر تقریبا طولانی‌مدت به خارج از کشور بازگشته است.



نکته خودمانی: شنیده می‌شود کتایون ریاحی این روزها از طریق بنیادش به طراحی و ساخت و اجرای یک مجموعه مناسب برای اسکان سالمندان در کنار بچه‌های بی‌سرپرست در کیش مشغول است. با بازدید زدن به سایت این بنیاد می‌توانید به آنها کمک نقدی کنید و در کار خیر شریک شوید:
 http://komak-charity.com


ویدیو مرتبط :
ویدئویی از چهره خبرساز این روزها: پسری که تیپ و ظاهرش ر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره ای که این روزها در آمریکا مد شده/ عکس


ماسک و نمادهایی که این روزها به وفور در میان معترضین به نظام سرمایه داری در آمریکا و کشورهای اروپایی به چشم می خورد، ماسک و نشانه گروه معروف و بین المللی «ناشناس» یا «بی نام» (Anonymous) است.

ماسک و نمادهایی که این روزها به وفور در میان معترضین به نظام سرمایه داری در آمریکا و کشورهای اروپایی به چشم می خورد، ماسک و نشانه گروه معروف و بین المللی «ناشناس» یا «بی نام» (Anonymous) است.

این گروه متشکل از فعالان فضای مجازی، کامپیوتربازان و هکرها در سراسر جهان است که در سال ۲۰۰۳ فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. اما این گروه، بعبارت دقیق تر یک جنبش با هدف آغاز نافرمانی های مدنی فعال است که فعالیت های گسترده شان را در عین حفظ گمنامی انجام می دهند.