پشت این چهره‌ها چه جور آدمی پنهان شده؟


حتما برای شما هم پیش آمده که به چهره​ای نگاه کنید و دوست داشته باشید ورای چهره او را بخوانید و بدانید پشت این چهره چه جور شخصیتی قرار گرفته، حالا ما کار شما را ساده می​کنیم





صبح بخیر:  حتما برای شما هم پیش آمده که به چهره​ای نگاه کنید و دوست داشته باشید ورای چهره او را بخوانید و بدانید پشت این چهره چه جور شخصیتی قرار گرفته، حالا ما کار شما را ساده می​کنیم
  • دهان:
از میان تمام اعضای صورت، دهان عضوی است كه بیشترین استفاده را برای برقراری ارتباط با دیگران دارد. این عضو شگفت‌انگیز نه‌تنها طرز بیان فرد را نشان می‌دهد بلكه با بررسی آن می‌توان به اینكه آیا او حرف دیگران را برای بیان نظر خود قطع می‌كند یا نه، پی برد.
  • پلك:
نقش اصلی پلك پوشاندن چشم و جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به داخل آن است اما از لحاظ چهره‌خوانی، پلك بالا نشان‌دهنده اطلاعاتی از قبیل سطح روابط اجتماعی و میزان نیاز به صمیمیت در صاحب آن است و همین‌طور از پلك پایین می‌توانید به احساس واقعیت درون فرد پی ببرید.
  • پیشانی:
در چهره‌خوانی، شكل پیشانی تا حد زیادی نشان‌دهنده طرز تفكر فرد و نوع برخورد او با مسائل و مشكلات زندگی است. عجیب هم نیست كه پیشانی از آنجا كه لُب پیشانی مغز را می‌پوشاند، از طرز تفكر فرد خبر دهد مثلا پیشانی شما نشان می​دهد که ممكن است شما فردی باشید كه در حل مشكلات خود به دنبال راه‌حل‌های منحصربه‌فرد می‌گردید.
  • ابرو:
ابروها ابزار قدرتمندی برای بیان احساسات و انتقال پیام به شمار می‌آیند. هر شكل از ابرو، نماینده طرز فكر خاصی است. در حقیقت هر تار موی ابرو، نشان‌دهنده یك حالت فكری است. شاید برای شما جالب باشد بدانید ابروهایتان هم‌شكل نیستند. طرح و شكل ابروی چپ، طرز فكر ما را در زندگی نشان می‌دهد در حالی كه ابروی راست، نشان‌دهنده نوع عملكرد ما در زندگی شغلی است.
  • چشم: 
از آنجا كه چشم تنها عضو حساس به نور در بدن انسان است بی‌دلیل نیست كه از آن به عنوان دریچه روح هم یاد شود، چشم‌ها طرز فكر، رفتار و صمیمیت ما را منعكس می‌كنند. شكل، عمق اندازه نسبی و زاویه چشم‌ها نمایانگر نوع نگرش افراد است. از روی زاویه چشم یك فرد می‌توان دریافت كه او خوش‌بین، بدبین یا واقع‌بین است.
  • بینی: 
از آنجایی كه بینی نقش مهمی را در تنفس ایفا می‌كند، تعجب‌آور نیست كه در چهره‌خوانی این عضو، نشان‌دهنده توانایی ما در حفظ بقای خود و اطرافیان باشد. بینی نه‌تنها مقداری انرژی را كه در اختیار ماست نشان می‌دهد، بلكه نمایانگر شیوه كاری و نوع برخورد ما با مسائل مادی نیز هست.





