وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!


ستاره ها فکر می کند با ثروت و شهرتی که دارند می توانند هر چیزی که دل کوچکشان خواست، طلب کنند. بعضی از ستاره ها واقعاً متواضع و معقول هستند و بعضی دیگر از شرایط و موقعیت خود سوء استفاده کرده و تقاضاهایی غیرعادی و افراطی دارند.

 
 
 

صبح بخیر: ستاره ها فکر می کند با ثروت و شهرتی که دارند می توانند هر چیزی که دل کوچکشان خواست، طلب کنند. بعضی از ستاره ها واقعاً متواضع و معقول هستند و بعضی دیگر از شرایط و موقعیت خود سوء استفاده کرده و تقاضاهایی غیرعادی و افراطی دارند. در زیر به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم.

10. جاستین تیمبرلیک


جاستین همیشه درخواست حریم کاملاً خصوصی دارد. او در یکی از مهمانی های اکران فیلمش در سال 2011، یعنی Friends With Benefits، ظاهراً درخواست کرده که همه افراد داخل آسانسور را بیرون بیندازند تا او بتواند به تنهایی سوار آسانسور شود. او همچنین درخواست می کند که همیشه در اتاق او در هتل، روی سقف بالای تختش آینه نصب باشد. شاید دلیل سرودن ترانه Mirrors همین باشد!

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

9. پاریس هیلتون


به عنوان یک شخصیت اجتماعی و وارث هتل های هیلتون، تعجبی ندارد که پاریس هیلتون درخواست ها و رفتارهایی مانند پرنسس ها داشته باشد. می گویند قرار بوده او در سال 2010 در فیلم The Other Guys حضور کوتاهی در کنار بازیگرانی همچون مارک والبرگ و ویل فرل داشته باشد. حضور او فقط به یک روز کار فیلمبرداری نیاز داشته، ولی پاریس برای همین یک روز حدود سه صفحه درخواست های مضحک داشته از جمله اینکه برای ناهار او لابستر زنده بیاورند. در نهایت صحنه های حضور او در فیلم بخاطر درخواست های نامعقول و یک سری دلایل دیگر حذف شد.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

8. کانیه وست


کانیه وست، خواننده رپ، که فقط صورتش را با حوله ورساچه 400 دلاری خشک می کند، ظاهراً برای حضور در برنامه Later with Jools Holland Show درخواست کرده بود که فرش اتاق رختکن او را اتو کنند. پس از اینکه او به استودیو رسید، درخواست کرد که استودیو را خراب کنند و آن را طبق سلیقه او از نو بسازند.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

7. کیتی پری


خواننده آهنگ Teenage Dream هم درخواست های شخصی عجیب و غیرانسانی دارد. اگر قرار شد روزی راننده خودروی کیتی بشوید، یادتان باشد که هرگز به او نگاه نکنید، هرگز با او حرف نزنید و هرگز از او امضا نخواهید. در غیر اینصورت اخراج خواهید شد. همچنین وی زمانی که در تور کنسرت هایش به سر می برد همیشه در هتل های لوکس درخواست می کرد که سوئیت ریاست جمهوری را به او بدهند. اتاق رختکن این خانم همیشه باید دو صندلی کرمی، گل های ادریسی سفید و بنفش و رزهای سفید و صورتی داشته باشد و هرگز نباید در اتاقش میخک گذاشته شود.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

6. لیندزی لوهان


با آنکه لیندزی در چهار سال گذشته تابحال 3 بار از پروژه های فیلم های مختلفش اخراج شده، ولی انگار هنوز به درخواست های نامعقولش ادامه می دهد. هنگام فیلمبرداری فیلم Liz and Dick، لیندزی تقاضا کرده بود تا برایش اتاق هتل و تریلرهای لوکس و تجملی فراهم کنند. او دائماً دیر سر فیلمبرداری می رسید و اتاق هتل و تریلرهایش را کثیف می کرد. او در سال 2012 حضور کوتاهی در سریال Glee داشت که بخاطر رفتارش فوراً از لیست بازیگران کنار گذاشته شد. US Weekly گزارش کرده که لوهان برای سه روز فیلمبرداری لیست بلندبالایی از تقاضاهای مختلف شامل تریلری با مساحت موردنظر او و اتاقک برنزه سازی و ... داشته است. او روز اول شش ساعت دیر سر فیلمبرداری رسید و تمام بازیگران سریال Glee را عصبانی کرد.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

