نیمار، سلفی بازترین فوتبالیست جهان!


نیمار، مهاجم بیست و سه ساله میلیونر و برزیلی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا، سلفی بازترین فوتبالیست جهان است که شاید ظرف چند سال اخیر، بیش از 100 سلفی از خود در مکان‌های مختلف با دوستان و طرفداران و سلبریتی های گوناگون گرفته و در اینستاگرام منتشر کرد.


ویدیو مرتبط :
گربه بازترین زن جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین بازترین فوتبالیست جهان


کریستیانو رونالدو ستاره پرفروغ کهکشانی​های رئال مادرید است که از وقتی پشت لبش در منچستر سبز شد تا حالا که گرانترین بازیکن جهان است نزدیک به 20 ماشین گران و جذاب را در گاراژ منزلش دیده است.




صبح بخیر: در اینکه بیشتر بازیکنان فوتبال حرفه​ای در دنیا عشق ماشین هستند هیچ شکی وجود ندارد. این یک جور رفتار همه​گیر در میان فوتبالیست​های مشهور است که به محض امضاء کردن قراردادهای نان​و​آبدار، فورا به فکر بزرگتر کردن گاراژ منزل​شان می​افتند و سراغ نمایندگی​های فروش خودروهای گران​قیمت می​روند. گاهی کار به جایی می​رسد که شمار اتومبیل​های ستاره​های فوتبال از مرز 10 ماشین هم فراتر می​رود، نمونه​اش هم کریستیانو رونالدو ستاره پرفروغ کهکشانی​های رئال مادرید است که از وقتی پشت لبش در منچستر سبز شد تا حالا که گرانترین بازیکن جهان است نزدیک به 20 ماشین گران و جذاب را در گاراژ منزلش دیده است.





کریس رونالدو که حالا با حروف اختصاری نام و شماره پیراهنش، لقب CR7 را از سوی هواداران فوتبال و رسانه​ها گرفته سیاهه بلندبالایی از اتومبیل های متفاوت و هیجان​انگیز را در اختیار دارد و نشان داده همانطور که در زمین فوتبال سریع و ویرانگر است در دنیای اتومبیل هم تخت گاز رفتن را دوست دارد. جالب این که لقب او شبیه پسوند یکی از مدل​های مشهور هوندا به نام CR-X است. کریس رونالدو کمی بعد از آنکه توسط آلکس فرگوسن کشف شد و به منچستر یونایتد آمد اولین ماشینش را خرید و از آن روز تاکنون همچنان وسوسه بی​پایان خرید اتومبیل​های جدید و گرانقیمت را همراه خود دارد.

 حالا در خانه بزرگ و مجلل رونالدو هم شماری از اتومبیل​های رویایی او پارک شده و با توجه به دستمزد فوق​العاده​اش در باشگاه مادریدی، به نظر می​رسد باز هم باید جای پارک بیشتری برای خریدهای بعدی او باز کرد.آنچنان که در خبرها آمده تا پایان سال 2011، دستکم 18 اتومبیل با برندهای مختلف توسط کریس رونالدو خریداری شده و تصاویر برخی از آنها توسط پاپاراتزی​ها شکار شده است. با یک برآورد ابتدایی می​توان به این نتیجه رسید که شماره 7 باشگاه رئال مادرید تاکنون چیزی در حدود 4 میلیون 600 هزار دلار بابت این تفریح پرخرج هزینه کرده است. با این حال به نظر می​آید برای یکی از سریع​ترین مهاجمان جهان فوتبال، پرداخت این هزینه گزاف افسوسی به همراه نداشته است.





 در برابر بوگاتی

کریس رونالدو در یکی از فیلم​های تبلیغاتی مربوط به یکی از برندهای مشهور البسه ورزشی، دست به حرکت عجیبی زد و سریع​ترین خودرو جهان در آن زمان را به چالش کشید. او تنها کسی بوده که هوس رقابت با بوگاتی ویرون به سرش زده و خواسته رکوردهای انسانی را به رخ ماشینی به سرعت و شتاب بوگاتی بکشد. کریس رونالدو در این فیلم پشت یک خط با بوگاتی 16 سیلندر و 1001 اسب بخاری ایستاد و در لحظه استارت واکنش سریع​تری نشان داد اما طبیعی بود که در ثانیه دوم به هیولای چهارچرخ ببازد. این برنامه با نام « یک مرد مقابل یک ماشین» شناخته شد و تصاویر آن در نقاط مختلف دنیا در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.









 تصادف وحشتناک

مهاجم خوش​سلیقه رئال مادرید در گاراژ خود تعدادی از سریع​ترین خودروهای جهان را در اختیار دارد اما این روزهای جای خالی فراری 599 جی​تی​بی او به شدت احساس می​شود. این فراری سرخ​رنگ پرشتاب در اوایل سال 2009 وقتی کریس رونالدو راهی زمین تمرین منچستر یونایتد بود در یکی از تونل​ها از کنترل خارج شد و به شدت با جدول برخورد کرد و تقریبا نابود شد. این اتفاق در شرایطی روی داد که رونالدو با سرعت در تعقیب هم​تیمی​اش ادوین فان​درسار و بنتلی​اش بود. در این حادثه البته کریس رونالدو آسیبی ندید اما با یکی از ماشین​های محبوبش خداحافظی کرد.





 فهرست بلند جذاب​ها

تنها ملاحظه و زمزمه کردن نام​ها در فهرست ماشین​های کریس رونالدوف کافیست تا بیننده به هیجان بیاید. اتومبیل​هایی که عموما اروپایی هستند و در صدر جدول جذابیت قرار دارند. کریس رونالدو از طیف​های مختلف اتومبیل یکی دو نمونه در گاراژ خود دارد، از بوگاتی ویرون گرفته تا مرسدس سی​کلاس کوپه...