استیو جابز شناسی از روی : تحلیلگر منطقی و برنامه​

  • دهان :
شنونده‌ای بی‌طرف است و ذاتا فردی درون‌گرا و كم‌صحبت و برقراری ارتباط با او كمی مشكل است. شنونده‌ای خوشبین است كه در بین حرف‌های دیگران به قسمت‌های مثبت و درست آنها توجه می‌كند.
  • پلک :
این شخص از نعمت تمركز بالا بهره‌‌ می​برد. او به هیچ وجه حاضر نیست محدود شود و آزادی‌اش را از دست بدهد. قابلیت صمیمی ‌بودن را دارد ولی نه همیشه، بلكه وقتی كه آمادگی آن را داشته باشد.
  • پیشانی :
این فرد به صورت منطقی و قدم به قدم فكر می‌كند، باید به او وقت داده شود تا با آرامش و نظم به پردازش اطلاعات بپردازد. در شرایط بحرانی و تحت فشار فكر او خوب كار نمی‌كند و كمی دستپاچه می‌شود  اما در مواردی كه چیزی را از قبل خوب یاد گرفته و تجربه كرده باشد با اطمینان و قدرت بیشتری عمل می‌كند. همواره خواهان راه‌حلی است كه قبلا سربلند از امتحان آن بیرون آمده باشد.
  • ابرو :
 دارنده این ابروها باید در هیات برنامه‌ریزی قرار گیرد. او عاشق رسیدن به هدف‌های بزرگ و جدید است. قدرت تصور بالایش به او كمك می‌كند تا طرح‌های جالب و جدیدی ارائه كند. دوست دارد در هر موقعیتی كه هست نقش كلیدی و تصمیم‌گیرنده داشته باشد.
  • چشم :
این شخص به ظاهر آرام است ولی در باطن به طور مداوم مشغول تحلیل و ارزیابی مسائل متعدد است. بسیار سؤال می کندو مسائل را به دقت سبك و سنگین می‌‌كند و پیش از باور كردن هر چیزی، احتیاج به دلیل و برهان منطقی دارد.
  • بینی :
صاحب این نوع بینی، در برنامه‌ریزی‌های منطقی و بلندمدت فوق‌العاده است. حرف اول را در كشف نظریات جدید می‌زند و نوع برخوردش با كار جدی و منطقی است. فرد مستقلی است و در كارها متكی به خود؛ او همچنین توانایی منحصربه‌‌فردی در تجزیه و تحلیل دارد.





فیس بوک شناسی از روی صورت : مدیر معصوم و موفق

  • دهان :
زاویه‌ دهان او نشان‌دهنده شنونده‌ای بی‌طرف است كه دیگران می‌توانند در آن بازتاب حرف خود را كه در قالب واكنشی خالص و بی‌طرف ابراز می‌شود به وضوح مشاهده ‌‌كنند. این فرد‌ قادر است خواسته‌های خود را در ذهنش ساخته و پرداخته كرده و بعد به آسانی آن را بیان كند. اغلب هم به  اهدافش نایل می‌شود.
  • پلک :
صاحب این پلك‌ها و پذیرای افراد و عقاید جدید است. از به دست آوردن اطلاعات تازه خوشحال می‌شود و به تمام حقایق ریز توجه می‌كند. ذهن او آنقدر باز است و راحت می‌پذیرد كه ممكن است از نظر احساسی به او لطماتی وارد شود. آسان اعتماد می‌‌كند و از نوعی سادگی و معصومیت كودكانه برخوردار است.
  • پیشانی :
این فرد دارای تفكر خطی است و كاملا منطقی فكر و عمل می‌كند. به مسائل مختلف سروقت به صورت مجزا فكر می‌كند. از تجارب به دست آورده خود بسیار استفاده كرده و با قدرت بیشتری عمل می‌كند. باید به او در پردازش اطلاعات و به‌ویژه در شرایط مهم و بحرانی وقت كافی داده شود تا بهترین تصمیم را بگیرد.
  • ابرو :
 ابروهای كم‌پشت و كمرنگ او مانند اندیشه‌هایش مبهم و تشخیص افكارش پیچیده است. مردم در برخورد با او راحت هستند و او را از خود می‌دانند. او به آسانی در هر جمعی نفوذ می‌كند و از آنجا كه دائما در حال دریافت اطلاعات است سخنگوی خوبی است.
  • چشم :
این فرد عینك خوش‌بینی به چشم ندارد و مسائل را آنگونه كه هستند و شاید بدتر می‌بیند. همیشه برای روبه‌رو شدن با مشكلات آماده است و در تشخیص مشكلات بالقوه استاد است. اشتباهاتش را بدون بحث قبول می‌كند و همین انتظار را هم از دیگران دارد.
  • بینی :
احتیاج دارد در محیط كار اختیارات ویژه‌ای داشته باشد و بتواند بر همكاران و شیوه كارش حاكم باشد. رشد و درخشش او در پست‌هایی دیده می‌شود كه كنترل سرعت و توالی كارها، برعهده او باشد. صاحب این بینی، فردی بسیار مصمم است و از اراده محكمی برخوردار است. او وقتی به دنبال چیزی می‌رود اجازه نمی‌دهد هیچ عاملی سد راهش شود.


ویدیو مرتبط :
شما چه جور آدمی هستید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه چهره پنهان استاد شجریان


با آمدن ماه رمضان دوباره ماجرای پخش مناجات و ربنای شجریان داغ شده است، این بار البته پای ماجراهای دیگری هم در میان است.