5. کریستینا اگیلرا


کریستینا اصلاً دوست ندارد انتظار بکشد. او همیشه تقاضا می کند تا پلیس خودروی او را اسکورت کند تا به ترافیک نخورد. وی همچنین در مورد خودش احساس ناامنی می کند و اعتماد به نفس ندارد، تا جائیکه زمانی که در برنامه The Voice داور مسابقه بود، تقاضا می کرد که کل صحنه ها را قبل از روی آنتن رفتن مسابقه تماشا کند مبادا در صحنه ای چاق به نظر رسیده باشد. اگر در صحنه ای چاق به نظر می رسید، همه را مجبور می کرد تا دوباره آن صحنه را فیلمبرداری کنند. او همچنین از تیم استایلیست های برنامه می خواست تا لباس های فشنی برایش تهیه کنند که او را لاغر نشان دهند و از تیم گریم می خواست طوری او را گریم کنند که صورتش لاغرتر نشان داده شود.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

4. بیانسه ناولز


"کوئین بی" نیز طوماری طولانی از تقاضاهای قابل درک تا تقاضاهای باورنکردنی دارد. به عنوان یک مادر او همیشه درخواست می کند که اتاق رختکن او را برای فرزندش امن و ایمن کنند که درخواستی منطقی به نظر می رسد. بیانسه نیز مانند همتایان خود می خواهد که اتاق رختکنش تماماً سفید رنگ باشد و غذایش روی رومیزی سفید سرو شود. به علاوه او همیشه اتاق دومی می خواهد که کاملاً پرنور بوده و پروژکتورهای صحنه در آن وجود داشته باشد تا داخل آن اتاق از مناسب بودن ظاهرش مطمئن شود. از درخواست های دیگر او می توان به دمای اتاق 22 درجه ای، کاغذ توالت قرمز، آب خنک و نی تیتانیومی 900 دلاری و ... اشاره کرد.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

3. جنیفر لوپز


جنیفر در یکی از ترانه هایش اینطور می گوید: «گول چیزایی که من دارمو نخور، من هنوز همون جنیفر قدیم ام.» ولی با لیستی از تقاضاهای لوپز می بینیم که این ترانه چندان هم صحت ندارد. گزارش شده که این خواننده همیشه درخواست می کند که همه چیز در اتاق رختکن او از شمع ها گرفته تا کفپوش و گل ها، تماماً سفید رنگ باشد. جنیفر برای سفرهایش همیشه هواپیمای شخصی طلب می کند و برای خودش و اعضای تیمش اتاق های لوکس هتل را می گیرد. ظاهراً تیمی 75 نفره از جمله یک دستیار برای حمل کت و یک دستیار برای آرایش ابرو همیشه همراه او هستند.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

2. مدونا


مدونا، ملکه پاپ، انتظار دارد که همیشه با او مثل یکی از اعضای خانواده سلطنتی رفتار شود. به گزارش دیلی میل، مدونا برای هر برنامه درخواست می کند که توالت فرنگی نو در اتاقش نصب کنند. یکی از بزرگترین تقاضاهای او تابحال این بوده که روشن کردن دستگاه های تهویه مطبوع در هر مکانی که او قدم می گذارد را ممنوع کنند تا تارهای صوتی او آسیب نبینند. در سال 2006، مدونا در تور کنسرت خود در لندن بود که طرفداران بخاطر بالا رفتن دمای هوا تا 32 درجه کم کم به حالت غش افتادند. این ممنوعیت که مدونا گذاشته بود بخاطر ایمنی مردم لغو گردید.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود

