هدیه تهرانی مهمان فصل سوم قلب یخی


قلب یخی در حالی وارد سومین فصل خود می‌شود كه دیگر نه خبری از الناز شاكردوست در آن است نه حمید گودرزی و نه حتی محمدحسین لطیفی





صبح بخیر:  قلب یخی در حالی وارد سومین فصل خود می‌شود كه دیگر نه خبری از الناز شاكردوست در آن است نه حمید گودرزی و نه حتی محمدحسین لطیفی! تهیه‌كنندگان این سریال در سال جدید، حسابی خانه‌تكانی كرده‌اند و حتی با حامد عنقا نویسنده و طراح قصه هم به توافق نرسیده‌اند و می‌خواهند تیم جدیدی از نویسندگان داستان را جلو ببرند البته از تیم بازیگران سری اول و دوم حضور حسین یاری قطعی شده و او قراردادش را بسته است. تهیه‌كننده‌های مجموعه برای تركاندن یك بمب خبری با هدیه تهرانی به توافق رسیده‌اند و او برای بازی در قسمت‌های جدید، قرارداد هم امضا كرده است. آن‌ها برای كارگردانی فصل سوم قلب یخی، سامان مقدم را انتخاب كرده‌اند تا سومین همكاری تهرانی و مقدم شكل بگیرد.



همكاری بعد از 14 سال

نخستین‌بار تقریبا 14 سال پیش بود كه مقدم از هدیه تهرانی در فیلمش، «سیاوش» استفاده كرد. بعد از آن در سال 79، تهرانی در «پارتی» به كارگردانی مقدم بازی كرد تا این تعامل دوباره در سال 91 و با یك سریال شبكه خانگی از سر گرفته شود. البته شنیده می‌شود كه مهران مدیری هم احتمال دارد سر و كله‌اش در قلب یخی پیدا شود. اگر این اتفاق بیفتد، مهران مدیری و هدیه تهرانی، برای دومین بار بعد از فیلم «پل چوبی» در یك پروژه مشترك همكاری می‌كنند. در فصل اول و دوم قلب یخی كه نخستین سریال شبكه خانگی بود، ستاره‌های زیادی بازی می‌كردند. حمید فرخ‌نژاد، الناز شاكردوست، امین حیایی، نسرین مقانلو، حسین یاری، مهراوه شریفی‌نیا، حمید گودرزی و... ستاره‌های این سریال به كارگردانی محمدحسین لطیفی بودند اما هنوز توزیع فصل دوم در سوپرماركت‌ها و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی به اتمام نرسیده بود كه محمدحسین لطیفی از ادامه كار در پروژه قلب یخی انصراف داد و سامان مقدم، به جای او سكان كشتی قلب یخی را در فصل سوم در دست گرفت. محمدحسین لطیفی دلیل این جدایی را خسته شدن از فضای خشن و پیچیده قلب یخی عنوان كرد و گفت ترجیح می‌دهد فضای یك كار ساده‌تر و روان‌تر را تجربه كند و به این ترتیب «ساخت ایران» در لبنان به نویسندگی خشایار الوند، یكی از 2 نویسنده «قهوه تلخ» ساخته شد كه این روزها هم تعدادی از قسمت‌های این مجموعه به بازار آمده‌اند.



جدایی «عنقا» از قلب یخی

در فصل سوم قلب یخی، حامد عنقا، نویسنده و طراح این سریال هم خداحافظی كرده است. او در این‌باره گفته بود: «جدایی من از قلب یخی، مثل جدایی نادر از سیمین نیست كه به آن اسكار بدهند. بعد از جداشدن محمدحسین لطیفی از قلب یخی، طبق صحبت‌هایی كه با ایشان و تهیه‌كننده داشتم، قرار بود ادامه بدهم. صحبت كارگردان‌های مختلفی برای ساخت فصل سوم شد. ازجمله بهرام بهرامیان، شهرام شاه حسینی و سامان مقدم. من چون با سامان مقدم آشنایی قبلی داشتم، خیلی استقبال كردم. مقدم، كارگردان بااستعداد،باسواد، آدم باشخصیت و صاحب نگاه است اما این به معنای این نیست كه نگاه ما 2 نفر هم‌افق است. بیش از همه سیدكمال طباطبایی تلاش كرد تا نگاه ما 2 نفر را به هم نزدیك كند كه نشد. قلب یخی مفهومی دارد كه نمی‌شود از دلش سریال نرم و لطیف مثل «عشق ممنوع» و... درآورد البته سامان مقدم آنقدر آدم باهوش و توانایی است كه مطمئنا به آن سمت نمی‌رود...».


ویدیو مرتبط :
قلب یخی مهران مدیری و هدیه تهرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا کیانیان/ «رضا عطاران» هم به جمع بازیگران «قلب یخی» پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از مهران مدیری، هدیه تهرانی و رضا کیانیان/

«رضا عطاران» هم به جمع بازیگران «قلب یخی» پیوست

خبرگزاری فارس: «رضا عطاران» به گروه بازیگران سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی پیوست.

 پیش‌تولید سری جدید مجموعه «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم مدتی است آغاز شده و تعدادی از بازیگران مطرح سینما در گروه بازیگران سری جدید حضور دارند و به تازگی «رضا عطاران» نیز به گروه بازیگران مجموعه پیوسته‌اند.

تاکنون حضور هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا کیانیان، پژمان بازغی، هانیه توسلی، حسین یاری و رضا عطاران قطعی شده است. به گروه بازیگران یک بازیگر مرد و چند بازیگر زن دیگر اضافه خواهد شد

سری جدید مجموعه «قلب یخی» توسط پیمان عباسی نوشته شده است و کارگردانی سری سوم این مجموعه به سامان مقدم سپرده شده است. ظرف ده روز آینده مجموعه در تهران جلوی دوربین می‌رود و تمام صحنه‌های آن در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

اکثر بازیگرانی که قرار است جلوی دوربین مقدم بروند پیش از این در مجموعه تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی وی تجربه کار با کارگردان را داشته‌‌اند.