1. ماریا کری


می گویند ماریا کری تعریف کلمه "دیوا" است. ولی بعضی از تکان دهنده ترین درخواست های او عبارتند از: راننده برای سگش، دستیاری برای نگه داشتن و باز کردن نوشیدنی او و خم کردن نی هایش. می گویند وی درخواست کرده تا برای امضا دادن به طرفداران برایش میز آنتیک 70 هزار دلاری بیاورند. کری همچنین همیشه می خواهد اتاق رختکنش تمام سفید باشد. تکان دهنده ترین درخواست او در سال 2009 در مرکز خرید وستفیلد لندن بود. کری درخواست کرد که 100 کبوتر سفید و 20 بچه گربه سفید هنگام روشن شدن لامپ های کریسمس توسط او در فروشگاه، آزاد شوند.

تقاضاهای تکان دهنده و افراطی ستاره های هالیوود


ویدیو مرتبط :
مستند افراطی ها. افراطی کیست؟ استاد دانشمند پاسخ می دهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچکترین طراح مد هالیوودی(+عکس)



 

 

کوچکترین طراح مد

 



کتی هولمز از دختر شیک پوشش می گویدیکی از شیک پوش ترین، و مدروز ترین دختر هالیوودی سوری کروز دختر کتی هولمز و تام کروز است. کتی هولمز از سبک پوشیدن و انتخاب لباس دخترش می گوید.

 

کتی هولمز می گوید سوری کروز لباسهایش را از 18 ماهگی خودش طراحی می کرده است. درواقع سوری کروز یکی از شیک ترین بچه های هالییود است. او خودش لباسهایش را طراحی می کند. همه پدر و مادرها فکر می کنند فرزندشان خاص است و با بقیه فرق دارد اما کتی هولمز معتقد است که دختر 4 ساله اش یک نابغه است، یک نابغه شیک و مد روز.

 

 

کوچکترین طراح مد

 

 

کتی قبل از این هم گفته بود که سوری همیشه خودش لباسهایش را چک می کند و لباس مورد علاقه اش را انتخاب می کند. این دختر 4 ساله سبک خاصی برای خود دارد، و برای هرآنچه که می پوشد خودش نظر می دهد.

 

کتی ادامه می دهد که سوری برای اینکه خاص و شیک باشد تلاش زیادی می کند و مدام لباس عوض میکند. کتی می گوید من هم برای لباسهایش نظر می دهم اما او لباسهایش را خودش انتخاب می کند.

 

 

کوچکترین طراح مد

 

 

سوری کروز به عنوان یکی از شیک ترین و خوش پوش ترین بچه های هالیوودی معروف است. اگرچه بعضی از لباسهای او سر و صدای زیادی به پا کرده اما او واقعا شیک و خوش لباس است. سوری به پوشیدن لباسهای کاملا زنانه علاقه دارد و عاشق پیراهن است. کتی هولمز معتقد است که دخترش این رفتارش را از او به ارث برده.

 

 

کوچکترین طراح مد

 

 

آیا سوری جوان ترین طراح لباسی است که تا به حال شنیده اید؟ ما تا به حال طراح 10 ساله شنیده بوده ایم اما طراحی به این کوچکی ندیده بودیم. سوری یکی از شیک پوش ترین بچه های هالیوود است که گران ترین لباسها را می پوشد.

 

 

او معادل 3 میلیون دلار لباس دارد و تا به حال هیچ لباسی را دو بار نپوشیده است. لباسهای بسیار زیبا و جذاب می پوشد و البته بعضی از لباسهایش برای یک دختری به سن و سال او کمی عجیب و غریب است. سوری در زمستان کفش های بسیار زیبا، در تابستان کتهای شیک می پوشد و کیف های شیک می اندازد و رژ لب می زند. او، سوری دختر کتی هولمز است و هرکاری بخواهد انجام می دهد.

 

او واقعا خوش پوش و شیک است اما بعضی از لباسهایش مناسب سنش نیست. نظر شما چیست؟